Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rajattoman henkilön kanssa pakko toimia niin

Vierailija
18.04.2025 |

että kylmästi vaan jättää vastaamatta tämän viesteihin ja yhteydenottoihin? Kun ei sana tunnu menevän perille ja sekin tuntuu toiselle olevan suuri ongelma jos satun haluamaan omaa aikaa. Heti alkaa se hulluksi leipominen jos en hyppää aina kun tämä haluaa ja pienimmistäkin äänen sävyni muutoksista alkaa ihmeellinen tenttaus. Hänen seurassaan pitäisi aina olla yltiöiloinen ja hauskaa, tai tulee suurin piirtein raportti että nyt olen suoriutunut heikosti ja asialle pitäisi tehdä jotain. Pahaahan se tekee vaan olla noteeraamatta mutta en keksi enää oikein muutakaan tai tämä ajaa minut oikeasti hulluksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estät kokonaan. 

Vierailija
2/13 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei näitä jaksa. Jotenkin etäisyyttä on pakko ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Liuskaan vaan.

Mun rajaton kaveri teki esim. sitä että kun kuuli että olin tavannut toista kaveriamme, kyseli sitten ensin tältä toiselta että miten tapaamisemme meni ja mitä teimme ja mistä juttelimme ja sen jälkeen soitti mulle ja varmisti että menikö tapaaminen näin, että sanoit siis noin jne. Ihan laittoi sanoja suuhun.

En käsitä mikä tuohon ihmiseen vanhemmiten meni, tämä ei ollut siis ainoa erikoisuus mitä teki, möläytteli salaisuuksia ja muitakin törkeilyjä, vaati että hänen puheluihinsa vastataan heti, ei suostunut kulkemaan toisen tahtia esim. lenkillä, mikä nyrpistely jos satuttiin kaupungilla törmäämään mun työkaveriin eikä hänen yms.

Ihan naurettavaa. Tämän kanssa oltiin kuitenkin kavereita lapsesta asti enkä silloin mukamas tajunnut mitään ennen kuin päälle 30v.

Ohi on viimein kuitenkin.

Vierailija
4/13 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narsistiselta kontrollifriikiltä joka haluaa pitää kaiken hallinnassaan ja sitten "huolestuu" kun toisen mielenterveys alkaa järkkymään tämän toimien seurauksena. Hänhän on omasta mielestään tehnyt aina vain pelkkää hyvää ja tätä omaa hyvyyttään käyttääkin sitten aseena toisen kukistamisessa. Minullekin ihan suuttui kun Hän oli niin turhaan minua tukenut ja kannustanut kun en masennuksistani noin vaan pompannut ylös.

Vierailija
5/13 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on todella stressaavia tapauksia ja sitä alkaa pelkäämään että pahimmassa tapauksessa tekevät huoli-ilmoituksen tai vastaavaa ja järjestävät ongelmia kun yrittää pyristellä kauemmas.

Vierailija
6/13 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on todella stressaavia tapauksia ja sitä alkaa pelkäämään että pahimmassa tapauksessa tekevät huoli-ilmoituksen tai vastaavaa ja järjestävät ongelmia kun yrittää pyristellä kauemmas.

Kun joku ei hypi pillin mukaan, aletaan sabotoida elämää.

Vierailija
7/13 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vaan eri aaltopituudella. Hanki kaltaistasi seuraa ja jätä hänet etsimään kaltaistaan

Vierailija
8/13 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt nyt jonkin aikaa taukoa tästä henkilöstä ja häneltä tuli viesti jossa suositteli hakeutumaan "hoitoon" ja että ehkä siellä en sitten rasita muita. En tiedä tekeekö tarkoituksella tuon että viljelee tuollaisia ankeuttavia juttuja mutta nyt kun pää on vähän selventynyt tässä välissä niin enpä ihmettele että jatkuvasti tekemisissä ollessa alkaa kuppi täyttymään. ap

Vierailija
9/13 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt nyt jonkin aikaa taukoa tästä henkilöstä ja häneltä tuli viesti jossa suositteli hakeutumaan "hoitoon" ja että ehkä siellä en sitten rasita muita. En tiedä tekeekö tarkoituksella tuon että viljelee tuollaisia ankeuttavia juttuja mutta nyt kun pää on vähän selventynyt tässä välissä niin enpä ihmettele että jatkuvasti tekemisissä ollessa alkaa kuppi täyttymään. ap

Parempi kun antaakin vaikutelman että vika olisi vain itsessä, jos alkaa kyseenalaistamaan ja laittamaan vastaan niin siitäkös soppa tulee. Näin "hulluna" pois vetäytymällä taitaa tulla paras lopputulos ja antaa toisen elää siinä luulossa että on täydellinen ihminen.

Vierailija
10/13 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en saanut kaveriani tajuamaan niin millään että hän itseasiassa oli se syy miksi aloin voimaan huonosti. Kun yritin asiaa selittää niin oli kuin seinille puhuisi ja toisesta suunnasta kyllä tuli kaikenlaista diagnoosia minulle. Jotenkin teennäisen oloisesti hän kyllä kehui ja kannusteli mutta se ei tuntunut vilpittömältä vaan hän odotti siitä jotain palkintoa vastakehuna. Tai sitten käytti sitä vähintäänkin niin hyväkseen että minua syyllisti kun hänhän on ollut aina niin kiltti minua kohtaan. Irtiotto oli todella vaikeaa koska hän halusi kuitenkin pitää minut otteessaan ja ikäänkuin olin hänelle jotenkin tilivelvollinen halutessani omaa aikaa. Korkeintaan päivän pari sai olla rauhassa kunnes alkoi taas minua tökkimään. Yhteisestä ajastamme hän ylisteli miten ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa tällaista ja ollaan jotain kohtalon yhteen johdattamia.

Vierailija
11/13 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaillut itselleen.

Vierailija
12/13 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaillut itselleen.

Ahaa, varmaan yläpeukuttelutkin itse kaikki hoitanut.

Vierailija
13/13 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaillut itselleen.

Tai sitten ap puhuu juuri sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän