Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (49406)

Vierailija
49361/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat kiusaamisestani ilmavan tunteen peppusi alle samalla kun hengitykseni meinaa lakata kulkemasta ja sydän sykkimästä.

Outo viesti.

Miten niin. Hän ilmentää omaa tunnettaan. Kukaan ei voi määritellä miten toinen voi ja saa tuntea.

Vierailija
49362/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin, että joku haluaa vain kaivata ilman, että haluaisi oikeasti olla kaivatun kanssa IRL? 
itse, jos kaipaan, niin tietysti silloin toivon myös jotain todellista. Yritän vaan ymmärtää.

Totta kai voi olla. Ei kaikki halua tai pysty suhteeseen (varattu tms). Silloin sitä purkaa ne tunteet tänne. 

Mun mielestä näitä käy täällä useampiakin, jotka ei halua mitään tosielämässä.

Ja siksi se tosikaipausketju on erikseen. 

Jos olet varattu niin ei tarvi kaivata. Piste.

Oletko jotenkin yksinkertainen tai vähälahjainen? Kysymysmerkki.

Olen. Jos joku osoittaa kiinnostusta kohtaani sen jälkeen kun olen itse häntä lähestynyt ja sitten kuitenkin aloittaa kuumaa kylmää leikin niin sydämeni särkyy.

Lupaan että jatkossa mennään vain lämpimää kohti. -Sivusta

Turhaan lupailet. Meillä oli joskus ihan mukavaa, mutta ei asioita pakoteta tai korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49363/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuokin vain taas jotakin peliä?

Ei. Olen tosissani suhteesi.

Voitaisko jo?

Ei ole mitään esteitä...

Vierailija
49364/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän minun pitäisi sanoa? Ihastuin äärettömän voimakkaasti naiseen, jota en koskaan oppinut oikeasti tuntemaan, mutta josta luulen nähneeni silti perimmäisen. Erehdyinkö? En tiedä. Jollakin tavalla olen hänessä kiinni, vaikka järki-ihmisenä en näillä pohjilla ole valmis tekemään tämän asian eteen mitään. Samaan aikaan eräs nainen, jota en myöskään tunne, vaikuttaisi myös minulle sopivalta ja ulkonäkönsä vaikuttaa minuun miehenä. En tee kenenkään suuntaan mitään, koska on niin monta asiaa, joiden vuoksi en voi. Suurimmat lähtee minusta itsestäni, enkä niihin voi vaikuttaa. Yhteen olen ollut oikeasti valtavan ihastunut, mutta en tunne ja on myös syytä epäillä, ja toiseen en ole varsinaisesti ihastunut, mutta uskoisin olevan minulle sopiva ja ulkoisesti vetää puoleensa.

Järki sanoo, että ota selvää tästä jälkimmäisestä, mutta jos olen rehellinen, sydän on kiinni ensin mainitussa. Minä en halua kiusata ketään, minulle on naisia jonossa ihan oikeasti, mutta omastakin takaa on todella paljon itsestä riippumattomia ongelmia. Kenelle lähettäisin terveisiä, vai jättäisinkö lähettämättä. Vaikka kuinka haluaisin kaikille hyvää, myös itselleni, en tiedä yhtään, mitä pitäisi tehdä. En ole vähääkään kusipää, mutta minä en voi tehdä yhtään mitään ilman, että minua joku pitää kusipäänä. Olisi helpompaa, jos en oikeasti piittaisi muistakin.

Ihan normaaleja ongelmia tuollaiset, vaikka viestistä ei juuri tule oloa että olisi kovin hyvin hallinnassa tilanne. Pelkästään tässä ketjussa on varmasti miehiä joilla on kokemusta runsaasta ja aktiivisesta tarjonnasta, mutta ehkä vähän paremmin kasassa oma pää. Ja naiset pääsääntöisesti elää sellaisessa maailmassa aina. Niiltä aivan käsittämättömiltä tuntuvilta suuttumisilta on mahdoton välttyä, joten turha stressata niistä. Jos kertoisin kaikki tapaukset että miten pahasti mulle on monta kertaa suututtu vaikka oon yrittänyt käytännössä kaikkeni ollakseni mahdollisimman hyvä toisia kohtaan, niin johan rapisisi usko ihmisiin lukijalta. Joten et voi ottaa vastuullesi sitä jos muut ei kestä sitä ettei sua kiinnosta joku lyhyt tuttavuus sen enempää tai et ole varma tai muutat mielesi tai jotain vastaavaa. Ei tule ollenkaan fiilis tuosta että olisit kusipää. Enemmänkin että olet vähän liiankin huomaavainen muiden tunteita kohtaan ja sun pitäisi enemmänkin löytää itsesi ja omat tunteesi. Yritä ainakin laittaa ne hetkeksi etusijalle ja yritä vaikka jutella noista asioista sellaisten miesten kanssa joilla on sama tilanne, mutta hallinnassa se.

