Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11865)
Hyvää yötä Emilia. Voisit joskus yöpyä kanssani teltassa. -Nuuskamuikkunen-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-L. Jos pyydät kahville, tulen ilomielin ja haluan sinua. Haluan antaa sinulle, olen antaja ja nautin antamisesta. Haluan sinua valtavasti.
Pyytäisinkin jos olisi välit. Mut kun ei oo niin liian vaikeaa ja luotto siihen että mikään ikinä menisi järkevästi on olematon...
En voi sanoa tuntevani, mutta sen vähän, mitä tunnen, ja mitä silmilläni olen nähnyt, nainen sinussa on todella minun makuuni. En minä pelkäisi sitä sanoa ääneen, mutta olosuhteet ovat mitä ovat.
Samoin. Siis oikeasti samoin vaikken sitä sen enempää huutelekaan aina. Olosuhteet on, mutta niitäkin enemmän luulen että ne kaikki tunteet kourasee niin syvältä että se pelko on vaikea mikä nousee siitä, ja sitten kaikki muu tietty.
Olosuhteista johtuen, en ole halunnut koskaan sanoa mitään ääneen, mutta jos tietäisin ajattelemani M-L:n olevan minut tietäen olevan minulle mahdollinen, olisin jo ollut oven takana. En kuitenkaan usko, että hän minun kelkkaani haluaisi aidosti lähteä, joten en anna edes ymmärtää. Se usein minua surettaa. Ja koska olen vain mies ja ihminen, haave hänestä kiihottaa usein ja juuri nyt melkoisesti. Anteeksi ja ei anteeksi.
Lähtisin siihen kelkkaan kyllä ihan oikeasti. Mutten usko haluavani hetken huumaa. Se ei tuntuisi oikealta. Se on vaan helppo ja yksinkertainen ajatus jossa ei tarvisi kohdata sitä että pelottaa ja kaikki on vaikeaa.
On vaikea saada aikaan sitä tilannetta että ei olisi paineita mihinkään suuntaan ja voisi olla vaan ja antaa asioiden mennä täysin luonnollisesti. Mitä painavampi tunne, sitä tukevampi pohja olisi hyvä. Mut ei. Lähtisin täysin typerästi mukaan asioihin. Eli hyvä ettet oo ovella. Kai?
Ps. Kiva kun oot mies
Olisin ovella kyllä, jos voisin olla varma siitä, ettet sitä pitäisi pahana. Mutta M-L käsitykseni mukaan pitäisi sitä pahana minun kohdallani, tykkäisi minusta tai ei.
No ois kiva et sen verran tietäisin yllätysvieraasta et voisin ees hiukset harjata. Muuten en pistä mitenkään pahaksi mutta olisi parempi olo itsellä kun olisi saanut sukia itsensä vähän edustavammaksi kuin esim. juuri herännyt. Tilanteet muuttuu, mikä oli ennen paha ei oo sitä enää.
Ei tarvitse harjata. Kiinnitin huomioni olemuksesi lisäksi silmiisi ja kroppaasi, joten hiukset voi olla miten vaann ja silti sinua haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi havahtua yhtäkkiä lesboks,?
Iskeekö koku toinen nainen ja tajuaakin et on itsekkin lesbo :D
Vai tajuaako sen jo pikkututöstä asti.
En tunne yhtään homoa tai lesboa.
Mixei baarissa olen kyllä joskus käyny 🤩
Ensimmäisen kerran huomasin muistaakseni lukioikäisenä että eräs vanhempi nainen herätti mussa tunteita. Punastelin hänen lähellään ja tunsin myös fyysistä vetoa häneen. Hän taisi huomata käytöksestäni ihastukseni ja muistan elävästi yhden tilanteen kun hän tuli ihan lähelleni puhumaan mulle ja katsoi tosi intensiivisesti silmiini.
Olen ollut parisuhteissa vain miesten kanssa (nyt sinkkuna) mutta tälläkin hetkellä olen todella ihastunut naiseen, ja sitä aikaisempi ihastus oli nainen.
En jaksa luokitella, olenko bi vai mikä.
Kuulostaa tutulta, paitsi, että heräsin vasta vähän myöhemmin. Ihmisessä on niin paljon puolia ja mahdollisuuksia ja ne voivat ilmetä vähän eri järjestyksessä. Kyllä ketuttaa nyt kun mietin millaisiin kusipäihin olen kuluttanut aikaa ja mitä sen sijaan olisi voinut olla. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Grillattais makkaraa, juotais olutta kirottais hyttysiä ja mäkäräisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-L. Jos pyydät kahville, tulen ilomielin ja haluan sinua. Haluan antaa sinulle, olen antaja ja nautin antamisesta. Haluan sinua valtavasti.
Pyytäisinkin jos olisi välit. Mut kun ei oo niin liian vaikeaa ja luotto siihen että mikään ikinä menisi järkevästi on olematon...
En voi sanoa tuntevani, mutta sen vähän, mitä tunnen, ja mitä silmilläni olen nähnyt, nainen sinussa on todella minun makuuni. En minä pelkäisi sitä sanoa ääneen, mutta olosuhteet ovat mitä ovat.
Samoin. Siis oikeasti samoin vaikken sitä sen enempää huutelekaan aina. Olosuhteet on, mutta niitäkin enemmän luulen että ne kaikki tunteet kourasee niin syvältä että se pelko on vaikea mikä nousee siitä, ja sitten kaikki muu tietty.
Olosuhteista johtuen, en ole halunnut koskaan sanoa mitään ääneen, mutta jos tietäisin ajattelemani M-L:n olevan minut tietäen olevan minulle mahdollinen, olisin jo ollut oven takana. En kuitenkaan usko, että hän minun kelkkaani haluaisi aidosti lähteä, joten en anna edes ymmärtää. Se usein minua surettaa. Ja koska olen vain mies ja ihminen, haave hänestä kiihottaa usein ja juuri nyt melkoisesti. Anteeksi ja ei anteeksi.
Lähtisin siihen kelkkaan kyllä ihan oikeasti. Mutten usko haluavani hetken huumaa. Se ei tuntuisi oikealta. Se on vaan helppo ja yksinkertainen ajatus jossa ei tarvisi kohdata sitä että pelottaa ja kaikki on vaikeaa.
On vaikea saada aikaan sitä tilannetta että ei olisi paineita mihinkään suuntaan ja voisi olla vaan ja antaa asioiden mennä täysin luonnollisesti. Mitä painavampi tunne, sitä tukevampi pohja olisi hyvä. Mut ei. Lähtisin täysin typerästi mukaan asioihin. Eli hyvä ettet oo ovella. Kai?
Ps. Kiva kun oot mies
Olisin ovella kyllä, jos voisin olla varma siitä, ettet sitä pitäisi pahana. Mutta M-L käsitykseni mukaan pitäisi sitä pahana minun kohdallani, tykkäisi minusta tai ei.
No ois kiva et sen verran tietäisin yllätysvieraasta et voisin ees hiukset harjata. Muuten en pistä mitenkään pahaksi mutta olisi parempi olo itsellä kun olisi saanut sukia itsensä vähän edustavammaksi kuin esim. juuri herännyt. Tilanteet muuttuu, mikä oli ennen paha ei oo sitä enää.
Ei tarvitse harjata. Kiinnitin huomioni olemuksesi lisäksi silmiisi ja kroppaasi, joten hiukset voi olla miten vaann ja silti sinua haluan.
Silmien väri hänellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Jos humalassa kohdattaessa jossain niin taatusti tapahtuisi jotain ja heti
Miksi pitää olla kännissä, tapahtuuko elämässäsi mitään ilman alkoholia?
Rohkenen epäillä, että Suomi olisi vielä reilusti pienempi kansakunta ilman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grillattais makkaraa, juotais olutta kirottais hyttysiä ja mäkäräisiä.
Syön vain vegemakkaraa, en pidä oluesta ja hyttyset ovat vain pakollinen paha.
Ehkä hiukan dramaattisia kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hienoinen turn off jos toinen onkin varattu. Haluaako sellaiseen soppaan laittaa lusikkansa, vaikka olisikin ihastunut?
Haluaa. Sivusta.
Etkö pelkää että saat syyt niskoillesi?
Ei kai siinä tuollaista pelätä kun oma halu menee kaiken edelle. Ymmärrätkö, vähän kuin kysyisi varkaalta, etkö pelkää jääväsi kiinni.
Ok, waiffi
Vierailija kirjoitti:
Sua ei kiinnosta enää.
Kyllä kiinnostaa, kun herätit kihelmöivän uteliaisuuteni ja vaeltelen kuin rauhaton sielu.
Vierailija kirjoitti:
E***?
Ei ollut.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Hyvää yötä 💛
Tää kuormittaa mua jo aikalailla.
Sua kaipaan kuin metsät sateitaan.
Hyvää yötä, nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tää kuormittaa mua jo aikalailla.