Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (49446)

Vierailija
49321/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän minun pitäisi sanoa? Ihastuin äärettömän voimakkaasti naiseen, jota en koskaan oppinut oikeasti tuntemaan, mutta josta luulen nähneeni silti perimmäisen. Erehdyinkö? En tiedä. Jollakin tavalla olen hänessä kiinni, vaikka järki-ihmisenä en näillä pohjilla ole valmis tekemään tämän asian eteen mitään. Samaan aikaan eräs nainen, jota en myöskään tunne, vaikuttaisi myös minulle sopivalta ja ulkonäkönsä vaikuttaa minuun miehenä. En tee kenenkään suuntaan mitään, koska on niin monta asiaa, joiden vuoksi en voi. Suurimmat lähtee minusta itsestäni, enkä niihin voi vaikuttaa. Yhteen olen ollut oikeasti valtavan ihastunut, mutta en tunne ja on myös syytä epäillä, ja toiseen en ole varsinaisesti ihastunut, mutta uskoisin olevan minulle sopiva ja ulkoisesti vetää puoleensa.

Järki sanoo, että ota selvää tästä jälkimmäisestä, mutta jos olen rehellinen, sydän on kiinni ensin mainitussa. Minä en halua kiusata ketään, minulle on naisia jonossa ihan oikeasti, mutta omastakin takaa on todella paljon itsestä riippumattomia ongelmia. Kenelle lähettäisin terveisiä, vai jättäisinkö lähettämättä. Vaikka kuinka haluaisin kaikille hyvää, myös itselleni, en tiedä yhtään, mitä pitäisi tehdä. En ole vähääkään kusipää, mutta minä en voi tehdä yhtään mitään ilman, että minua joku pitää kusipäänä. Olisi helpompaa, jos en oikeasti piittaisi muistakin.

Ihan normaaleja ongelmia tuollaiset, vaikka viestistä ei juuri tule oloa että olisi kovin hyvin hallinnassa tilanne. Pelkästään tässä ketjussa on varmasti miehiä joilla on kokemusta runsaasta ja aktiivisesta tarjonnasta, mutta ehkä vähän paremmin kasassa oma pää. Ja naiset pääsääntöisesti elää sellaisessa maailmassa aina. Niiltä aivan käsittämättömiltä tuntuvilta suuttumisilta on mahdoton välttyä, joten turha stressata niistä. Jos kertoisin kaikki tapaukset että miten pahasti mulle on monta kertaa suututtu vaikka oon yrittänyt käytännössä kaikkeni ollakseni mahdollisimman hyvä toisia kohtaan, niin johan rapisisi usko ihmisiin lukijalta. Joten et voi ottaa vastuullesi sitä jos muut ei kestä sitä ettei sua kiinnosta joku lyhyt tuttavuus sen enempää tai et ole varma tai muutat mielesi tai jotain vastaavaa. Ei tule ollenkaan fiilis tuosta että olisit kusipää. Enemmänkin että olet vähän liiankin huomaavainen muiden tunteita kohtaan ja sun pitäisi enemmänkin löytää itsesi ja omat tunteesi. Yritä ainakin laittaa ne hetkeksi etusijalle ja yritä vaikka jutella noista asioista sellaisten miesten kanssa joilla on sama tilanne, mutta hallinnassa se.

Vierailija
49322/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin, että joku haluaa vain kaivata ilman, että haluaisi oikeasti olla kaivatun kanssa IRL? 
itse, jos kaipaan, niin tietysti silloin toivon myös jotain todellista. Yritän vaan ymmärtää.

Totta kai voi olla. Ei kaikki halua tai pysty suhteeseen (varattu tms). Silloin sitä purkaa ne tunteet tänne. 

Mun mielestä näitä käy täällä useampiakin, jotka ei halua mitään tosielämässä.

Ja siksi se tosikaipausketju on erikseen. 

Jos olet varattu niin ei tarvi kaivata. Piste.

Saa kaivata, sä et päätä siitä.

Miksi kaivata? Sinullahan on jo joku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49323/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin, että joku haluaa vain kaivata ilman, että haluaisi oikeasti olla kaivatun kanssa IRL? 
itse, jos kaipaan, niin tietysti silloin toivon myös jotain todellista. Yritän vaan ymmärtää.

Totta kai voi olla. Ei kaikki halua tai pysty suhteeseen (varattu tms). Silloin sitä purkaa ne tunteet tänne. 

Mitä sitten? Ei sitä voi aina itse päättää mitä päässä tapahtuu... -Sivusta

Vierailija
49324/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oma liittoni on historiaa, ei ole siinä mielessä syytä jäädä jumittamaan. Olisin valmis tapaamaan.

Vierailija
49325/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän minun pitäisi sanoa? Ihastuin äärettömän voimakkaasti naiseen, jota en koskaan oppinut oikeasti tuntemaan, mutta josta luulen nähneeni silti perimmäisen. Erehdyinkö? En tiedä. Jollakin tavalla olen hänessä kiinni, vaikka järki-ihmisenä en näillä pohjilla ole valmis tekemään tämän asian eteen mitään. Samaan aikaan eräs nainen, jota en myöskään tunne, vaikuttaisi myös minulle sopivalta ja ulkonäkönsä vaikuttaa minuun miehenä. En tee kenenkään suuntaan mitään, koska on niin monta asiaa, joiden vuoksi en voi. Suurimmat lähtee minusta itsestäni, enkä niihin voi vaikuttaa. Yhteen olen ollut oikeasti valtavan ihastunut, mutta en tunne ja on myös syytä epäillä, ja toiseen en ole varsinaisesti ihastunut, mutta uskoisin olevan minulle sopiva ja ulkoisesti vetää puoleensa.

Järki sanoo, että ota selvää tästä jälkimmäisestä, mutta jos olen rehellinen, sydän on kiinni ensin mainitussa. Minä en halua kiusata ketään, minulle on naisia jonossa ihan oikeasti, mutta omastakin takaa on todella paljon itsestä riippumattomia ongelmia. Kenelle lähettäisin terveisiä, vai jättäisinkö lähettämättä. Vaikka kuinka haluaisin kaikille hyvää, myös itselleni, en tiedä yhtään, mitä pitäisi tehdä. En ole vähääkään kusipää, mutta minä en voi tehdä yhtään mitään ilman, että minua joku pitää kusipäänä. Olisi helpompaa, jos en oikeasti piittaisi muistakin.

Ompa sulla setit taas, eli valinnanvaraa riittää mutta ei nyt vaan natsaa kenenkään kans.

Mene nyt vaan jakamaan niitä jonotusnumeroita halukkaille jonossa, mitäpä tuota liikaa miettimään. Ne jotka ei jonotusnumeroa halua, varmaan osaa sen ilmaista.

Sinua selvästi ärsyttää, mutta et osaa asemoitua sellaisen asemaan, josta moni on kiinnostunut, ja joka ei halua loukata ketään. Samaan aikaan on omia ongelmia, ja omia pohdintoja, mutta ei selvyyttä. Moni haaveilee tilanteestani kiinnostuksen suhteen, mutta aika harva ymmärtää, mitä se tarkoittaa, jos välität oikeasti.

Ketä sinä sitten loukkaat? Vaikka ottajia olisi niin ei se nyt mikään loukkaus ole jos et niiden kaikkien kanssa ala suhmuroimaan.

Missä kohtaa hän kirjoittaa naisten haluavan hänet 🤣 herätyyyys 🤦

"...josta moni on kiinnostunut...."

Vierailija
49326/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos tapaaminen tuntuu liian isolta tässä vaiheessa, juttelu etänä sopii. Siinä ainakin välttyy ihokontaktilta. 😘

Vierailija
49327/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se meille täällä kuulu, miksi joku kaipaa. Saa se silti kaivata.

Vierailija
49328/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos tapaaminen tuntuu liian isolta tässä vaiheessa, juttelu etänä sopii. Siinä ainakin välttyy ihokontaktilta. 😘

Mielummin kasvotusten. :)

Vierailija
49329/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa sulla setit taas, eli valinnanvaraa riittää mutta ei nyt vaan natsaa kenenkään kans.

Mene nyt vaan jakamaan niitä jonotusnumeroita halukkaille jonossa, mitäpä tuota liikaa miettimään. Ne jotka ei jonotusnumeroa halua, varmaan osaa sen ilmaista.

