Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47741)
Saattaahan olla sellainen nymfi pukki. Jotkut rakastaa niitä aivan hulluna.
Huomenta kollega, ei meitä saisi jättää kahdestaan mihinkään pieneen komeroon. Mielikuvitus rupesi heti laukkaamaan ja olisin halunnut taas niin kovin koskettaa... edes pieni viaton hipaisu taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvä olet hieromaan jalkapohjien lihastyynyjä?
Huono, mutta mun Mortonin neuroomaa saisi joku osaava hieroa.
Toivottavasti se paranee. Googlaa Morton neuroma, aiheesta on esim. videoita. Pahoittelut ohiksesta ja sivusta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli oikein kunnon ikäväpuuska. Ehkä se oli vain muistutus miltä tuntuu olla yksin.
Näin myös minulla, syöksyin vaikka mihin syövereihin ja aloin miettimään sinua, ja kaikkea. Ikävä. (Eri)
En halua unohtaa sua, ja pidän portin raollaan. Sydämestäni löytyy aina erityinen soppi tälle kaikelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta💖
💕
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kollega, ei meitä saisi jättää kahdestaan mihinkään pieneen komeroon. Mielikuvitus rupesi heti laukkaamaan ja olisin halunnut taas niin kovin koskettaa... edes pieni viaton hipaisu taas...
Laitettaisiinpa minutkin Kollegan kanssa kahdestaan komeroon. Silloin tapahtuisi, eikä jäisi pelkän kuvittelun varaan.
Mitä ajattelit tehdä tänään? Itselläni ilta vapaa, tavataanko jossain?
46 vuotias nainen on kaunis naapurintyttömäinen rouva.
Vierailija kirjoitti:
Tänään pitkä ja raskas työilta.
Kun maailma menee paskaksi ja kaikki ajattelevat vain omaa persettään, älä huoli, sillä minä ajattelen sinun omaasi.
-A
Vierailija kirjoitti:
Eikö Cinderella jo ilmaissut missä on kirkonkellonlyömällä?
Vierailija kirjoitti:
Kun maailma menee paskaksi ja kaikki ajattelevat vain omaa persettään, älä huoli, sillä minä ajattelen sinun omaasi.
-A
Lohtunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vähän huono viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vähän huono viikko.
Paras viikkohan tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Saattaahan olla sellainen nymfi pukki. Jotkut rakastaa niitä aivan hulluna.
Ei ollut pukki ollenkaan. Munaton ei pukittele.
Meidän sormet kosketti toisiaan kun katsottiin sun puhelinta. Et vetäissyt kättäsi pois.
Leppoisaa pikkulauantaita 🥂
Taitaa pikemminkin tuntua siltä, että joku pukki on saanut tuon pauloihinsa. Joten mitä sitä turhaa poistelemaan.