Tyrniöljykapseleista kokemusta? Auttaako kuiviin limakalvoihin ja suolistovaivoihin?
Talvi tulossa ja limakalvot ja iho kuivuu ennestään. Myös erilaisia suolisto-oireita on joihin aloitin nyt visiblinin. Siitä ei vielä kokemusta kun eilen vasta aloitin sen käytön pienellä annoksella. Muistelen lukeneeni että ne tyrniöljykapselit voisi auttaa myös suolistoon? Olisi kiva tietää onko täällä kellään noista kokemusta ja millaisia kokemuksia on?
Entä saako noihin reseptiä ja onko reseptillä halvempia?
Kommentit (13)
Auttaa jos uskoo. Muuten se on herrassaan
Kaikki auttaa kun uskoo että auttaa. Ei ole reseptivalmisteita.
Olen syönyt niitä kapseleita muutaman vuoden, ja tuntuu, että auttavat paremmin kuin pelkkä perusvoide, tosin käytän myös sitä tyrnimarjavoidetta siinä samalla, kun en hormonipitoisia tuotteita voi käyttää.
Auttaa ja ihanngyne niitä suositteli. Jouduin pitämään kerran tauon leikkauksen takia, koska ne voivat estää jonkin verran veren hyytymistä. Sain heti vti:n. Olen syönyt jo vuosia.
Varsinkin emättimen limakalvolle ovat olleet hyväksi. Vatsaan en ole huomannut mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa ja ihanngyne niitä suositteli. Jouduin pitämään kerran tauon leikkauksen takia, koska ne voivat estää jonkin verran veren hyytymistä. Sain heti vti:n. Olen syönyt jo vuosia.
Varsinkin emättimen limakalvolle ovat olleet hyväksi. Vatsaan en ole huomannut mitään vaikutusta.
Mulla just toistuvia vti infektioita. Voisin ottaa kokeiluun nämä kyllä.
Onko väliä mitä tyrniöljykapseleita syö? Niitäkin varmaan erilaisia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen syönyt niitä Bertils-kapseleita. Ovat varmaan ensimmäiset markkinoilla. Itse syön vain yhden päivässä, vaikka kai voisi ottaa kaksikin. Ostan aina Emotions- tai muista S-kaupoista. Joskus ovat tarjouksessa luontaistuotekaupoissa.
T.ed
Kalliita on, mutta minun mielestäni auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki auttaa kun uskoo että auttaa. Ei ole reseptivalmisteita.
Masennuslääkkeetkin on oikeasti pelkkää lumetta ja hoitaa tilaa mitä ei edes kyetä mittaamaan aivoista. Ne auttaa niitä jotka uskoo, suurin osa ei saa mitään apua ja ovat reseptillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En osaa sanoa, itse syön Membrasin.kapseleita yhden aamuin illoin, muista tuotteista en tiedä. Sen voide on niin tuhtia tavaraa, että teen sekoituksen siitä ja perusvoiteesta. Eron pellkkään perusvoiteeseen kyllä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, usko tulee vasta kun teho on todettu!!
Auttaa ainoastaan lihottamaan myyjän lompakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, usko tulee vasta kun teho on todettu!!
Kyllä ihan gyne todennut katsomalla, että limakalvoni alkoivat voida paremmin, ei ollut oman uskon tulosta.
Auttavat ainakin kuiviin silmiin, muusta en osaa sanoa.
En kyllä usko että noihin saa reseptiä.