Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47821)
Hyvää yötä ja kauniita unia nti. "25". Olisi kiva tavata joskus.
Halein suukoin naiselle hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuun viimeinen päivä. Jos vielä vähän pidennät tätä hiljaisuutta, kuolen varmaan ikävään.
Mä kuolin jo. Miljoonannen kerran.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
I natt hade jag sex med en spännande man. Nu måste jag slepa.
Tajusin vasta nyt, että puutteessa voi olla, vaikka seksiä olisikin, jos on seksiriippuvainen, jolle mikään määrä ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Huomenta, vilkaisin nopeasti saamani txt:t ja ensimmäisessä luki : miten pukki poistetaan? Damn, siihen annetaan ohjeita txt: lla 🤭🤣🤣🤣
Ibland hamnar man släpa på dem jo. Har jag också märkt. Mer slit än man kunde tro.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että otat yhteyttä kun oot maisemissa. Oon sulle valmiina. 6 vuotta vanhemmalle
Tänään illalla olen kirkonkellonlyömällä kirkon kupeessa. Cinderellan kotiinmenoaika on matsin loputtua jo. Mukaan pääsee jos kehtaa kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et anna selittää. Pidät minua kaukana, ja osoitat sillä minulle paikkani. Annat yhden tapahtuman määrittää koko loppuelämän, etkä ymmärrä ihmisten tekevän virheitä. Harkintakyky oli alentunut silloin, eikä siitä aiheutunut teille mitään haittaa, vaatteet eivät menneet rikki tai sotkeentunut. Aiotko rangaista minua siitä loputtomiin?
Aion, koska minulta ei puydetty anteeksi viranomaisten taholta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvä olet hieromaan jalkapohjien lihastyynyjä?
Huono, mutta mun Mortonin neuroomaa saisi joku osaava hieroa.
Hänestä jäi tyhjä tila. Aikaisemminkin se oli tyhjä, koska mitään annettavaa hänellä ei ollut. Paitsi valheita. Niitä olikin paljon. Meni koko yö niitä kasatessa jätesäkkeihin. Eivät mahdu edes traktorin peräkärryyn kerralla. Pitää viedä useampi kierros kaatopaikalle.
Rakastan, mutta nyt aion ajatella enemmän itseäni ja toimia sen mukaan. Niinhän sinäkin teet. Vaikka olemme parisuhteessa meillä on kummallakin oma elämä :)
Vierailija kirjoitti:
Tupajäärä
Kävin mä lenkillä.
Menar, tycker jag du kan vara helt själv.
Sydän johtaa, järki kohkaa