Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47741)
Voi kulta rakas… aika kun luulen että on helpompaa, ja ikävän tunne helpottaa, tunne vyöryykin taas voimakkaana kohti kuin hyökyaalto.
Siellä sydämeni syvimmässä sopukassa olet sinä, etkä lähde sieltä pois.
Järkeni ei valitsisi sinua, sydämeni valitsi. 💔
Mun on hankala ymmärtää sua. Käyttäydyit aina kuin vihaisit minua, mutta kuitenkin ilahduit huomiostani.
Vierailija kirjoitti:
Tänne sekamelskan keskelle:
Kaipaan matkailijaa. 😘
Omin tän ja lähetän suukkkosen 😘
Tahtoisin löytää pitkä piimäisen naisen.
Hitto, kun masentaa ja ahdistaa kaikki. Kuitenkin rakkaat terkut Nuutille, oot mielessä ja sydämessä! 🧡🥰
Vierailija kirjoitti:
Meidän sormet kosketti toisiaan kun katsottiin sun puhelinta. Et vetäissyt kättäsi pois.
No en kai nyt sentään vetänyt kättäni pois, kun näytin sen jutun puhelimesta vain siksi, että pääsisin niin lähelle, että voisin nuuhkailla, että käytätkö parfyymiä tai kosteusvoidetta tmv.
Muistan kun pääsin halaamaan sinua💚 Käteni ei edes yltänyt kohtaamaan toisiaan kun olit sopivasti lihava🥴
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa pikkulauantaita 🥂
Kiitti, mutta otan tämän päivän ihan vaan keskiviikkona. Ja raittiina kuten kaikki muutkin päivät. Kiva kokea kaikki elämässä sellaisenaan ilman pöhnäverhoa! 💫
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun pääsin halaamaan sinua💚 Käteni ei edes yltänyt kohtaamaan toisiaan kun olit sopivasti lihava🥴
Ei varmaan mulle, kukkakepille? x
Vierailija kirjoitti:
Kun on oikein pitkä pii niin ympärysmittakin kasvaa merkittävästi.
Jäikö sulle mitään jälkiä? Kipuja tai muita oireita?
Näin sun perhettä mutta en sua.
Kosketit kerran, vähän yllätyksenä tuli mutta huomasithan etten väistänyt? Saisit koskettaa toistekin.
Tietäisinpä jotenkin milloin oot siellä....
Vierailija kirjoitti:
Missä? x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä? x
No siellä ainoassa paikassa jossa ollaan nähty.
Toki! Laita viestiä