Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46985)

Vierailija
46921/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä tietenkään halua, että vaimoni tietää yhteydenpidostamme. Tai että kukaan näkee sinua seurassani. 

Kunnon vesiperse äijä.

Veikkaan trollia. Tai älykääpiötä vaihtoehtoisesti tsättäillessään harhoissaan anolangassa 

Toihan on ihan selvä läppä, ja ihan hauska sellainen.

Vierailija
46922/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme kyllä yhdessä ja matkustelemme yhdessä jne., mutta tavallaan olen vapaa. Niin sinun olisi hyvä käsittää. 

Juu ei kiitos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46923/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et osallistunut tuohon kaverikorttikeskusteluun..

Toi on 46-vuotias ja sillä on lapsia useiden naisten kanssa, kertoi aiemmin. Itse kans huokaisin helpotuksesta, ettei ole ainakaan oma kaivattu tuollaista jäätävää idiotismia tänne suoltamassa. Tulis melkoinen moraalinen krapula, jos arviointikyky olis pettänyt noin pahasti.

Mitähän ihmeen supermoralismia tämä jäätävän idiotismin ylituomari nyt täällä julistaa? Ei ole tavatonta että erotaan ja perustetaan uusi perhe. Huomattava osa tutuista 45-50 -vuotiaista on niin tehnyt. Kaikki ei edes lausu sitä valaa, jossa lupaillaan jotain, kunnes kuolema erottaa. Senkään rikkomisesta ei voi syyttää ilman tarkempaa tietoa.

Vierailija
46924/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkivärisi om vaaleanpunainen 💞

Vierailija
46925/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikkivärisi om vaaleanpunainen 💞

Omko?

Vierailija
46926/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin selkeästi kertonut, että en tavallaan ole enää naimisissa, mutta asiat on vaikeasti selitettävissä.

Parahin palstailija, ihminen joko on naimisissa tai ei ole. Välimuotoa ei ole. Asiat kannattaa aina kohdata suoraan ja rehellisesti. 

Vierailija
46927/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos haluaisinkin siut iholle? 

Ei miun puolelta hankalaa.

- Mina.

Voitais tavata jossain ja katsoa, miltä tuntuu.

Vierailija
46928/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin sellainen sähköinen ja hyvältä tuntuva mutta kuitenkin levollinen tapaaminen siintäisi näkökentässä.

Vierailija
46929/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella helposti tulee sellainen olo että kaikki muut saa töitä ja itse on ainut joka jää aina rannalle ruikuttamaan. Vaikka se ei ole niin.

Vierailija
46930/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina tavataan? Torstai sopisi hyvin. Torstai on toivoa täynnä. Kävisikö siis torstai? Torstaina ehdin paremmin, on aikaa viettää kanssasi. Miten siis olisi jos tavattaisiin torstaina? Ehdota sulle sopivaa päivää!

Vierailija
46931/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kerron kaiken

Vierailija
46932/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kerron kaiken

Sanoit eilen samaa...

Vierailija
46933/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikataulut on järjesteltävissä kesällä aika helposti

Vierailija
46934/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kerron kaiken

Monelta?

Vierailija
46935/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kerron kaiken

Olen lukenut. Oli paljon tunnistettavaa.

Vierailija
46936/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kerron kaiken

Sanoit eilen samaa...

Eipä ole mikään tuuliviiiri! Sivusta.

Vierailija
46937/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle intohimoisena, tunteellisena ja vahvasti sitoutuvana miehenä on kyllä ratkaisevan tärkeää, että edetään heti alusta nopeasti. On oltava tunne, että MOLEMMILLA on todellinen aikomus ja himo ja halu ja tahto edetä ja rakentaa yhdessä. Seksiä on oltava heti tai viimeistään toisella tapaamisella, muuten puuttuu ratkaiseva kipinä. Muutenkin tietenkin pitää tutustua nopeasti ja kunnolla, mahdollisimman paljon yhteistä aikaa jne.

Tuolla tavoin on elämäni pitkät suhteet syntyneet. En tiedä olisiko jollain hitaasti etenevällä jarruttelulla olisi voinut myös jotain syntyä, mutta sellaista haluavat ovat menettäneet mahdollisuutensa heti alkuun, joten se jää ratkaisemattomaksi.

Ylipäänsä aikaa ei kannata tuhlata epävarmaan haahuiluun. Cut the losses, tärkein sijoittajan sääntö. 

Ei se intohimon tasoa määritä, miten nopeasti sänkyyn mennään. Minkä ikäinen olet?

46-vuotias. Entä sä? Lukutaito?

Ai luoja kiitos! Kiitos tästä tiedosta! Mä oikeasti jo pelkäsin, että toivottavasti mun kaivattu ei ole tämä seksiinpainostajatyyppi. 😅

Ja anteeks kun nostelen näitä ahdistavia juttuja ylös, en ole ehtinyt ketjuun koko päivänä enkä malta olla kommentoimattakaan.

Sivusta

Et vastannut ikää koskevaan kysymykseen, mutta lukutaidottomuus tuli sitäkin selvemmiksi. Tuossa ei sanallakaan sanottu mitään painoastamisesta.

En ole koskaan elämässäni painostanut ketään mihinkään. Olen se, joka ensimmäisenä luovuttaa, jos näyttää että yhteistä tahtoa jossakin ei ole. Annan periksi tai laitan hanskat naulaan. Miksi tuhlata aikaa ja vaivaa yrittääkseen muuttaa toista tai hänen näkemyksiään jotenkin? Ei siitä kukaan hyödy.

Hitaasti etenijän päästän etenemään etanapoluilleen sellaisen kanssa josta on hänelle matkaseuraksi. Itse laitan vilkun vasempaan ja vaihdan kaista.

Tämä on voitto molemmille. Selvästikin olet oppinut, että naiset nostavat kytkintä tutustuttuaan sinuun paremmin ja varsinkin silloin, jos tutustutte ilman seksissä erittyvien kiintymyshormonien vaikutusta (naiset ovat miehiä alttiimpia oksitosiinin vaikutukselle). Siksi joudut varmistamaan seksin saamisen tuolla tavalla. Toivottavasti kerrot jo deittiprofiilissa tai tapaamisen aluksi periaatteestasi.

Vierailija
46938/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia te, jotka saatte viettää kesää oman rakkaanne kanssa. Vaikka kesä on kaunis, mutta kun siitä puuttuu rakkaus, kaipaus dominoi.

Vierailija
46939/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kerron kaiken

zdoorava

Vierailija
46940/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai me ny täst puhuta 😄