Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90231)
Menetin luottamukseni sinuun. Siksi en ottanut yhteyttä. En pahuuttani vaan siksi että huomasin menettäneeni myös todellisuudentajuni. Kummallinen ilmapiiri levisi koko ryhmään, jonka osia olimme.
Jos olisin puhunut sinulle suoraan, olisit todennäköisesti ajatellut minun seonneen.
Aurinkoista iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Menetin luottamukseni sinuun. Siksi en ottanut yhteyttä. En pahuuttani vaan siksi että huomasin menettäneeni myös todellisuudentajuni. Kummallinen ilmapiiri levisi koko ryhmään, jonka osia olimme.
Jos olisin puhunut sinulle suoraan, olisit todennäköisesti ajatellut minun seonneen.
Aha. Luottamus voidaan palauttaa. Ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä miksi päästin sut menemään ilman että otin selvää...
Ois pitänyt edes jotain selvittää, kun tunteita oli ja on vieläkin. Olin valmis tulemaan vastaan. Nyt on hylätty olo.
Olit valmis muttet tullut etkä ilmaissut olevasi valmis.
Eipä ole ollut tilaisuuksiakaan ilmaista mitään pitkään aikaan.
Musta tuntuu et mun hermosto ei enää kestä kaupunkeja, liian kovan myllyn läpi menny elämässäni monessa asiassa
Jos saan elämääni isomman vaihteen, otan ja jätän tämän.
Vierailija kirjoitti:
En pidä ketään seonneena, yhtään enempää kuin itseänikään, mutta tiedän sen tunteen kun ei voi puhua mistään kellekään kun hulluna pitäisivät. Huomasin että luottamus katosi ja se katosi aika epäreilun tuntuisesti. En yhtään pitänyt siitä tavasta, mutta ymmärrän täysin miksi niin voi käydä. En mieti pahalla.
Vierailija kirjoitti:
0nko siinä uusi obsessio? Sääliksi käy.
Friikki se "mies" on itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et mun hermosto ei enää kestä kaupunkeja, liian kovan myllyn läpi menny elämässäni monessa asiassa
Rakastan isoja kaupunkeja, inh0an vain niissä piileviä lampaita.
- Min(n)a/Dina.
Pienistä kylistä kyllä tietää, että mitä ne ovat.
Ideaali varmaan olisikin asia suht ison kaupungin lähellä mutta omassa rauhassa
Ideaali on asua kaukana Suomesta.
- Min(n)a/Dina.
Jossain vaiheessa muutan varmaan jonkinlaiseen autoon asumaan, sit voi hurauttaa talveksi kauas Suomesta. Haluan vaan siihen etupenkille toisen ihmisen kans.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa muutan varmaan jonkinlaiseen autoon asumaan, sit voi hurauttaa talveksi kauas Suomesta. Haluan vaan siihen etupenkille toisen ihmisen kans.
Oon kokeillut tuota. Oli aika mukavaa. Tykkään siitä vapauden tunteesta kun koti liikkuu mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🥺
💕
Vierailija kirjoitti:
Rutusakki onkin rakastettua mm. Espanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Terkui sulle mies😘💙
Älä viitsi laittaa tänne kaikkien nähtäville. Sulla on se mun prepaid-numero kakkospuhelimeeni. Laita siihen. Vastaan, kun joskus ehdin.
Elämä on ikävämpää nyt kun en enää tapaa sinua. Kunpa törmäisimme toisiimme jossain.
Ei ole. Hän on varattu.