Kiitos siitä, että et pidä minua kusipäänä. En minä ole, mutta olen kai jollakin tapaa rikki. En saanut lapsena koskaan itselleni mitään edes haluta, ja aina oli ihmisiä, jotka milloin mistäkin syystä kokivat tarvetta kertoa, mikä kaikki minussa on vikana. Vaikka olen myöhemmin huomannut, että minä oikeasti kelpaan todella monelle, ei lapsuuden traumoja ole helppo ohittaa.

Monta kertaa nuoruudessa minua naiset lähestyi, mutta kun minut oli opetettu ajattelemaan, että olen ruma ja outo, luulin niitä aina vit*tuiluksi ja kiusanteoksi. Olen koettanut kasata itseäni, ja apua on ollut maailmanlaajuisesti tunnetuista naistähdistä, jotka Suomen lomallaan ovat halunneet minulta muutakin kuin neuvoja mökin toimintoihin, mutta traumat ovat syvällä. Ehkä vielä jokin päivä opin, että minussa ei ole mitään vikaa. 

Juu, ne lapsuuden kokemukset on ollutta ja mennyttä. Niille me jo aikuiset ihmiset ei voida muuta kuin käsitellä ne vaikka terapiassa, tai vertaistukiryhmässä, jos tarve vaatii ja jatkaa elämää eteenpäin. Tämä on nyt vaan vähän väärä foorumi avautua omista lapsuustraumoista. Pidä huolta itsestäsi. -sivu

Tämä on juuri oikea paikka kirjoittaa jos siltä tuntuu. Sivusta.

Vierailija
49365/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko jo?

Ei ole mitään esteitä...

Miten edetään?

Vierailija
49366/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko jo?

Ei ole mitään esteitä...

Miten edetään?

Laita viestiä, niin nähdään. :)

Vierailija
49367/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko jo?

Ei ole mitään esteitä...

Miten edetään?

Sivusta puuttuvat.

Vierailija
49368/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän minun pitäisi sanoa? Ihastuin äärettömän voimakkaasti naiseen, jota en koskaan oppinut oikeasti tuntemaan, mutta josta luulen nähneeni silti perimmäisen. Erehdyinkö? En tiedä. Jollakin tavalla olen hänessä kiinni, vaikka järki-ihmisenä en näillä pohjilla ole valmis tekemään tämän asian eteen mitään. Samaan aikaan eräs nainen, jota en myöskään tunne, vaikuttaisi myös minulle sopivalta ja ulkonäkönsä vaikuttaa minuun miehenä. En tee kenenkään suuntaan mitään, koska on niin monta asiaa, joiden vuoksi en voi. Suurimmat lähtee minusta itsestäni, enkä niihin voi vaikuttaa. Yhteen olen ollut oikeasti valtavan ihastunut, mutta en tunne ja on myös syytä epäillä, ja toiseen en ole varsinaisesti ihastunut, mutta uskoisin olevan minulle sopiva ja ulkoisesti vetää puoleensa.

Järki sanoo, että ota selvää tästä jälkimmäisestä, mutta jos olen rehellinen, sydän on kiinni ensin mainitussa. Minä en halua kiusata ketään, minulle on naisia jonossa ihan oikeasti, mutta omastakin takaa on todella paljon itsestä riippumattomia ongelmia. Kenelle lähettäisin terveisiä, vai jättäisinkö lähettämättä. Vaikka kuinka haluaisin kaikille hyvää, myös itselleni, en tiedä yhtään, mitä pitäisi tehdä. En ole vähääkään kusipää, mutta minä en voi tehdä yhtään mitään ilman, että minua joku pitää kusipäänä. Olisi helpompaa, jos en oikeasti piittaisi muistakin.

Ompa sulla setit taas, eli valinnanvaraa riittää mutta ei nyt vaan natsaa kenenkään kans.

