Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollainen "kuulkaa kun ei oo mitään sääntöjä, ihmiset pariutuu ja eroilee miten sattuu"-kommentin kirjoittaja kertoo vain sen, ettei ole kovin analyyttinen ihminen eikä näe ilmiöitä laajemmin.
Tietysti näissä on olemassa jonkinlaisia kaavoja ja suurempia massoja tarkastelemalla voi tehdä keskimääräisiä yleistyksiä.
Tuollainen kolmen markan psykoanalyysi yhden viestin tarkoitushakuisella tulkinnalla kertoo että ei ole kykyä juurikaan ymmärtää mistään hevonpersettäkään.
Ei siinä ole mitään pahaa, ettei ole sellainen analyyttinen ihminen joka tarkastelee maailmaa erilaisten ilmiöiden kautta. :) En usko, että ihminen edes itse valitsee näitä ominaisuuksia.
Tällä palstalla sen myös huomaa jatkuvasti, että suurin osa käy keskustelua henkilökohtaisella tasolla ja heidän on tosi vaikea sisäistää, että jotkut ei.
Vierailija kirjoitti:
M-L. Jos pyydät kahville, tulen ilomielin ja haluan sinua. Haluan antaa sinulle, olen antaja ja nautin antamisesta. Haluan sinua valtavasti.
Pyytäisinkin jos olisi välit. Mut kun ei oo niin liian vaikeaa ja luotto siihen että mikään ikinä menisi järkevästi on olematon...
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että hän, joka haluaa aidosti tuntea minut IRL ei menetä mitään.
Minä menetin aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-L. Jos pyydät kahville, tulen ilomielin ja haluan sinua. Haluan antaa sinulle, olen antaja ja nautin antamisesta. Haluan sinua valtavasti.
Pyytäisinkin jos olisi välit. Mut kun ei oo niin liian vaikeaa ja luotto siihen että mikään ikinä menisi järkevästi on olematon...
En voi sanoa tuntevani, mutta sen vähän, mitä tunnen, ja mitä silmilläni olen nähnyt, nainen sinussa on todella minun makuuni. En minä pelkäisi sitä sanoa ääneen, mutta olosuhteet ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä koet menettäväsi. Olen anonyymi. Mistä edes tiedät, kuka olen.
Vierailija kirjoitti:
Näin sinut eilen. Sinä et huomannut minua. Sydämeen sattuu niin lujaa. Itkettää.
Mikä siinä itkettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako vastausta oli sulta?
6
0. E
En tiiä, itkiskö vai nauraisko, kun voi lennosta vaihtaa seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ny menetit?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Haluukko lerssiä?
En tykkää keltaisista autoista, koska ne saavat ihmiset läpsimään toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ootte ketjussa, jos ette usko mihinkään tai edes kaipaa?
Asia on mielestäni niin, että tässä ketjussa ei kannata olla liian pitkään. Ehkä koen, että joku on pitänyt minua vain pilkkanaan. Teen väärin itseäni kohtaan, jos annan tällaisen jatkua.
Aika harvalla on niin, että tämä ketju olisi tosiasiallisesti ainoa tapa tavoittaa kaivattu. Joku etsintäkuulutuspalstakin lienee tehokkaampi, jos tosiaan olisi niin. Estoon laitetut ovat toki poikkeus, mutta he tietänevät itsekin asian.
Tääällä löytyy kaikenlaisia trolleja, kannattaa olla varovainen. Kyseessä ei välttämättä ole kaivattusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi hinnoiteltua maksullista palvelua jotkut toimittajat käyttävät hyväkseen ja yrittävät armottomasti kilpailla väittämällä virheellisesti tarjoavansa ilmaisia kokeilujaksoja. Myöhemmin he väittävät, että palvelu itsessään on ilmainen, mutta tuotteen hinta on selittämättömän korkea.
Joo, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Teetkö itse töitä palkatta?
Palvelualalla ilmaisten alkukokeilujen tarjoaminen on yleinen markkinointi- ja asiakashankintataktiikka.
Älä sitten ota ilmaisjaksoa, jos et halua maksaa jatkossa.
Ilmainen kokeilu on ilmainen kokeilu
sitä ei koskaan tarvitse uusia.
Eli haluat saada ilmaiseksi. Toivottavasti itsekin teet töitä ilman palkkaa.
En koskaan pyydä keneltäkään tahallani antamaan jotain ilmaiseksi, mutta jos joku väittää sen olevan ilmaista ja on halukas antamaan sen, mutta myöhemmin yrittää saada minulta lisää rahaa, se on kuluttajan petosta.
Hienoa, että on vaihtoehtoja!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että on vaihtoehtoja!
Sellaista on niillä, joille ihmiset ovat käyttöesineitä. Sääli M:aa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ootte ketjussa, jos ette usko mihinkään tai edes kaipaa?
Asia on mielestäni niin, että tässä ketjussa ei kannata olla liian pitkään. Ehkä koen, että joku on pitänyt minua vain pilkkanaan. Teen väärin itseäni kohtaan, jos annan tällaisen jatkua.
Aika harvalla on niin, että tämä ketju olisi tosiasiallisesti ainoa tapa tavoittaa kaivattu. Joku etsintäkuulutuspalstakin lienee tehokkaampi, jos tosiaan olisi niin. Estoon laitetut ovat toki poikkeus, mutta he tietänevät itsekin asian.
Tääällä löytyy kaikenlaisia trolleja, kannattaa olla varovainen. Kyseessä ei välttämättä ole kaivattusi.
Niinpä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sanoa tuntevani, mutta sen vähän, mitä tunnen, ja mitä silmilläni olen nähnyt, nainen sinussa on todella minun makuuni. En minä pelkäisi sitä sanoa ääneen, mutta olosuhteet ovat mitä ovat.
Samoin. Siis oikeasti samoin vaikken sitä sen enempää huutelekaan aina. Olosuhteet on, mutta niitäkin enemmän luulen että ne kaikki tunteet kourasee niin syvältä että se pelko on vaikea mikä nousee siitä, ja sitten kaikki muu tietty.
Höpötystä.