Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (49624)

Vierailija
49481/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla alkaa olee niin paljon nimimerkkejä etten pysy itekkään perässä :D

>>> Mulla E, OgE ja x.

[E Original as in Og_E].

Äksää olen käyttänyt 

aina. Teinistä alkaen. x

Vierailija
49482/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille rakkaus on kuin veteen piirretty viiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49483/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi olla selviä itsensä kanssa ja naiset saa oireilla ja vaiheilla ja olla hankalia ja mitä vain? Suomessa on aika kovat vaatimukset miehille: mies ei saisi olla heikko ja hakusessa. Tätä ajatusta pitävät yllä myös naiset.

Tähänhän sinä nyt tähtäsitkin taas noilla satuiluillasi, että pääset haukkumaan naisia.

Kuule, minä olen nainen enkä se mies, joka täällä kirjoitti itsestään. Olen vain huomannut, että miesten pitää olla niitä tukirankoja, joilla ei ole oikeutta olla haavoittuvainen ilman, että haukutaan luuseriksi tms. 

T. feministi

Vierailija
49484/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen sellainen älykkö, että minun ei tarvitse ajatella seksiä, puhua seksistä tai varsinkaan harrastaa seksiä. Siis kyllä saisin seksiä ja paljon saisinkin, todella kuumilta ihmisiltä, mutta olen älykkäänä ihmisen kaiken sellaisen yläpuolella." 🤓🍷🐈

Vierailija
49485/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kelpaisikin maailmantähtien kertakäyttötavaraksi, niin

jos mies on hukassa itsensä ja elämäntehtävänsä suhteen, niin eipä hänestä ole vakavassa parisuhdemielessä mitään iloa fiksulle naiselle. Ei mies voi odottaa, että joku nainen lähtee vetämään perässään ja tekemään sitä työtä, joka jokaisen pitää tehdä itsensä kanssa. Se on pitkä tie, mutta se kannattaa käydä läpi.

Oletpa ankara. Jos tykkäisin jostakusta, todellakin antaisin kaikkeni hänelle ja auttaisin kaikin tavoin myös mielen asioissa.

Ei se toimi että sokea opastaa toista sokeaa. Ihme pelastajan vietti, joka kääntyy vain itseään vastaan. Jokainen joutuu tekemään oman työnsä.  Kun on terve sisältä, on parempi kumppani ja helpommin rakastettava. 

Mistä sinä tiedät, mikä toinen voi toiselle olla? Moni on löytänyt tasapainon elämäänsä oikeanlaisen ihmisen rinnalla.

Siitä etteinkannata ryhtyä terapeutiksi rikkinäisellä esim vangeille, joita naiset yleensä pyrkivät palastamaan. Siinä saa itsekin helposti siipeensä. Mutta ei kiinnosta, terapoida toki toisenne kuntoon ilman koulutusta. 

Vierailija
49486/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei julksuudella ole muuta merkitystä, mutta jos sinulle on aina kerrottu, mikä sinussa on vikana ja pielessä, ja kuitenkin harvoille antavat maailmantähdet haluavat sinut sänkyynsä, se vaikuttaa. Tiedän ja olen keskustellut heidän kanssaan, enkä kuvittele turhia, mutta eivät hekään jokaiseen luota ja jokaista halua. Kun minua on niin paljon haluttu latistaa ja samaan aikaan monien haluamat naiset itse kiskovat minua sänkyyn, on sillä elvyttävä vaikutus. 

Miten niin harvoille antavat maailmantähdet? Kyllä ne panevat niin paljon kuin sielu sietää, helppo seksiseura ei niiltä lopu.

Jos joku heistä tulee vuosittain Suomeen ja ilmoittavat siitä aina etukäteen sillä ajatuksella, että haluavat sen ajam viettää kanssasi, eikö silloin saa jo ajatella, että olen lopulta ihan ok?

Minä olen mielestäni ok, vaikka kukaan supertähti ei minulle soittele.

Vierailija
49487/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi olla selviä itsensä kanssa ja naiset saa oireilla ja vaiheilla ja olla hankalia ja mitä vain? Suomessa on aika kovat vaatimukset miehille: mies ei saisi olla heikko ja hakusessa. Tätä ajatusta pitävät yllä myös naiset.

Tähän joku geneerinen vastaus siitä, että hukassa oleva ja perässä vedettävä mies ei sytytä. Naiset aina sanovat haluavansa tunteikkaan ja avoimen miehen joka puhuu asioista. Sitten kun puhut ja avaudut epävarmuuksista, nainen näkee ne heikkoutena ja todennäköisesti viimeistään eron paskamyrskyssä aseistaa ne. Nyt tähän se odotettava "kyllä miehet useammin, enemmän! Paljon enemmän miehet! Kyllä miehet pahempia!!" 

