Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46985)

Vierailija
46961/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä tietenkään halua, että vaimoni tietää yhteydenpidostamme. Tai että kukaan näkee sinua seurassani. 

Kunnon vesiperse äijä.

Kuulostaa kyllä ihan täydelliseltä luuserilta. Toivon mukaan vaimo vielä joskus havahtuu. 

Vierailija
46962/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli satuta, ole välinpitämätön, näe miten toiseen sattuu ja kärsii, katso vaan sivusta. Satuta, ignoraa, katso hiljaa. Toista kaavaa sen viis vuotta. Sitten alat mankua yhteyttä ja voi kunpa, olisipa, voi että, olipas se nytten…

Niin nytkö sen toisen pitäs maagisesti unohtaa kaikki tuo hyljeksintä ja ottaa avosylin vastaan? Ei oo tapahtumassa.

Ei oo multa tää! Aion ottaa avosylin vastaan miehen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46963/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kova ikävä rakasta mariaa. vain sinä.

Vierailija
46964/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kerron kaiken

Kuuntelen. Laita viestiä niin soitellaan! 

Vierailija
46965/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muka kaipaaja. Ovat pettäneet sen kaivattunsa. Huonoja luonteita. Miksi vinkua perään kun kaikki, kaivatun menetys, on omaa syytä. Kaipaaja on varmaan nytkin toisen kanssa. Älykääpiö!

Siksi se menettikin kaivattunsa, kun pelkästään vinkuu muun naisen sylissä. Milloin minkäkin naisen. Ei kaivattu sitä enää huoli kun ukko sössi kaiken. 

Vierailija
46966/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä minkälaisen aarteen päästit menemään. 

Tää oli sata varmasti mulle. Ei oo nimittäin toista samanlaista. Mutta pakko sanoa, että viestin loppu meni kyllä ohi mun kohdalla. Terveisiä silti.

Jokainen ihminen on aarre. Kun vaan ottaa vastaan aarteen identiteetin ja alkaa elää sen mukaisesti. Aarteena. 💎

(eri aarre)

Varmasti jokainen on aarre, mutta tää on kaipausketju ja mä oon tässä yhteydessä kutsunut romanttisessa mielessä vain yhtä ihmistä aarteeksi. Siks vastasin nimenomaan aloittajan viestiin ;)

Vierailija
46967/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muka kaipaaja. Ovat pettäneet sen kaivattunsa. Huonoja luonteita. Miksi vinkua perään kun kaikki, kaivatun menetys, on omaa syytä. Kaipaaja on varmaan nytkin toisen kanssa. Älykääpiö!

Siksi se menettikin kaivattunsa, kun pelkästään vinkuu muun naisen sylissä. Milloin minkäkin naisen. Ei kaivattu sitä enää huoli kun ukko sössi kaiken. 

Joskus käynyt noinkin. Olin itse muka liian fri1kk1 vaikka itsellåän oli vaikka minkälaista naiseläjää tyyliin kymmenittäin. Lol. :)

Enpä jäänyt suremaan, vaan lähinnä säälin, kun asiaa ajattelin jälkeenpäin. 

Vierailija
46968/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun kaivattuani ei ole näkynyt pitkiin aikoihin. Tuttava totesi sen tulleen niin ylpeäksi ettei vastaa enää hänelle. Lapsemme tuntevat toisensa ja kuulin hänen vain nukkuvan kaiket päivät. Ei tee ruokaa, ei siivoa, haisee pahalle, ei käy missään, ei edes mökillä enää. Vaikea masennus. Hoitaa terapiat etänä kotoa. Ja nyt hänestä levitetään juorua miten hirveän ylpeä hän on. Ignoorauksen syy voi olla sairauskin. 

Vierailija
46969/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46970/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä minkälaisen aarteen päästit menemään. 

Tää oli sata varmasti mulle. Ei oo nimittäin toista samanlaista. Mutta pakko sanoa, että viestin loppu meni kyllä ohi mun kohdalla. Terveisiä silti.

Jokainen ihminen on aarre. Kun vaan ottaa vastaan aarteen identiteetin ja alkaa elää sen mukaisesti. Aarteena. 💎

(eri aarre)

Varmasti jokainen on aarre, mutta tää on kaipausketju ja mä oon tässä yhteydessä kutsunut romanttisessa mielessä vain yhtä ihmistä aarteeksi. Siks vastasin nimenomaan aloittajan viestiin ;)

Ap ei tunne kumpaakaan. Aarre-sana kuuluu yleiseen suomenkieliseen sanastoon. 

Mukavaa päivää 🌤 

Vierailija
46971/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kun kaivattuani ei ole näkynyt pitkiin aikoihin. Tuttava totesi sen tulleen niin ylpeäksi ettei vastaa enää hänelle. Lapsemme tuntevat toisensa ja kuulin hänen vain nukkuvan kaiket päivät. Ei tee ruokaa, ei siivoa, haisee pahalle, ei käy missään, ei edes mökillä enää. Vaikea masennus. Hoitaa terapiat etänä kotoa. Ja nyt hänestä levitetään juorua miten hirveän ylpeä hän on. Ignoorauksen syy voi olla sairauskin. 

Ehkä hän on masentunut, kun et ole tehnyt tosia rakkaudellisia liikkuja hänen suuntaansa. Etkö menisi ja piristäisi häntä?

Vierailija
46972/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää sinulle 46 v nainen jolla on luonnonkiharat vaaleahkot hiukset ja asut Helsingissä

Vierailija
46973/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartten kaivatun rakkautta ja loman yhteiskunnasta 

Vierailija
46974/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaseen,tarkenna vähän

Vierailija
46975/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miksi päästin sut menemään ilman että otin selvää...

Ois pitänyt edes jotain selvittää, kun tunteita oli ja on vieläkin.  Olin valmis tulemaan vastaan. Nyt on hylätty olo.

Vierailija
46976/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miksi päästin sut menemään ilman että otin selvää...

Ois pitänyt edes jotain selvittää, kun tunteita oli ja on vieläkin.  Olin valmis tulemaan vastaan. Nyt on hylätty olo.

Olit valmis muttet tullut etkä ilmaissut olevasi valmis.

Vierailija
46977/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä tietenkään halua, että vaimoni tietää yhteydenpidostamme. Tai että kukaan näkee sinua seurassani. 

Kunnon vesiperse äijä.

Kuulostaa kyllä ihan täydelliseltä luuserilta. Toivon mukaan vaimo vielä joskus havahtuu. 

Et voi tosissasi uskoa että a) kaksi toisensa tuntevaa käyvät koossa pysyvää keskustelua täällä b) tuo ei ollut ragebaittaava trolli-olkis. :0

Vierailija
46978/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosit minusta en voi hyväksyä sitä kunniaani on loukattu

Ei ole parempaa tekemistä kuin koittaa lavastaa tälläinen tilanne. Ja tiedät kyllä millainen. :I

Vierailija
46979/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli satuta, ole välinpitämätön, näe miten toiseen sattuu ja kärsii, katso vaan sivusta. Satuta, ignoraa, katso hiljaa. Toista kaavaa sen viis vuotta. Sitten alat mankua yhteyttä ja voi kunpa, olisipa, voi että, olipas se nytten…

Niin nytkö sen toisen pitäs maagisesti unohtaa kaikki tuo hyljeksintä ja ottaa avosylin vastaan? Ei oo tapahtumassa.

Ei oo multa tää! Aion ottaa avosylin vastaan miehen! 

Eikä OgElta. 🐻🕺🙋

Vierailija
46980/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas liikenteessä eriaikoja😉👩🏻🧔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi