Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47914)
Rakastelu on kyllä huono sana. Ne pari muuta on vaan parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisinpa laittaa oikean viestin jo viimein.:(
Anna mennä vaan. Saat ainakin selvyyden tilanteeseen, ja ehkä kaivattusikin.
Ei kukaan mitään selvyyttä koskaan saa, Haluaakokaan?
Tietenkin saa. Jos et halua, sitten kannattaa lopettaa jahkailu viestittämisestä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Rakastelussa on tunnetta. Naimiset ja panemiset ovat himon tyydyttämistä, eikä niissä ole yhteyden kokemusta. Minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastelussa on tunnetta. Naimiset ja panemiset ovat himon tyydyttämistä, eikä niissä ole yhteyden kokemusta. Minun mielestäni.
Minusta seksi on himon tyydyttämistä että sikäli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisinpa laittaa oikean viestin jo viimein.:(
Anna mennä vaan. Saat ainakin selvyyden tilanteeseen, ja ehkä kaivattusikin.
Ei kukaan mitään selvyyttä koskaan saa, Haluaakokaan?
Tietenkin saa. Jos et halua, sitten kannattaa lopettaa jahkailu viestittämisestä. Sivu
Edellinen oli sivusta negatiivisella asenteellaan. Hän on ilmiselvä pessimisti ja ilonpilaaja. ap
Saattaa hyvinkin olla ettet edes pidä musta. Saattaa myös olla että olet varattu. Saattaa olla ettei meillä ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta rakasteluun sisältyy myös vahva tunnekokemus. Nuo muut ovat pelkkää himon tyydyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Jörniminen, höyläys ja bylsiminen? Skordongilla vai ilman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisi kieltäytyä jos olisi pienessä maistissa ja nuori komea mies tulisi ehdottelemaan. Tätä olen vähän miettinyt.
Olet ennenkin kieltäytynyt
Totta mutta pystysikö enää. Ei varmaan miehetkään voisi vastustaa hemaisevan söpön nuoren blondin kutsua.
Niih pystyitkö sää? Sitä mietin joka päivä.
Hei tehkää nyt noille nakumiehille jotain. nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi olla paljonkin tunnetta mukana. Ihmiset tykkää erilaisesta seksistä ja kaikki seksi on intiimiä oman rakkaan kanssa. Itse pidän rakastelua tylsänä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta rakasteluun sisältyy myös vahva tunnekokemus. Nuo muut ovat pelkkää himon tyydyttämistä.
Aina ei rakastella rakastetun kanssa, silloin seksi on pelkkää himokasta panemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jörniminen, höyläys ja bylsiminen? Skordongilla vai ilman?
Nussiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko päässeet jo rouvan kanssa sopuun?
Miltäs näyttää?
Tietysti, antoi se anteeksi sulle? Ja sä unohdit mut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvaan asiaan sisältyy yhtä iso tunnekokemus kuin siihen, että toinen katsoo syvälle silmiin kiihkon vallassa ja pyytää pane mua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaan ikävä sua. Toista yhtä suoraselkäistä ja hienoa en ole ehtinyt tavata. Enkä usko, että ikinä tapaan.
Ajattelen samoin sinusta. Ja ikävöin.
Joo kertokaa taas jokainen oma mielipide asiasta kuin asiasta.Minä sitä ja minä taas tätä ,entäs hän sitten.
Vierailija kirjoitti:
Joo kertokaa taas jokainen oma mielipide asiasta kuin asiasta.Minä sitä ja minä taas tätä ,entäs hän sitten.
Joo ei saa olla eri mieltä rakastelusta! Vääryys väöryys! Sinä määräät miten muut seksinsä harrastaa!
Mpasi