Vierailija
49488/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytit perjantaina todella kuumalta.

Vierailija
49489/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan mies olla heikko ja hakusessa. Se on vaan vahvojen naisten hyvä tiedostaa, että pian hekin ovat heikkoja ja hakusessa, jos ryhtyvät terapeutiksi ja äidiksi aikamiehelle. 

Vierailija
49490/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei julksuudella ole muuta merkitystä, mutta jos sinulle on aina kerrottu, mikä sinussa on vikana ja pielessä, ja kuitenkin harvoille antavat maailmantähdet haluavat sinut sänkyynsä, se vaikuttaa. Tiedän ja olen keskustellut heidän kanssaan, enkä kuvittele turhia, mutta eivät hekään jokaiseen luota ja jokaista halua. Kun minua on niin paljon haluttu latistaa ja samaan aikaan monien haluamat naiset itse kiskovat minua sänkyyn, on sillä elvyttävä vaikutus. 

Miten niin harvoille antavat maailmantähdet? Kyllä ne panevat niin paljon kuin sielu sietää, helppo seksiseura ei niiltä lopu.

Jos joku heistä tulee vuosittain Suomeen ja ilmoittavat siitä aina etukäteen sillä ajatuksella, että haluavat sen ajam viettää kanssasi, eikö silloin saa jo ajatella, että olen lopulta ihan ok?

Jos sinusta on ok olla jonkun panopuu niin toki.

Vierailija
49491/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene panee niitä ja lopeta ruikuttaminen

Vierailija
49492/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata koskaan avautua naisille mistään mt haasteista. Ei ole millään lailla vetoavaa. Jestas että nää ottaa päähän. Kyllä sen yleensä näkee päälle päin jos niitä haasteita on. Siis pää ensin kuntoon ja sitten juttusille. Kiitos!

Vierailija
49493/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähänhän sinä nyt tähtäsitkin taas noilla satuiluillasi, että pääset haukkumaan naisia.

Kuule, minä olen nainen enkä se mies, joka täällä kirjoitti itsestään. Olen vain huomannut, että miesten pitää olla niitä tukirankoja, joilla ei ole oikeutta olla haavoittuvainen ilman, että haukutaan luuseriksi tms. 

T. feministi

Ahaa. Ei minun lähipiirini miesten ainakaan tarvi olla mitään tukirankoja.

Vierailija
49494/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten empatia taas näytillä tässä ketjussa.

Vierailija
49495/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit pussannut

Vierailija
49496/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten empatia taas näytillä tässä ketjussa.

Ei naiset etsi ketään hoidettavia vaan tasavahvuista seuraa. Jos sinulla on kaikki kunnossa niin miksi sietäisit jotain valittavaa riippakiveä. 

Vierailija
49497/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit pussannut

Kaikkien muiden ihmisten ja valvontakameroiden nähden?

Vierailija
49498/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän joku geneerinen vastaus siitä, että hukassa oleva ja perässä vedettävä mies ei sytytä. Naiset aina sanovat haluavansa tunteikkaan ja avoimen miehen joka puhuu asioista. Sitten kun puhut ja avaudut epävarmuuksista, nainen näkee ne heikkoutena ja todennäköisesti viimeistään eron paskamyrskyssä aseistaa ne. Nyt tähän se odotettava "kyllä miehet useammin, enemmän! Paljon enemmän miehet! Kyllä miehet pahempia!!" 

Noni. Tänään sä jankkaat nyt sitten tästä. Naiset sitä ja naiset tätä... jank jank 

Vierailija
49499/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen?

Vierailija
49500/49624 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli seksiäkin, kaivatun kanssa tietysti. Pääsispä iholle vihdoin ja viimein. 😊

Älykkäät ihmiset tekevät muutakin kuin ajattelevat seksiä koko ajan.

Kuulostat samalta kuin joku nörttimies, joka ei saa ikinä. Happamia sanoi kettu jne.

Sivusta, mutta kyllä siinä halut katoaa, jos huomaa että toisella on toimintaa lähinnä pelkästään alapäässä yläpään sijaan. 😅

Joku mainitsee jotain seksiin liittyvää = "Sä et muuta ajattelekaan, taidat olla tyhmä/puutteessa/eläin/lässynlää"

Kaikki noin toimivat on tähän astisen kokemuksen mukaan olleet tyytymättömiä intiimielämäänsä. Kenellekään muulla ei yksinkertaisesti ole tarvetta paskoa toisen positiivisen fiiliksen päälle.

Tai sitten ei vain ole tarvetta levitellä intiimejä fantasioitaan ventovieraille nettiin. Siitä syntyy simppeli vaikutelma, ei mahda mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi