Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (48978)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä kuussa vihdoin hetki jutella? Ja ei se kyllä pelkästään jutteluun jää jos saan mahdollisuuden jutella. Ajan vaikka satoja kilometrejä jos et oo maisemissa. Toki vaatii ensin pikkujärjestelyjä. Laita yks viesti niin alkaa tapahtua.
Oispa tämä mulle! 😍🧡
Kaipaamalleni jota en oo nähnyt muutamaan vuoteen.
Meni ohi, me ei olla nähty kaivattuni kanssa, mut minäkin ajaisin satoja kilometrejä hänen vuokseen. Jos tulisi vaan yksi viesti, että haluaisi nähdä. 🧡
Tule mun luo sitten kun tarvit sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sinut riittävän hyvin, että olen varma.
Mistä?
Arvaa.
Sanoit IRL tuntevasi mut jo sen verran hyvin, että ennakoit tekemisiäni itseäni paremmin. Ja se piti paikkansa. Tuollainen saa sydämeni pakahtumaan. Tuollainen on yhteyttä, telepatiaa, sujuvaa yhteistyötä, kaikkea mitä arki ja juhla romanttisessakin suhteessa tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Tule mun luo sitten kun tarvit sitä.
Olisin tullut jo ajat sitten, jos olisit antanut. nm
Vierailija kirjoitti:
Mul on vähän asiaa tuol nurkan takana!
Vaimolles?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Arvaa.
Ei siis mistä tunnetaan vaan mistä olet varma?
Vierailija kirjoitti:
Mua jännittäisi aivan liikaa olla alaston hänen kanssaan, jonka seurassa jännitän hengittää, puhua, kävellä... kyllä tarvitsin vaniljaa ja pumpulia
Höpsö ei tarvitse jännittää jos hänkin välittää sinusta
Murunen, tänään tuntuu erityisen vaikeelta olla ilman sua. Haluaisin kertoa viikosta ja kuulla sun viikosta ja palautua yhdessä, lähellä. Seikkailla johonkin lähikohteeseen rennosti ja viettää aikaa yhdessä. Ei pitäs olla kohtuuton unelma. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Pazca Lowell vei täysin turhaan monta tuntia hyvää aikaani tänään, asia oli säntillisesti hoidettu, ainakin miun osaltain. Kävin myös ekg:ssä ja selvityttämässä veriryhmäin ja muitakin muuttujia. Ostin paljon ale-hedelmiä ja vihanneksia ja torkuin toimistotuolilla ratiota kuunnellen ja siusta nainen haaveksuissa. Toivottavasti siulla olnut kiva päivä. Tarjoisin iltapalan jos voisin ja saisin. Hyvää yötä lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Arvaa.
Ei siis mistä tunnetaan vaan mistä olet varma?
Niin.
Kai me vielä nähdään? Ikävä ja tämä juttu jäi kesken. :(
nn
Toivottavasti sulla oli kiva päivä! Mä tuijottelin sun kuvaa ihan liikaa tänään. Kun ei meillä muutakaan ole. Oon niin hömelö.. 🙂
Ihana pyyntö 🥰 koska satun olemaan itseoppinut pumpuliekspertti