Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (46976)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle intohimoisena, tunteellisena ja vahvasti sitoutuvana miehenä on kyllä ratkaisevan tärkeää, että edetään heti alusta nopeasti. On oltava tunne, että MOLEMMILLA on todellinen aikomus ja himo ja halu ja tahto edetä ja rakentaa yhdessä. Seksiä on oltava heti tai viimeistään toisella tapaamisella, muuten puuttuu ratkaiseva kipinä. Muutenkin tietenkin pitää tutustua nopeasti ja kunnolla, mahdollisimman paljon yhteistä aikaa jne.
Tuolla tavoin on elämäni pitkät suhteet syntyneet. En tiedä olisiko jollain hitaasti etenevällä jarruttelulla olisi voinut myös jotain syntyä, mutta sellaista haluavat ovat menettäneet mahdollisuutensa heti alkuun, joten se jää ratkaisemattomaksi.
Ylipäänsä aikaa ei kannata tuhlata epävarmaan haahuiluun. Cut the losses, tärkein sijoittajan sääntö.Ei se intohimon tasoa määritä, miten nopeasti sänkyyn mennään. Minkä ikäinen olet?
46-vuotias. Entä sä? Lukutaito?
Ai luoja kiitos! Kiitos tästä tiedosta! Mä oikeasti jo pelkäsin, että toivottavasti mun kaivattu ei ole tämä seksiinpainostajatyyppi. 😅
Ja anteeks kun nostelen näitä ahdistavia juttuja ylös, en ole ehtinyt ketjuun koko päivänä enkä malta olla kommentoimattakaan.
SivustaEt vastannut ikää koskevaan kysymykseen, mutta lukutaidottomuus tuli sitäkin selvemmiksi. Tuossa ei sanallakaan sanottu mitään painoastamisesta.
En ole koskaan elämässäni painostanut ketään mihinkään. Olen se, joka ensimmäisenä luovuttaa, jos näyttää että yhteistä tahtoa jossakin ei ole. Annan periksi tai laitan hanskat naulaan. Miksi tuhlata aikaa ja vaivaa yrittääkseen muuttaa toista tai hänen näkemyksiään jotenkin? Ei siitä kukaan hyödy.
Hitaasti etenijän päästän etenemään etanapoluilleen sellaisen kanssa josta on hänelle matkaseuraksi. Itse laitan vilkun vasempaan ja vaihdan kaista.Tämä on voitto molemmille. Selvästikin olet oppinut, että naiset nostavat kytkintä tutustuttuaan sinuun paremmin ja varsinkin silloin, jos tutustutte ilman seksissä erittyvien kiintymyshormonien vaikutusta (naiset ovat miehiä alttiimpia oksitosiinin vaikutukselle). Siksi joudut varmistamaan seksin saamisen tuolla tavalla. Toivottavasti kerrot jo deittiprofiilissa tai tapaamisen aluksi periaatteestasi.
Siis mitä? En ymmärrä alkuunkaan, mistä puhut. Kehittelet varsin villejä kuvitelmia jotka eivät mitenkään liity mihinkään kirjoittamaani eivätkä mitenkään vastaa elämääni. Ei mulla mitään deittiprofiileja ole ja seksin saamisen olen varmistanut tavallaan sillä, että olen ollut pitkiä aikoja parisuhteessa. Tosin seksi ei ole syy siihen, vain seuraus. Olen vaan valinnut kumppanin, jota seksi myös kiinnostaa kanssani. Mikähän tässä nyt on mielestäsi niin kamalaa? En ole huomannut mitään kytkimennostojakaan, saati sitten tutustumista ilman seksiä. Juurihan olen kertonut että seksi on osa tutustumistani. Mitään tutustumista ei oikeastaan edes tapahdu ellei ole molemminpuolista vetovoimaa ja päädytä harrastamaan seksiä. Se on ensimmäisiä askelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai me ny täst puhuta 😄
No ei. 😂
Korkeintaan sanattomasti merkitsevillä katseilla 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai me ny täst puhuta 😄
No ei. 😂
Korkeintaan sanattomasti merkitsevillä katseilla 😉
Sitähän se vain aina olikin...
Vierailija kirjoitti:
Mun mies otti eron, mutta ei ole tehnyt lopullista vahvistusta.
Toivottavasti ei teekään.
Sivusta vapaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä minkälaisen aarteen päästit menemään.
