Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (46985)
Enkä tietenkään halua, että vaimoni tietää yhteydenpidostamme. Tai että kukaan näkee sinua seurassani.
Vierailija kirjoitti:
Enkä tietenkään halua, että vaimoni tietää yhteydenpidostamme. Tai että kukaan näkee sinua seurassani.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Hieno mies! :D
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin selkeästi kertonut, että en tavallaan ole enää naimisissa, mutta asiat on vaikeasti selitettävissä.
Selkeää, kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Asumme kyllä yhdessä ja matkustelemme yhdessä jne., mutta tavallaan olen vapaa. Niin sinun olisi hyvä käsittää.
Saako siiven väliin tulla sörkkimään tai olla osa sitä duoa?
Mun mies otti eron, mutta ei ole tehnyt lopullista vahvistusta.
Et ymmärrä minkälaisen aarteen päästit menemään.
Autoanikin vaimoni käyttää ja pipoaan siinä säilyttää, mutta ihan erottu me kyllä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu, et viime aikoina otan kaikki negistelyviestit lähelle sydäntä. En oo ite niihin sortunut, mutta nykyään oonki enemmän vaan se hiljainen lukija. Onkohan tää nyt se kuuluisa merkki, että tän naisen on aika uskaltaa päästää irti?
Jos olet epävarma ihmisestä tai tiedät jokseenkin, että tunteesi ovat yksipuolisia, päästä irti. Jätä toinen rauhaan. Itse jouduin vetämään nollatoleranssin henkilöön, joka ei ymmärtänyt puhetta ja jonka kanssa joudun edelleen jonkin verran olemaan tekemisissä. Jos en ole kiinnostunut, niin en ole kiinnostunut.
Jos taas tunnet, että vielä on kaikki mahdollisuudet olemassa, anna mennä ja edistä asiaa. Silloin negailuviesteillä ei pitäisi olla minkäänlaista vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon vesiperse äijä.
Vierailija kirjoitti:
Nm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon vesiperse äijä.
Veikkaan trollia. Tai älykääpiötä vaihtoehtoisesti tsättäillessään harhoissaan anolangassa
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muka kaipaaja. Ovat pettäneet sen kaivattunsa. Huonoja luonteita. Miksi vinkua perään kun kaikki, kaivatun menetys, on omaa syytä. Kaipaaja on varmaan nytkin toisen kanssa. Älykääpiö!
Se on prosessia. Jonain päivänä pystyn olemaan neutraalisti. Ok - ei kenenkään syytä, ei nyt lähtökohtia mihinkään koskaan ollut, ihan huvittava tilanne vaan, välillä järkeillen- jos koskaan mitään hakenut niin ihan muuta kuin itse, näin ei lähestytä ketään jolle annetaan ihmisarvoa, välillä syyttäen itseään, jos en vaan jatkuvasti epäilisi olevani vihan, pilkan ja huijaamisen kohteena niin olisin lempeämpi ja tasaisempi. Ja lopulta järkeillen, että mitä väliä, kun olen päättänyt, että ei ole mitään väliä niin ei ole. T. huono luonne
Niin eihän tuollaisia miehiä voi olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muka kaipaaja. Ovat pettäneet sen kaivattunsa. Huonoja luonteita. Miksi vinkua perään kun kaikki, kaivatun menetys, on omaa syytä. Kaipaaja on varmaan nytkin toisen kanssa. Älykääpiö!
Se on prosessia. Jonain päivänä pystyn olemaan neutraalisti. Ok - ei kenenkään syytä, ei nyt lähtökohtia mihinkään koskaan ollut, ihan huvittava tilanne vaan, välillä järkeillen- jos koskaan mitään hakenut niin ihan muuta kuin itse, näin ei lähestytä ketään jolle annetaan ihmisarvoa, välillä syyttäen itseään, jos en vaan jatkuvasti epäilisi olevani vihan, pilkan ja huijaamisen kohteena niin olisin lempeämpi ja tasaisempi. Ja lopulta järkeillen, että mitä väliä, kun olen päättänyt, että ei ole mitään väliä niin ei ole. T. huono luonne
Sun pitää saada jotenkin itseluottamus nousemaan. Ei tolleen voi elää, että epäilee ihan kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno mies! :D
Varmaankin on jono naisia oven takana 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tää oli sata varmasti mulle. Ei oo nimittäin toista samanlaista. Mutta pakko sanoa, että viestin loppu meni kyllä ohi mun kohdalla. Terveisiä silti.
Vierailija kirjoitti:
Koska näemme seuraavaksi?
Sitten kun sattumalta ohitamme toisemme.
Hyvää kesää järisyttävän huikealle naiselle! Tulkoon kesästäsi yhtä upea kuin sinä itse olet.
Ongin onnea. Heitän virvelin veteen ja toivon, että sopiva vonkale nappaa. Sellainen, joka rakastaa ja jota minä rakastan. Siinä "vaatimukset".