Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90947)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pantais?
En harrasta.
Ohistelet. Tykkään nuorista jotka vielä harrastaa.
Paneminen on ruma sana. Siitä oli kyse.
Paneminen on seksin tyylilaji. Aina ennemmin pannaan kuin rakastellaan.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisi kieltäytyä jos olisi pienessä maistissa ja nuori komea mies tulisi ehdottelemaan. Tätä olen vähän miettinyt.
Olet ennenkin kieltäytynyt
Totta mutta pystysikö enää. Ei varmaan miehetkään voisi vastustaa hemaisevan söpön nuoren blondin kutsua.
Mitä enemmän kieltäytyy ehdotuksista, sitä kamalammaksi halut kasvaa... Olen pulassa.
Vierailija kirjoitti:
Muualla viimeinen sana oli kesää.
Ei ollut.
Välillä tuska on suuri. Kaipaan rakastavaa ihmistä rinnalleni.
Vierailija kirjoitti:
Miten voisi kieltäytyä jos olisi pienessä maistissa ja nuori komea mies tulisi ehdottelemaan. Tätä olen vähän miettinyt.
Miks pitäis kieltäytyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko päässeet jo rouvan kanssa sopuun?
Jep, sängyn kautta sovittiin.
Olet ilkeä. Miksi haluat kiusata kaivattuasi? -sivu
Rouvansa paneminen on aika luonnollista. Sivu
On toki, mutta voi olla hienotunteinen kaipaamaansa kohtaan eikä kerskua sillä. Aika tökeröä.
No eihän se kaivatulleen kerskukaan vaan tänne. Ei kukaan teistä ole kenenkään kaivattu, turhaan loukkaannutte solidaarisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäis kieltäytyä?
Miksipä miksi, kai siihen syy on. Voisikin antaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen on tehnyt homman, opetatko, miten se olisi pitänyt tehdä vai kiitätkö?
Oliko tässä ajatuksena, että toisen kuuluu tehdä hommat ja toista kiitetään, vaikka vastuu on yhteinen?
Asenne ja suhtautuminen oli pointti.
Ja "oikea" vastaus sulle tässä olisi, että pitäisi kiittää. Itse ohjeistaisin, jos olisi tarvetta. Nää on vähän näitä pientä irvistystä aiheuttavia "ojassa on mummo, autatko ylös vai potkaisetko mennessäsi".
Väärin. Selitin jo edellä, lue sieltä. Ei ole kiva, kun tahallaan ymmärretään päin pyrstöä.
Miksi kyselet mitään, kun ymmärryksesi taso on tämä. Nuo sun vaihtoehdot edustaa niitä asenteita, ja niissä on sun mieleinen asenne ja sitten se toinen. Oikeasti elämä on kuitenkin vähän monisävyisempää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihana.<3
Yötä toinen ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pantais?
En harrasta.
Ohistelet. Tykkään nuorista jotka vielä harrastaa.
Paneminen on ruma sana. Siitä oli kyse.
Paneminen on seksin tyylilaji. Aina ennemmin pannaan kuin rakastellaan.
Eri
>Sulla on aina vastaus kaikkeen.Siis ihan kaikkeen vaikka ei sitä kysytty.
sivusta
Mahdollisuudet löytää oma rakas on minimaalisen pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta mutta pystysikö enää. Ei varmaan miehetkään voisi vastustaa hemaisevan söpön nuoren blondin kutsua.
No on sulla fantasiat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen on tehnyt homman, opetatko, miten se olisi pitänyt tehdä vai kiitätkö?
Oliko tässä ajatuksena, että toisen kuuluu tehdä hommat ja toista kiitetään, vaikka vastuu on yhteinen?
Asenne ja suhtautuminen oli pointti.
Ja "oikea" vastaus sulle tässä olisi, että pitäisi kiittää. Itse ohjeistaisin, jos olisi tarvetta. Nää on vähän näitä pientä irvistystä aiheuttavia "ojassa on mummo, autatko ylös vai potkaisetko mennessäsi".
Väärin. Selitin jo edellä, lue sieltä. Ei ole kiva, kun tahallaan ymmärretään päin pyrstöä.
Miksi kyselet mitään, kun ymmärryksesi taso on tämä. Nuo sun vaihtoehdot edustaa niitä asenteita, ja niissä on sun mieleinen asenne ja sitten se toinen. Oikeasti elämä on kuitenkin vähän monisävyisempää.
Älä opeta, kun et ymmärtänyt alun alkaenkaan pointtia. Tee omat aloituksesi ja jankkaa niissä.
Pusut ja hyvän yön toivotus olisi mukava. Aamulla sitten hipsutellen heräillä🥰 jeps
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapasit viimeksi nuoremman kollin?
Tänään
Päästit sitten pyrstöyskän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapasit viimeksi nuoremman kollin?
Tänään
Mitä tehtiin?
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