Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49467)
Tulipa taas luettua mielenkiintoista settiä useampi sivu. 😃 Ikävä sua Nuutti! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Aakkosruletti alkoi :)
Kohta alkaa mustasukkaiset kaipaajat riehumaan. 🙄
Mä muuten rakastan sun nimeä. Mutustelen sitä ja mietin, miten hyvin se se sopisi mun nimen kanssa yhteen. 😊
.
Mä en käytä enkä välitä køkaa
tai ole ollut ulkomailla/
tullauksessa lähiaikoina.
En vuosiin.
.
Ulkomaan julkkiksista
avautunut en ole minä.
.
E
Mut muut kirjottelee täällä kans s-kirjaimelle, et ei oo kaikki samalle
Vierailija kirjoitti:
Aakkosruletti alkoi :)
Tuolla yhdellä kirjaimella se on venäläinen ruletti.
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten rakastan sun nimeä. Mutustelen sitä ja mietin, miten hyvin se se sopisi mun nimen kanssa yhteen. 😊
Nyt olis kiva kuulla lisää nimestä!
Tekis mieli seksiäkin, kaivatun kanssa tietysti. Pääsispä iholle vihdoin ja viimein. 😊
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli seksiäkin, kaivatun kanssa tietysti. Pääsispä iholle vihdoin ja viimein. 😊
Mulla on toi sama
-A
Vaikka kelpaisikin maailmantähtien kertakäyttötavaraksi, niin
jos mies on hukassa itsensä ja elämäntehtävänsä suhteen, niin eipä hänestä ole vakavassa parisuhdemielessä mitään iloa fiksulle naiselle. Ei mies voi odottaa, että joku nainen lähtee vetämään perässään ja tekemään sitä työtä, joka jokaisen pitää tehdä itsensä kanssa. Se on pitkä tie, mutta se kannattaa käydä läpi.
Oon tämän päivän parannellut kipeää selkää. Saa laittaa Messenger viestiä jos joku tunnistaa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olis kiva kuulla lisää nimestä!
Se on jämäkkä, perinteinen ja älyttömän kiva. Soljuu suussa mukavasti. Hassua, ettei ole tullut nykyajan muotinimeä, vois periaatteessa olla sellainen. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Oon tämän päivän parannellut kipeää selkää. Saa laittaa Messenger viestiä jos joku tunnistaa. 😊
Tunnistin mies, laita viesti
Mä en haluaisi ensisijaisesti viestiä vaan kaivatun tänne saman peiton alle hikoilemaan. Tai voitais me myös peiton päälläkin olla. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua kamalasti
Kokaa?
Tipua
Millä kirjaimella tipun nimi alkaa? Sivusta
e
Kaikki e-tipuset tänne jonoon.
Jos täällä sanoo naisena, että on sutinaa jonkun suomijulkkiksen kanssa, niin ei uskota. Näköjään kun mies sanoo olleensa maailmantähtien kanssa niin se onkin ihan uskottavaa teidän mielestä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Mut muut kirjottelee täällä kans s-kirjaimelle, et ei oo kaikki samalle
Mä en käytä -ässää-
mssn kontekstissa enkä tarinoi
yksityisillä mh-kokemuksillani
tai namedroppaa mitään nimiä
täällä tai muilla somealustoilla.
En sitten tiedä, jos joku mua
S-kirjaimella
kutsuu. En ole tietoinen.. x
e