Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47007)
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti eronnut vaikka nukumme vielä vaimon kanssa samassa sängyssä ja rakastelemme pari kertaa viikossa. Mikset suostu ymmärtämään että olen täysin vapaa? Olet epäreilu.
Onko tää se sama tyyppi, jolle kaivattu on tärkein ja rakkain mutta jolle kääntää selkänsä?
Skitsofreniaa sairastavan teksti voi olla epäloogista, joskus täysin sekavaa sillisalaattia sisältäen omia sanoja (neologismit). Joskus taas skitsofreniaa sairastavan teksti on korostuneen seikkaperäistä, yksityiskohtiin takertuvaa, sisällöltään ja tunneilmaisultaan köyhtynyttä tai väsyttävää saman asian toistamista (perseveraatio). x
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreniaa sairastavan teksti voi olla epäloogista, joskus täysin sekavaa sillisalaattia sisältäen omia sanoja (neologismit). Joskus taas skitsofreniaa sairastavan teksti on korostuneen seikkaperäistä, yksityiskohtiin takertuvaa, sisällöltään ja tunneilmaisultaan köyhtynyttä tai väsyttävää saman asian toistamista (perseveraatio). x
Mikä vitsi sinä olet itse. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja menit sitten vielä väärää d1agn00sia kirjoittamaan. :)
Kummallisia juoruja sitä nars.kujen porukat levittelee ihmisistä, joille eivät ole ikinä edes puhuneekaan. Säälittävää.
Shortsipojalle terkkua, taas tuijottelin sun kuvia. Oot niin komea. Pääsisinpä kainaloon! 🥰😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja menit sitten vielä väärää d1agn00sia kirjoittamaan. :)
Kummallisia juoruja sitä nars.kujen porukat levittelee ihmisistä, joille eivät ole ikinä edes puhuneekaan. Säälittävää.
Nämä Min(n)alta/Dinalta.
Tiesin mitä olette ihan alusta asti. Evvk. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kun kaivattuani ei ole näkynyt pitkiin aikoihin. Tuttava totesi sen tulleen niin ylpeäksi ettei vastaa enää hänelle. Lapsemme tuntevat toisensa ja kuulin hänen vain nukkuvan kaiket päivät. Ei tee ruokaa, ei siivoa, haisee pahalle, ei käy missään, ei edes mökillä enää. Vaikea masennus. Hoitaa terapiat etänä kotoa. Ja nyt hänestä levitetään juorua miten hirveän ylpeä hän on. Ignoorauksen syy voi olla sairauskin.
Ehkä hän on masentunut, kun et ole tehnyt tosia rakkaudellisia liikkuja hänen suuntaansa. Etkö menisi ja piristäisi häntä?
Ei ole. Hän on varattu.
Menetin luottamukseni sinuun. Siksi en ottanut yhteyttä. En pahuuttani vaan siksi että huomasin menettäneeni myös todellisuudentajuni. Kummallinen ilmapiiri levisi koko ryhmään, jonka osia olimme.
Jos olisin puhunut sinulle suoraan, olisit todennäköisesti ajatellut minun seonneen.
0nko siinä uusi obsessio? Sääliksi käy.
Aurinkoista iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Menetin luottamukseni sinuun. Siksi en ottanut yhteyttä. En pahuuttani vaan siksi että huomasin menettäneeni myös todellisuudentajuni. Kummallinen ilmapiiri levisi koko ryhmään, jonka osia olimme.
Jos olisin puhunut sinulle suoraan, olisit todennäköisesti ajatellut minun seonneen.
Aha. Luottamus voidaan palauttaa. Ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä miksi päästin sut menemään ilman että otin selvää...
Ois pitänyt edes jotain selvittää, kun tunteita oli ja on vieläkin. Olin valmis tulemaan vastaan. Nyt on hylätty olo.
Olit valmis muttet tullut etkä ilmaissut olevasi valmis.
Eipä ole ollut tilaisuuksiakaan ilmaista mitään pitkään aikaan.
Musta tuntuu et mun hermosto ei enää kestä kaupunkeja, liian kovan myllyn läpi menny elämässäni monessa asiassa
Vieläkö se nar.skun "ex"-luu.ska täälläkin trollailee ja himoaa takaisin?
Jos saan elämääni isomman vaihteen, otan ja jätän tämän.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et mun hermosto ei enää kestä kaupunkeja, liian kovan myllyn läpi menny elämässäni monessa asiassa
Rakastan isoja kaupunkeja, inh0an vain niissä piileviä lampaita.
- Min(n)a/Dina.
Pienistä kylistä kyllä tietää, että mitä ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan isoja kaupunkeja, inh0an vain niissä piileviä lampaita.
- Min(n)a/Dina.
Pienistä kylistä kyllä tietää, että mitä ne ovat.
Ideaali varmaan olisikin asia suht ison kaupungin lähellä mutta omassa rauhassa
Vierailija kirjoitti:
En pidä ketään seonneena, yhtään enempää kuin itseänikään, mutta tiedän sen tunteen kun ei voi puhua mistään kellekään kun hulluna pitäisivät. Huomasin että luottamus katosi ja se katosi aika epäreilun tuntuisesti. En yhtään pitänyt siitä tavasta, mutta ymmärrän täysin miksi niin voi käydä. En mieti pahalla.
Jännästi vaan itse monen kanssa olin se kopioitava kohde. Tuntui halvalta, mikä lie nars.ku olikin/onkin.
- Tämä ja lainaamani AITO Mina.