Mene nyt vaan jakamaan niitä jonotusnumeroita halukkaille jonossa, mitäpä tuota liikaa miettimään. Ne jotka ei jonotusnumeroa halua, varmaan osaa sen ilmaista.

Sinua selvästi ärsyttää, mutta et osaa asemoitua sellaisen asemaan, josta moni on kiinnostunut, ja joka ei halua loukata ketään. Samaan aikaan on omia ongelmia, ja omia pohdintoja, mutta ei selvyyttä. Moni haaveilee tilanteestani kiinnostuksen suhteen, mutta aika harva ymmärtää, mitä se tarkoittaa, jos välität oikeasti.

Aina joku loukkaa jotakin, joku närkästyy, joku ymmärtää väärin, joku ei ollut edes osallisena, kuuluu ihmissuhteisiin. Jatkuva jonkun loukkaamisen pelkääminen on se sun ongelma, ja sinä tunnut ainoastaan haluavan pitää valikoiman runsaana etkä siksi halua tehdä päätöksiä.

Ap-mies(?) kuulostat olevan hieman eksyksissä itsesi kanssa tässä elämän menossa, että kannattaa ehkä ensin puida ne omat rajoitteet/estot ym. ennen kuin teet suurempia aloitteita kenenkään suuntaan. Ehkä joku fwb vois olla tähän hätään ihan riittävä yhteys jonkun luottotyypin kans ja tehdä se sille toiselle osapuolelle myös heti selväks, mitä häneltä toivot, ettei tuu väärinkäsityksiä. sivusta pohdiskelen

Voisitkohan sinä minua ymmärtää? Lapsena minun ympärilläni oli ihmisiä, jotka olivat kaiken aikaa kertomassa, mikä minussa on vikana. Kun kaiken aikaa niin minulle kerrottiin, minä opin ajattelemaan, että ei minulla ole arvoa tai oikeutta haluta mitään itselleni. Samaan aikaan on muutamia maailmanlaajuisesti tunnettuja haluttuja naisia, jotka Suomen lomallaan ovat halunneet kanssani seksiä. Kun sinulle on aina kerrottu vain se, mikä sinussa on vikana, ja samaan aikaan moni nainen on kertonut kiinnostuksestaan, on olo aika sekava. Olen oppinut pitämään itseäni rumana ja outona, mutta silti minua on haluttu. En jaksa alkaa juurta jaksain selittämään, mutta minulla on elämässä se, mitä minulle on lapsesta saakka toiset sanoneet ja sitten se toinen todellisuus, jossa olen saanut paljon kiinnostuneiden yhteydenottoja ja seksiä isoilta staroilta. 

Tiedän kokemuksesta, että minua haluaa moni, mutta on vaikea ohittaa sitä kelpaamattomuutta, mitä kasvuympäristö on minuun iskostanut.

En kuvittelekaan, että minuun kukaan oikeasti suhtautusi ymmärtävästi ja haluaisi minua tukea, koska niin ei ole koskaan ollut, joten puran ajatuksiani ja sekavaa mieltäni humalassa olleassani tähän ketjuun. Olisinpa saanut olla kuin kuka tahansa tavis, ilman ihmisiä, jotka ovat halunneet minua lannistaa.

No jopas on harhat. Seksiä isoilta staroilta 🤣🤣 

Kyllä minä tiedän, että sitä ei kukaan uskoisi, jos kertoisin. Mutta niin se on, että samalla tavalla kuin te antaudutte Välimeren lomalla paikallisille, samoin tekevät Suomeen tulevat. Ja isoilla staroilla tosi monella on avoin suhde, koska tekevät töitään ympäri maailmaa ja Suomen lomalle ei aina tule puoliso mukaan. En työskentele matkailualalla, mutta toisinaan jeesaan kavereita ja otan näitä vieraita, myös maailmantähtiä mukaan talvista luontoa ihmettelemään. Osa haluaa päivän päätteeksi sänkyyn ihan samalla tavalla kuin te haluatte rantagigolon kanssa.

Vierailija
49369/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko jo?

Ei ole mitään esteitä...

Miten edetään?

Sivusta puuttuvat.

t-mies omii taas 🤮

Vierailija
49370/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se toinen kaipausketju olikaan...

Vierailija
49371/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko jo?

Ei ole mitään esteitä...

Miten edetään?

Sivusta puuttuvat.

t-mies omii taas 🤮

Ei ollu mun viesti.

Vierailija
49372/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan kaivatun sänkyyn. 🔥

Vierailija
49373/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko jo?

Ei ole mitään esteitä...

Miten edetään?

Sivusta puuttuvat.

t-mies omii taas 🤮

Ei ollu mun viesti.

Eikä tuo sinulle. 

Vierailija
49374/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä tulee joillekin traumoja, ole varovainen. Isot starat ei ole ja silloin........................................................................................................................!

Vierailija
49375/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat kiusaamisestani ilmavan tunteen peppusi alle samalla kun hengitykseni meinaa lakata kulkemasta ja sydän sykkimästä.

No en kyllä

Vierailija
49376/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs se toinen kaipausketju olikaan...

Tää on khyl ankee

Vierailija
49377/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä tulee joillekin traumoja, ole varovainen. Isot starat ei ole ja silloin........................................................................................................................!

Katkeran kallun viesti.

Vierailija
49378/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaleja ongelmia tuollaiset, vaikka viestistä ei juuri tule oloa että olisi kovin hyvin hallinnassa tilanne. Pelkästään tässä ketjussa on varmasti miehiä joilla on kokemusta runsaasta ja aktiivisesta tarjonnasta, mutta ehkä vähän paremmin kasassa oma pää. Ja naiset pääsääntöisesti elää sellaisessa maailmassa aina. Niiltä aivan käsittämättömiltä tuntuvilta suuttumisilta on mahdoton välttyä, joten turha stressata niistä. Jos kertoisin kaikki tapaukset että miten pahasti mulle on monta kertaa suututtu vaikka oon yrittänyt käytännössä kaikkeni ollakseni mahdollisimman hyvä toisia kohtaan, niin johan rapisisi usko ihmisiin lukijalta. Joten et voi ottaa vastuullesi sitä jos muut ei kestä sitä ettei sua kiinnosta joku lyhyt tuttavuus sen enempää tai et ole varma tai muutat mielesi tai jotain vastaavaa. Ei tule ollenkaan fiilis tuosta että olisit kusipää. Enemmänkin että olet vähän liiankin huomaavainen muiden tunteita kohtaan ja sun pitäisi enemmänkin löytää itsesi ja omat tunteesi. Yritä ainakin laittaa ne hetkeksi etusijalle ja yritä vaikka jutella noista asioista sellaisten miesten kanssa joilla on sama tilanne, mutta hallinnassa se.

Kiitos siitä, että et pidä minua kusipäänä. En minä ole, mutta olen kai jollakin tapaa rikki. En saanut lapsena koskaan itselleni mitään edes haluta, ja aina oli ihmisiä, jotka milloin mistäkin syystä kokivat tarvetta kertoa, mikä kaikki minussa on vikana. Vaikka olen myöhemmin huomannut, että minä oikeasti kelpaan todella monelle, ei lapsuuden traumoja ole helppo ohittaa.

Monta kertaa nuoruudessa minua naiset lähestyi, mutta kun minut oli opetettu ajattelemaan, että olen ruma ja outo, luulin niitä aina vit*tuiluksi ja kiusanteoksi. Olen koettanut kasata itseäni, ja apua on ollut maailmanlaajuisesti tunnetuista naistähdistä, jotka Suomen lomallaan ovat halunneet minulta muutakin kuin neuvoja mökin toimintoihin, mutta traumat ovat syvällä. Ehkä vielä jokin päivä opin, että minussa ei ole mitään vikaa. 

Niin, nuo kaikki asiat näkyvät ihmisestä kyllä. Ainakin jos on kokenut samaa niin tunnistaa ne kyllä. Elämässä on outo tasapaino, että ihmiset rikkoo ja ihmiset korjaa. Ihmisten kauniit sanat ja eleet ovat paljon vaikuttavampia ja merkittävämpiä. Ne voi työntää oikealle radalle siten, että se mikä tuntui traumalta muuttuu karaisukokemukseksi ja itsensä rakentaa vakaan pohjan päälle uudestaan. Älä rakenna huojuvaa tornia mikä helposti käy jos on liikaa huomiota muttei käsittele asioita kunnolla.

Vierailija
49379/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeran kallun viesti.

Olet sivusta. En hauku ketään katkeraksi, vaikkei tuo edellinen kommentoija mukavasti kirjoittanutkaan. T. Ap

Vierailija
49380/49406 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💝 =nille joita palstan ilkiöiden sanat satuttavat.

Kiitos, tämä auttoi, ettei tarvinnut paeta pois.

Voi että 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan