Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (11865)

Vierailija
4941/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on kaipausketju addiktiosta?

Kaipaajan ymmärrän, mutta trollaamista en. Kaipaaminen on inhimillistä. 
Trollaaminen outoa ajankulua, jota en ymmärrä ollenkaan. Mitä siitä saa? Onko trollin elämä tyhjää?

Tutkimusten mukaan nettitrollit ovat persoonallisuushäiriöisiä. 

Vierailija
4942/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hienoinen turn off jos toinen onkin varattu. Haluaako sellaiseen soppaan laittaa lusikkansa, vaikka olisikin ihastunut?

Haluaa. Sivusta.

Etkö pelkää että saat syyt niskoihisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4943/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja M-L, en minä siksi sinua ajattele, että olisin vain naista vailla. Ehkä tiedät, että kyllä minulle naisia olisi. Mutta sinä olet minulle haluttava.

Vierailija
4944/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kuinka lähellä kaivattuasi asut?

Saman kaupungin sisällä. 

Vierailija
4945/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paljon epätodennäköisempää löytää sopivaa jos on todella nirso. Vähemmän nirsoilla enemmän vaihtoehtoja. 

Vierailija
4946/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on kaipausketju addiktiosta?

Kaipaajan ymmärrän, mutta trollaamista en. Kaipaaminen on inhimillistä. 
Trollaaminen outoa ajankulua, jota en ymmärrä ollenkaan. Mitä siitä saa? Onko trollin elämä tyhjää?

Tutkimusten mukaan nettitrollit ovat persoonallisuushäiriöisiä. 

Teitkö laajan tutkimuksen? Onko vertaisarvioitu myös? 

Vierailija
4947/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hienoinen turn off jos toinen onkin varattu. Haluaako sellaiseen soppaan laittaa lusikkansa, vaikka olisikin ihastunut?

Haluaa. Sivusta.

Etkö pelkää että saat syyt niskoihisi?

Ha ha haukka 🤣

Vierailija
4948/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se paljon epätodennäköisempää löytää sopivaa jos on todella nirso. Vähemmän nirsoilla enemmän vaihtoehtoja. 

Miksi käytetään sanaa nirso? Ei ole nirsoutta jos erilaisia odotuksia ja toiveita kuin keskivertotallaajalla. 

Vierailija
4949/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen luonnostaan tuleva karisma.

Vierailija
4950/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kuinka lähellä kaivattuasi asut?

Alle 50km, tietääkseni. 

Vierailija
4951/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 75

Vierailija
4952/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytetään sanaa nirso? Ei ole nirsoutta jos erilaisia odotuksia ja toiveita kuin keskivertotallaajalla. 

Joillakin pitää aina olla joku. Ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
4953/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei nyt lopetan. 20minaa ja Antti tulee Teelle. Moido 😍😜

Antti, mokoma onnenpoika.

Vierailija
4954/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup, useita kertoja viikossa asumme niin lähellä että olemme sisäkkäin 😍😜

Juu, samassa talossa.

Vierailija
4955/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup, useita kertoja viikossa asumme niin lähellä että olemme sisäkkäin 😍😜

🥱🥱🥱🥱

Vierailija
4956/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut, että käytin sanaa joka ei sovi sinulle. Sovitaan tässä ja nyt, ettei se ole nirsoa, vaan käytin sanaa pelkästään kuvaamaan sitä, että on korkeat tai erittäin korkeat standardit. 

Vierailija
4957/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä pohdin, mitä trolli hakee tältä palstalta? 

Yhden kantturan ukko läksi lipettiin nuoremman perään ja siittä lähti sen vuosien spämmäys

Kyllä niitä on lähtenyt useammalta.Pitäkööt hyvänään.

Vierailija
4958/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-L. Jos pyydät kahville, tulen ilomielin ja haluan sinua. Haluan antaa sinulle, olen antaja ja nautin antamisesta. Haluan sinua valtavasti.

Pyytäisinkin jos olisi välit. Mut kun ei oo niin liian vaikeaa ja luotto siihen että mikään ikinä menisi järkevästi on olematon... 

En voi sanoa tuntevani, mutta sen vähän, mitä tunnen, ja mitä silmilläni olen nähnyt, nainen sinussa on todella minun makuuni. En minä pelkäisi sitä sanoa ääneen, mutta olosuhteet ovat mitä ovat.

Samoin. Siis oikeasti samoin vaikken sitä sen enempää huutelekaan aina. Olosuhteet on, mutta niitäkin enemmän luulen että ne kaikki tunteet kourasee niin syvältä että se pelko on vaikea mikä nousee siitä, ja sitten kaikki muu tietty. 

Olosuhteista johtuen, en ole halunnut koskaan sanoa mitään ääneen, mutta jos tietäisin ajattelemani M-L:n olevan minut tietäen olevan minulle mahdollinen, olisin jo ollut oven takana. En kuitenkaan usko, että hän minun kelkkaani haluaisi aidosti lähteä, joten en anna edes ymmärtää. Se usein minua surettaa. Ja koska olen vain mies ja ihminen, haave hänestä kiihottaa usein ja juuri nyt melkoisesti. Anteeksi ja ei anteeksi.

Lähtisin siihen kelkkaan kyllä ihan oikeasti. Mutten usko haluavani hetken huumaa. Se ei tuntuisi oikealta. Se on vaan helppo ja yksinkertainen ajatus jossa ei tarvisi kohdata sitä että pelottaa ja kaikki on vaikeaa. 

On vaikea saada aikaan sitä tilannetta että ei olisi paineita mihinkään suuntaan ja voisi olla vaan ja antaa asioiden mennä täysin luonnollisesti. Mitä painavampi tunne, sitä tukevampi pohja olisi hyvä. Mut ei. Lähtisin täysin typerästi mukaan asioihin. Eli hyvä ettet oo ovella. Kai? 

Ps. Kiva kun oot mies

Vierailija
4959/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut, että käytin sanaa joka ei sovi sinulle. Sovitaan tässä ja nyt, ettei se ole nirsoa, vaan käytin sanaa pelkästään kuvaamaan sitä, että on korkeat tai erittäin korkeat standardit. 

Mielestäni on edelleen mystistä se, miten lempi leihahtaa. Se vain tapahtuu.

Vierailija
4960/11865 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaattehan, ettei Antin kaipaaja ole vielä yli 30, koska joku toivo on ihmisellä oltava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme