Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47834)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on hankala ymmärtää sua. Käyttäydyit aina kuin vihaisit minua, mutta kuitenkin ilahduit huomiostani.
En vihannut enkä vihaa. Olen vain outo.
Niin minäkin. Oltaispa outoja yhdessä.
Mun ihastusta kuvailtiin "omituiseksi äijäksi" 😅😅 mun mielestä hän ei ole omituinen
No voi hyvin olla, että sukupuolesta riippuen kilpailee sinun tai kaivatun kanssa ja yrittää mustamaalata.
Pätee myös yhteyden ottamiseen tai aloitteen tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se valkoinen paita - kenellä, milloin ja millainen?
Sivusta, mutta miksiköhän valkoinen paita miehellä on niin upea? Vaikka t-paitakin. Huhhuh.
Naisellakin se näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhde on ongelmallinen. Kun miehet tulee iskee, ei oikeen voi sanoa olevansa sinkku vaikka onkin, mitä pitäis sanoa?
Että et ole haku päällä just nyt. Jos siis haluat torjua.
Jos et halua torjua, totta kai voit kertoa olevasi sinkku. Eihän seksiin perustuva suhde susta kenellekään varattua vielä tee.
Mukavaa kesäiltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen on tehnyt homman, opetatko, miten se olisi pitänyt tehdä vai kiitätkö?
Jos on kyse kotihommasta niin miksi pitäisi kiittää? Kiitätkö sinä jokaisesta pikku askareesta joka tehtiin yhteisen kodin eteen? Eihän ne mitään palveluksia toiselle ole vaan molempien vastuulla yhtä lailla. Sivu
Pointtina oli asenne. Jos ei itse tee ja tulee marisemaan, että väärin tehty, voi tarkistaa asetuksensa. Ja ylipäänsä voi miettiä, kiittääkö vai kritisoiko.
Mistä pitäisi siis kiittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se valkoinen paita - kenellä, milloin ja millainen?
Sivusta, mutta miksiköhän valkoinen paita miehellä on niin upea? Vaikka t-paitakin. Huhhuh.
Varsinkin jos on vähänkään päivettynyt tai luonnostaan tummempi iho, niin se hehkuu pronssisena valkoista kangasta vasten oli mies tai nainen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on hankala ymmärtää sua. Käyttäydyit aina kuin vihaisit minua, mutta kuitenkin ilahduit huomiostani.
Joskus ihastunut voi vaikuttaa yrmyltå jos yrittää peitellä tunteitaan. Luulin kerran että yksi.mies vihaa minua, kun oli niin etäinen ja naama peruslukemilla, mutta selvisi että olikin ihastunut 😅
Niin, voi olla epävarma sinusta. Sivusta
Hän olo varattu, joten yritti ensin esittää, että ei tässä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä kaivattu tiedät, että musta ei tarvi olla epävarma? Oon ihan täysillä mukana tässä. 🧡😊
Yli puoli vuotta hiljaiseloa ja sä olet vieläkin täysillä mukana?
Tai sitten sä olet väärä. En tiiä.
En ole kaivattusi, meillä ei ole edes kuukauden hiljaiseloa irl. 😊
1,5vko
Sydäntemme sykkeet,syvä katse,varovainen hymy ja käsi kädessä. Hellyys valtaa mielen ja rakkaus antaa kielen.
Kauniita unia,ajatuksin vierelläsi. 😊😁jään haaveilemaan.
Olen nyt repsahtanut lukemaan ketjua myös päiväsaikaan, vaikken millään jaksaisi. Ajattelin rajoittaa taas takaisin vain iltaan ja mahdollisesti aamun ensimmäisiin. Järkevä olisi luovuttanut jo vuosia sitten...
Vierailija kirjoitti:
Jos arvostelee työtä, jonka toinen on tehnyt, sopii tehdä itse paremmin. Arvostelijat näyttäkööt esimerkkiä, kun niin hyvin osaavat. 💪🏽
Jep. Moni nalkuttaa ja motkottaa puolisolleen jos asioita ei tehdä juuri niin kuin minä haluan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että siitä porukasta joku kaipaa mua täällä. En vaan tiedä, kuka.
On kaipausta ja sitten on "kaipausta".
Vihaketjuhan tämä.
Pienet mielet pitää kovinta ääntä.
Totta, sen voi todeta todellakin tällä palstalla ja internetissä ylipäätään.
Hyvää yötä ja kauniita unia kauniille heppatytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että siitä porukasta joku kaipaa mua täällä. En vaan tiedä, kuka.
On kaipausta ja sitten on "kaipausta".
Vihaketjuhan tämä.
Pienet mielet pitää kovinta ääntä.
Totta, sen voi todeta todellakin tällä palstalla ja internetissä ylipäätään.
Sitä se teettää, kun ei tule normaalissa arjessa kuulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle sopii tumma vaatetus paremmin kuin valkoinen🤔
Mustalla saa lisävuosia kasvoille, jos haluaa vaikka luoda vanhemman vaikutelman. Korostaa juonteita, ryppyjä ja silmäpusseja. Helppo todeta asettamalla vuorotellen musta ja valkoinen kangas leuan alle.
Vierailija kirjoitti:
Opelle mansikkaa ja pusu. 🤍
Ai jätskiä vai mansikkapusu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen on tehnyt homman, opetatko, miten se olisi pitänyt tehdä vai kiitätkö?
Jos on kyse kotihommasta niin miksi pitäisi kiittää? Kiitätkö sinä jokaisesta pikku askareesta joka tehtiin yhteisen kodin eteen? Eihän ne mitään palveluksia toiselle ole vaan molempien vastuulla yhtä lailla. Sivu
Pointtina oli asenne. Jos ei itse tee ja tulee marisemaan, että väärin tehty, voi tarkistaa asetuksensa. Ja ylipäänsä voi miettiä, kiittääkö vai kritisoiko.
Sekin on kyllä väärin, jos ei saa koskaan esittää parannusehdotuksia toisen toimintaan, jottei seuraavalla kerralla syntyisi siinä tekemisen sivussa turhaan lisätöitä tai jopa vahinkoa. Hyvässä hengessä tietenkin, ja kiittäminen on ehdottomasti hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihannut enkä vihaa. Olen vain outo.
Niin minäkin. Oltaispa outoja yhdessä.
Mun ihastusta kuvailtiin "omituiseksi äijäksi" 😅😅 mun mielestä hän ei ole omituinen
No voi hyvin olla, että sukupuolesta riippuen kilpailee sinun tai kaivatun kanssa ja yrittää mustamaalata.
Ei ollut sellaisesta kyse, tuo joka sanoi omituiseksi äijäksi ihastustani ei edes tiennyt että tunnen hänet (ihastukseni).