Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (90231)

Vierailija
46941/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai me ny täst puhuta 😄

No ei. 😂

Korkeintaan sanattomasti merkitsevillä katseilla 😉

Sitähän se vain aina olikin... 

Vierailija
46942/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies otti eron, mutta ei ole tehnyt lopullista vahvistusta.

Toivottavasti ei teekään.

Sivusta vapaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46943/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä minkälaisen aarteen päästit menemään. 

Tää oli sata varmasti mulle. Ei oo nimittäin toista samanlaista. Mutta pakko sanoa, että viestin loppu meni kyllä ohi mun kohdalla. Terveisiä silti.

Jokainen ihminen on aarre. Kun vaan ottaa vastaan aarteen identiteetin ja alkaa elää sen mukaisesti. Aarteena. 💎

(eri aarre)

Vierailija
46944/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torstaina tavataan? Torstai sopisi hyvin. Torstai on toivoa täynnä. Kävisikö siis torstai? Torstaina ehdin paremmin, on aikaa viettää kanssasi. Miten siis olisi jos tavattaisiin torstaina? Ehdota sulle sopivaa päivää!

Mulle sopis parhaiten torstai. Susta en tiiä.

Vierailija
46945/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio enää ikinä päästää itseäni sekoamaan kenestäkään sillä tavalla. Osaan nyt varoa. Onneksi mitään ei ehtinyt tapahtua. 

Vierailija
46946/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio enää ikinä päästää itseäni sekoamaan kenestäkään sillä tavalla. Osaan nyt varoa. Onneksi mitään ei ehtinyt tapahtua. 

Puit sanoiksi ajatukseni. -Sivusta

Vierailija
46947/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas toivon, että nimenomaan sekoan jostain toisesta ihanasta vaikka enemmänkin JA se toinen samalla tavalla minusta. 

Vierailija
46948/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisena mut haluaisit. Mitä pitäisi korjata tai muuttaa. 

Ehdottomasti kova kontrolloinnin tarpeesi. Ja se että olet jäärä, mielestäsi aina oikeassa. Opettele olemaan väärässäkin. Kuuntelisit joskus, etkä aina änkkäis sitä omaa järkkymätöntä kantaas. Älä keskeytä kun toinen puhuu. Älä puhu päälle kovaa ja intä. Opettele kuuntelemaan ja olemaan hiljaa, edes joskus. Ole läsnä, edes joskus, kysy edes kerran kk miten meni päivä, äläkä puhu aina vaan itsestäsi. Kokoajan. Taukoamatta. Opettele pyytämään anteeks kun loukkaat jotakuta. Ja opettele antamaan anteeks kun sinulta pyydetään. Voisitko myös opetella kommunikoimaan kaiken kaikkiaan. Empatia kyvyn lisääntyminen olisi hyvä juttu myös. Oot todella nollissa sen kanssa. Kumin voisit laittaa rosikseen eikä vessanpönttöön. Ja töistä tullessa voisit mennä suoraan suihkuun kiitos. Ei mulla muuta. Ps. Rakastan sua silti 💛🧡

Kaivattusi varmaan tuntee itsensä todella arvostetuksi.

Kyllä näin hän tekee. Muut kävelee munankuorilla ja ovat hiljaa ja tekee/toimii/puhuu/ajattelee kuten hän tahtoo. Joten miks ei tuntis? 

Olette siis narsistin hovi. 

Vierailija
46949/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikkivärisi om vaaleanpunainen 💞

Mistä tiedät?

Vierailija
46950/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas toivon, että nimenomaan sekoan jostain toisesta ihanasta vaikka enemmänkin JA se toinen samalla tavalla minusta. 

No, se voi olla tosi ihanaa mutta myös tosi kamalaa.. Mutta sen varmaan tiesitkin.

Vierailija
46951/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä miksi päästin sut menemään ilman että otin selvää...

Vierailija
46952/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsh, mulla ois niin paljon kiinnostavampaakin tekemistä mutta sekoilen täällä ... Päästä mut meneen, Z. Kiitos!

Vierailija
46953/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin varoittaa, että ilman sopimuksia tapaamisesta muhun on erittäin vaikea saada yhteyttä jälkeenpäin. Mutkikkaammaksi vain muuttuu, mitä kauemmaksi sun fantasiat eriytyy todellisuudesta. Alkaa olla viime hetket toimia. Ei siksi, että olisin lakannut kaipaamasta vaan siksi, että mikään ei taida voittaa unelmointia.

Vierailija
46954/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten meitä on kaksi.

Vierailija
46955/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin varoittaa, että ilman sopimuksia tapaamisesta muhun on erittäin vaikea saada yhteyttä jälkeenpäin. Mutkikkaammaksi vain muuttuu, mitä kauemmaksi sun fantasiat eriytyy todellisuudesta. Alkaa olla viime hetket toimia. Ei siksi, että olisin lakannut kaipaamasta vaan siksi, että mikään ei taida voittaa unelmointia.

Se on jo nyt lähes mahdotonta saada yhteyttä.

Vierailija
46956/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosit minusta en voi hyväksyä sitä kunniaani on loukattu

Vierailija
46957/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon tätä myös. Aika mukava hetki olis elämässä just tälle.

Vierailija
46958/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on jos "sekoaa jostakusta"?

Vierailija
46959/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä tietenkään halua, että vaimoni tietää yhteydenpidostamme. Tai että kukaan näkee sinua seurassani. 

Kunnon vesiperse äijä.

Kuulostaa kyllä ihan täydelliseltä luuserilta. Toivon mukaan vaimo vielä joskus havahtuu. 

Vierailija
46960/90231 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli satuta, ole välinpitämätön, näe miten toiseen sattuu ja kärsii, katso vaan sivusta. Satuta, ignoraa, katso hiljaa. Toista kaavaa sen viis vuotta. Sitten alat mankua yhteyttä ja voi kunpa, olisipa, voi että, olipas se nytten…

Niin nytkö sen toisen pitäs maagisesti unohtaa kaikki tuo hyljeksintä ja ottaa avosylin vastaan? Ei oo tapahtumassa.

Ei oo multa tää! Aion ottaa avosylin vastaan miehen!