Tää oli sata varmasti mulle. Ei oo nimittäin toista samanlaista. Mutta pakko sanoa, että viestin loppu meni kyllä ohi mun kohdalla. Terveisiä silti.
Jokainen ihminen on aarre. Kun vaan ottaa vastaan aarteen identiteetin ja alkaa elää sen mukaisesti. Aarteena. 💎
(eri aarre)
Vierailija kirjoitti:
Torstaina tavataan? Torstai sopisi hyvin. Torstai on toivoa täynnä. Kävisikö siis torstai? Torstaina ehdin paremmin, on aikaa viettää kanssasi. Miten siis olisi jos tavattaisiin torstaina? Ehdota sulle sopivaa päivää!
Mulle sopis parhaiten torstai. Susta en tiiä.
En aio enää ikinä päästää itseäni sekoamaan kenestäkään sillä tavalla. Osaan nyt varoa. Onneksi mitään ei ehtinyt tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
En aio enää ikinä päästää itseäni sekoamaan kenestäkään sillä tavalla. Osaan nyt varoa. Onneksi mitään ei ehtinyt tapahtua.
Puit sanoiksi ajatukseni. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Minä taas toivon, että nimenomaan sekoan jostain toisesta ihanasta vaikka enemmänkin JA se toinen samalla tavalla minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisena mut haluaisit. Mitä pitäisi korjata tai muuttaa.
Ehdottomasti kova kontrolloinnin tarpeesi. Ja se että olet jäärä, mielestäsi aina oikeassa. Opettele olemaan väärässäkin. Kuuntelisit joskus, etkä aina änkkäis sitä omaa järkkymätöntä kantaas. Älä keskeytä kun toinen puhuu. Älä puhu päälle kovaa ja intä. Opettele kuuntelemaan ja olemaan hiljaa, edes joskus. Ole läsnä, edes joskus, kysy edes kerran kk miten meni päivä, äläkä puhu aina vaan itsestäsi. Kokoajan. Taukoamatta. Opettele pyytämään anteeks kun loukkaat jotakuta. Ja opettele antamaan anteeks kun sinulta pyydetään. Voisitko myös opetella kommunikoimaan kaiken kaikkiaan. Empatia kyvyn lisääntyminen olisi hyvä juttu myös. Oot todella nollissa sen kanssa. Kumin voisit laittaa rosikseen eikä vessanpönttöön. Ja töistä tullessa voisit mennä suoraan suihkuun kiitos. Ei mulla muuta. Ps. Rakastan sua silti 💛🧡
Kaivattusi varmaan tuntee itsensä todella arvostetuksi.
Kyllä näin hän tekee. Muut kävelee munankuorilla ja ovat hiljaa ja tekee/toimii/puhuu/ajattelee kuten hän tahtoo. Joten miks ei tuntis?
Olette siis narsistin hovi.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkivärisi om vaaleanpunainen 💞
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas toivon, että nimenomaan sekoan jostain toisesta ihanasta vaikka enemmänkin JA se toinen samalla tavalla minusta.
No, se voi olla tosi ihanaa mutta myös tosi kamalaa.. Mutta sen varmaan tiesitkin.
Mä en tiedä miksi päästin sut menemään ilman että otin selvää...
Äsh, mulla ois niin paljon kiinnostavampaakin tekemistä mutta sekoilen täällä ... Päästä mut meneen, Z. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Yritin varoittaa, että ilman sopimuksia tapaamisesta muhun on erittäin vaikea saada yhteyttä jälkeenpäin. Mutkikkaammaksi vain muuttuu, mitä kauemmaksi sun fantasiat eriytyy todellisuudesta. Alkaa olla viime hetket toimia. Ei siksi, että olisin lakannut kaipaamasta vaan siksi, että mikään ei taida voittaa unelmointia.
Vierailija kirjoitti:
Sitten meitä on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin varoittaa, että ilman sopimuksia tapaamisesta muhun on erittäin vaikea saada yhteyttä jälkeenpäin. Mutkikkaammaksi vain muuttuu, mitä kauemmaksi sun fantasiat eriytyy todellisuudesta. Alkaa olla viime hetket toimia. Ei siksi, että olisin lakannut kaipaamasta vaan siksi, että mikään ei taida voittaa unelmointia.
Se on jo nyt lähes mahdotonta saada yhteyttä.
Erosit minusta en voi hyväksyä sitä kunniaani on loukattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon tätä myös. Aika mukava hetki olis elämässä just tälle.
No ei. 😂