Sinua selvästi ärsyttää, mutta et osaa asemoitua sellaisen asemaan, josta moni on kiinnostunut, ja joka ei halua loukata ketään. Samaan aikaan on omia ongelmia, ja omia pohdintoja, mutta ei selvyyttä. Moni haaveilee tilanteestani kiinnostuksen suhteen, mutta aika harva ymmärtää, mitä se tarkoittaa, jos välität oikeasti.

Ketä sinä sitten loukkaat? Vaikka ottajia olisi niin ei se nyt mikään loukkaus ole jos et niiden kaikkien kanssa ala suhmuroimaan.

Missä kohtaa hän kirjoittaa naisten haluavan hänet 🤣 herätyyyys 🤦

Jep😁 täällä on vähän vajaata populaa.

Eri

Te ainakin, kun ette nähtävästi osaa lukea. Ihan selvällä suomen kielellä hän kertoo että moni on hänestä kiinnostunut.

Vierailija
49330/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli aamupäivällä pidempi viesti jonka kanssa oon niin samaa mieltä mutta tää ketju on tää ketju niinen viitsi sanoa siihen mitään.

Vierailija
49331/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä sellaisen sopimiseen on itselläkin kynnys. Toivoisi tapaavansa sattumalta, mutta sellaista sattumaa ei ole suotu.

Vierailija
49332/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää selvittää ensin itsellesi mitä haluat. 

Vierailija
49333/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestiä laittaisit, vastaisin ja kaikki olisi mahdollista. 😍

Vierailija
49334/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkausasioissa ei auta muu kuin olla itsekäs, paitsi sille toiselle osapuolelle 

Vierailija
49335/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkausasioissa ei auta muu kuin olla itsekäs, paitsi sille toiselle osapuolelle 

Olet ambivalenttien sanamuotojen muodostaja.

Vierailija
49336/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olen kotona, loppuillan. Ja huomisen. Voin jakaa huomiotani sille, koka sitä luonani kaipaa.

Vierailija
49337/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultakutrille,joka otti juhannuksena pari liikaa.😘

Vierailija
49338/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rakastumisesta.

🤭 juu, hänen vastauksensa ihastumisen tunnustamiseen oli suurin piirtein tuo. 

Kuulostaa multa. Tunneilmaisuni on aika hillittyä, varsinkin positiivisissa. Suutuksissaan joskus vähän kiihdyn havaittavasti, mutta sitä ei näe ulospäin vaikka sisälläni roihuaisi millainen rakkauden tai onnen rovio. Varsinkaan aiemmin en ole oikein osannut sanoittaakaan tunteitani mitenkään. Voisin hyvin vastata tunnustukseen kiittäen ja se todellakin aidosti tarkoittaisi että olen mielissäni syystä, että tunne on molemminpuolinen. Jos tunteita ei olisi, en olisi kiitollinen ja ilmaisisin, että sori mutta ei nyt osunut. Sivusta.

Onko sinulle joskus joku tunnustanut tunteitaan? (toiselta sivustalta kysäisen)

On. Kaksi puolisoa, yksi suhdeihminen, yksi kaivattu. Pari sellaista tapausta on, joista en ole oikein varma. Lämpimiä ja henkilökohtaisia positiivisia kannanottoja, mutta ei suoranaisia tunteista avautumisia. 

Kaivattusi on siis kertonut sinulle sinuun kohdistuvista positiivisista tunteistaan, koska sitä tarkoitetaan sanonnalla tunteiden tunnustaminen. Miksi olet täällä?

Asiahan ei sinulle varsinaisesti kuulu, mutta kaipaan häntä, koska emme ole yhdessä. Eikö tuon luulisi sanomattakin käsittävän.

Ala sitte toimia?

Vierailija
49339/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sun hyvä selvittää ensin itsellesi mitä haluat ja onko joku nainen on se, johon haluat tutustua🤔  

Olisi. Osaisitko auttaa, kuinka sen tekisin?

Sinunhan se pitäisi tietää "mitä sä haluat ja toivot" naiselta. Valintoja joissa on hyvä kuunnella itseään.

Tai siis valinta, jossa PITÄÄ "kuunnella" itseään. Muut eivät voi varmaksi tietää kuka olisi sulle just se hyvä ja mitä tehdä. 

Vierailija
49340/49446 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kiusaamisestani ilmavan tunteen peppusi alle samalla kun hengitykseni meinaa lakata kulkemasta ja sydän sykkimästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme