Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90231)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä sanoa enää.
Kun sanat loppuu, voi puhua silmillä. Ja kosketuksella.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä sanoa enää.
Ehkä voit sitten ottaa ne sanomisesi ja sanattomuutes, ja viimein lopettaa tuon hemmetin kärttämisen asioilla joita ei ole, ja niiden olemattomien asioiden jatkuva selvittämisen tinkaaminen niiltä joille ne ei ikinä oo kuulunutkaan. Selvitä pääs ja hyvää kesää. Heihei.
Vierailija kirjoitti:
Ja korvauksitta. Tämä. TÄMÄ. x
Miksi häiriköit kaipausketjussa päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkui sulle mies😘💙
Älä viitsi laittaa tänne kaikkien nähtäville. Sulla on se mun prepaid-numero kakkospuhelimeeni. Laita siihen. Vastaan, kun joskus ehdin.
Ei ollut sulle. Enkä keskustele tästä tämän enempää.
Mä en tässäkään mukana.
Olen CIS nainen.
SyntymäFemale.
Heteroseksuaali.
Pillú ei kiinnosta.
Tämä vielä selvennyksenä.
x
Oma pitäis ainakin kiinnostaa.
Ehkä se unohti.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on ikävämpää nyt kun en enää tapaa sinua. Kunpa törmäisimme toisiimme jossain.
Jos oot ollut hänelle reilu, törmäätte ennen pitkää. Mutta jos olet ollut hänelle paska, hän välttelee sinua ja se tarkoittaa ettette törmää enää ikinä.
Et oo siellä illalla etkä ollut tänään päivällä. Ootkohan siellä enää ollenkaan?
Saa nähdä, millainen ilme on, kun vierellä kulkee hän. Silloin en enää itke kenenkään perään.
Miten tilanne muuttuisi, jos näkisin, millaista elämänne on?
Pitäisikö minun tietää jotakin eli onko jotakin olennaista jäänyt kertomatta? Nyt se on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minun tietää jotakin eli onko jotakin olennaista jäänyt kertomatta? Nyt se on mahdollista.
En tiedä, mietityttääkö jokin?
Olisipa joku, jonka syliin juosta. Joku, joka juoksisi vastaan kädet avattuna. Sinä se et valitettavasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on ikävämpää nyt kun en enää tapaa sinua. Kunpa törmäisimme toisiimme jossain.
Kunpa vielä törmäisimme, jaksan sitä vieläkin odotella.
Aina ollut sitä mieltä, että miehessä on hyvä olla vähän rouheutta ja luonnetta, mut tän ketjun myötä joutunut toteamaan, että siitä raja seinähulluun on vähän liian häilyvä.
Vierailija kirjoitti:
Et oo siellä illalla etkä ollut tänään päivällä. Ootkohan siellä enää ollenkaan?
Oon, pieni tauko vaan olosuhteiden pakosta.
Sinua on turha toivoa. Sellaista, jota on turha toivoa, ei kannata odottaa ja säilytellä. Koska on turha odottaa, on päästävä eteenpäin. Jotta pääsee eteenpäin, on siirrettävä mahdoton syrjään ja raivattava tila. Kun raivaa tilan, kantaa käyttämättömät ulos ja laittaa kaiken kauniiksi, uuden on mahdollista tulla. Tulkoon, jos on tullakseen. Toivotan lämpimästi tervetulleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa vielä törmäisimme, jaksan sitä vieläkin odotella.
Jos su on rangaistu ku et häntä näe. Elämä kostaa. Mitä teit?
Vierailija kirjoitti:
Sinua on turha toivoa. Sellaista, jota on turha toivoa, ei kannata odottaa ja säilytellä. Koska on turha odottaa, on päästävä eteenpäin. Jotta pääsee eteenpäin, on siirrettävä mahdoton syrjään ja raivattava tila. Kun raivaa tilan, kantaa käyttämättömät ulos ja laittaa kaiken kauniiksi, uuden on mahdollista tulla. Tulkoon, jos on tullakseen. Toivotan lämpimästi tervetulleeksi.
On helppo todeta, ettei kannata odottaa, jos ei ole koskaan kertonut odottavansa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on keinot saada minut kiinni. 🥰
Ei ollut sulle. Enkä keskustele tästä tämän enempää.