Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11865)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ootte ketjussa, jos ette usko mihinkään tai edes kaipaa?
Asia on mielestäni niin, että tässä ketjussa ei kannata olla liian pitkään. Ehkä koen, että joku on pitänyt minua vain pilkkanaan. Teen väärin itseäni kohtaan, jos annan tällaisen jatkua.
Aika harvalla on niin, että tämä ketju olisi tosiasiallisesti ainoa tapa tavoittaa kaivattu. Joku etsintäkuulutuspalstakin lienee tehokkaampi, jos tosiaan olisi niin. Estoon laitetut ovat toki poikkeus, mutta he tietänevät itsekin asian.
Tääällä löytyy kaikenlaisia trolleja, kannattaa olla varovainen. Kyseessä ei välttämättä ole kaivattusi.
Välttämättä...🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että on vaihtoehtoja!
Sellaista on niillä, joille ihmiset ovat käyttöesineitä. Sääli M:aa.
Mitä tarkoitat? Sivusta ihmettelen vaan
Vierailija kirjoitti:
Unohdetaan sitten.
Selvä!!
Asia on niin, että näin eivät asiat etene. Toivon, että tosi elämä tarjoaisi minulle vielä sellaista hyvää, mitä olen mielestäni ansainnut!
Sisäinen yhteys jäi puuttumaan tai sitä ei ollut alunperinkään.
Gallup: Kuinka lähellä kaivattuasi asut?
Sitä pohdin, mitä trolli hakee tältä palstalta?
Mitä hyötyä on kaipausketju addiktiosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Lähtisitkö hänen kanssaan Kärkkäisen myymälään shoppailemaan?
No miksi ei 😀
Voitas käydä jossain kahvilla ja jutella mukavia. Lähin Kärkkäinen on reilun 60km päässä.
Kemistä kirjoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Sitä pohdin, mitä trolli hakee tältä palstalta?
Yhden kantturan ukko läksi lipettiin nuoremman perään ja siittä lähti sen vuosien spämmäys
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, jotain 15km max otaksun.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, kuten ei addiktioista yleensäkään.
Itse olen kärsinyt elämässäni palsta-addiktiosta (sis. tämä ketju), yleisestä nettiaddiktiosta ja sokerikoukussakin olen ollut välillä, eikä nuista mistään ole mitään hyötyä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-L. Jos pyydät kahville, tulen ilomielin ja haluan sinua. Haluan antaa sinulle, olen antaja ja nautin antamisesta. Haluan sinua valtavasti.
Pyytäisinkin jos olisi välit. Mut kun ei oo niin liian vaikeaa ja luotto siihen että mikään ikinä menisi järkevästi on olematon...
En voi sanoa tuntevani, mutta sen vähän, mitä tunnen, ja mitä silmilläni olen nähnyt, nainen sinussa on todella minun makuuni. En minä pelkäisi sitä sanoa ääneen, mutta olosuhteet ovat mitä ovat.
Samoin. Siis oikeasti samoin vaikken sitä sen enempää huutelekaan aina. Olosuhteet on, mutta niitäkin enemmän luulen että ne kaikki tunteet kourasee niin syvältä että se pelko on vaikea mikä nousee siitä, ja sitten kaikki muu tietty.
Olosuhteista johtuen, en ole halunnut koskaan sanoa mitään ääneen, mutta jos tietäisin ajattelemani M-L:n olevan minut tietäen olevan minulle mahdollinen, olisin jo ollut oven takana. En kuitenkaan usko, että hän minun kelkkaani haluaisi aidosti lähteä, joten en anna edes ymmärtää. Se usein minua surettaa. Ja koska olen vain mies ja ihminen, haave hänestä kiihottaa usein ja juuri nyt melkoisesti. Anteeksi ja ei anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaajan ymmärrän, mutta trollaamista en. Kaipaaminen on inhimillistä.
Trollaaminen outoa ajankulua, jota en ymmärrä ollenkaan. Mitä siitä saa? Onko trollin elämä tyhjää?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hienoinen turn off jos toinen onkin varattu. Haluaako sellaiseen soppaan laittaa lusikkansa, vaikka olisikin ihastunut?
Haluaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä voi korvata jonkin toisen addiktion? Jos kirjoittelet asiallisesti, kiltisti ja trollaamatta, olet ainakin "poissa pahanteosta". Kirjoitellessa voi selvitellä omia ajatuksiaan ja purkaa tunteitaan. Voit toisinaan saada vertaistukea tai uutta näkökulmaa tilanteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Lähellä. Tosi lähellä.
Kyllä näissä on lainalaisuuksia, kuten esim se, että jos eroaa kerran, eroaa todennäköisemmin myös toisen ja kolmannen jne. Eri