Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46985)

Vierailija
46901/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongin onnea. Heitän virvelin veteen ja toivon, että sopiva vonkale nappaa. Sellainen, joka rakastaa ja jota minä rakastan. Siinä "vaatimukset".

Vierailija
46902/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tietenkään halua, että vaimoni tietää yhteydenpidostamme. Tai että kukaan näkee sinua seurassani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46903/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä tietenkään halua, että vaimoni tietää yhteydenpidostamme. Tai että kukaan näkee sinua seurassani. 

🤣🤣🤣

Vierailija
46904/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno mies! :D

Vierailija
46905/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin selkeästi kertonut, että en tavallaan ole enää naimisissa, mutta asiat on vaikeasti selitettävissä.

Selkeää, kieltämättä. 

Vierailija
46906/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme kyllä yhdessä ja matkustelemme yhdessä jne., mutta tavallaan olen vapaa. Niin sinun olisi hyvä käsittää. 

Saako siiven väliin tulla sörkkimään tai olla osa sitä duoa? 

Vierailija
46907/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies otti eron, mutta ei ole tehnyt lopullista vahvistusta.

Vierailija
46908/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä minkälaisen aarteen päästit menemään. 

Vierailija
46909/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoanikin vaimoni käyttää ja pipoaan siinä säilyttää, mutta ihan erottu me kyllä ollaan. 

Vierailija
46910/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu, et viime aikoina otan kaikki negistelyviestit lähelle sydäntä. En oo ite niihin sortunut, mutta nykyään oonki enemmän vaan se hiljainen lukija. Onkohan tää nyt se kuuluisa merkki, että tän naisen on aika uskaltaa päästää irti? 

Jos olet epävarma ihmisestä tai tiedät jokseenkin, että tunteesi ovat yksipuolisia, päästä irti. Jätä toinen rauhaan. Itse jouduin vetämään nollatoleranssin henkilöön, joka ei ymmärtänyt puhetta ja jonka kanssa joudun edelleen jonkin verran olemaan tekemisissä. Jos en ole kiinnostunut, niin en ole kiinnostunut.

Jos taas tunnet, että vielä on kaikki mahdollisuudet olemassa, anna mennä ja edistä asiaa. Silloin negailuviesteillä ei pitäisi olla minkäänlaista vaikutusta.

Vierailija
46911/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon vesiperse äijä.

Vierailija
46912/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nm?

Vierailija
46913/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon vesiperse äijä.

Veikkaan trollia. Tai älykääpiötä vaihtoehtoisesti tsättäillessään harhoissaan anolangassa 

Vierailija
46914/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muka kaipaaja. Ovat pettäneet sen kaivattunsa. Huonoja luonteita. Miksi vinkua perään kun kaikki, kaivatun menetys, on omaa syytä. Kaipaaja on varmaan nytkin toisen kanssa. Älykääpiö!

Se on prosessia. Jonain päivänä pystyn olemaan neutraalisti. Ok - ei kenenkään syytä, ei nyt  lähtökohtia mihinkään koskaan ollut, ihan huvittava tilanne vaan, välillä järkeillen- jos koskaan mitään hakenut niin ihan muuta kuin itse,  näin ei lähestytä ketään jolle annetaan ihmisarvoa, välillä syyttäen itseään, jos en vaan jatkuvasti epäilisi olevani vihan, pilkan ja huijaamisen kohteena niin olisin lempeämpi ja tasaisempi. Ja lopulta järkeillen, että mitä väliä, kun olen päättänyt, että ei ole mitään väliä niin ei ole.  T.  huono luonne

Vierailija
46915/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän tuollaisia miehiä voi olla olemassa. 

Vierailija
46916/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muka kaipaaja. Ovat pettäneet sen kaivattunsa. Huonoja luonteita. Miksi vinkua perään kun kaikki, kaivatun menetys, on omaa syytä. Kaipaaja on varmaan nytkin toisen kanssa. Älykääpiö!

Se on prosessia. Jonain päivänä pystyn olemaan neutraalisti. Ok - ei kenenkään syytä, ei nyt  lähtökohtia mihinkään koskaan ollut, ihan huvittava tilanne vaan, välillä järkeillen- jos koskaan mitään hakenut niin ihan muuta kuin itse,  näin ei lähestytä ketään jolle annetaan ihmisarvoa, välillä syyttäen itseään, jos en vaan jatkuvasti epäilisi olevani vihan, pilkan ja huijaamisen kohteena niin olisin lempeämpi ja tasaisempi. Ja lopulta järkeillen, että mitä väliä, kun olen päättänyt, että ei ole mitään väliä niin ei ole.  T.  huono luonne

Sun pitää saada jotenkin itseluottamus nousemaan. Ei tolleen voi elää, että epäilee ihan kaikkea.

Vierailija
46917/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno mies! :D

Varmaankin on jono naisia oven takana 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
46918/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli sata varmasti mulle. Ei oo nimittäin toista samanlaista. Mutta pakko sanoa, että viestin loppu meni kyllä ohi mun kohdalla. Terveisiä silti.

Vierailija
46919/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska näemme seuraavaksi?

Sitten kun sattumalta ohitamme toisemme. 

Vierailija
46920/46985 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kesää järisyttävän huikealle naiselle! Tulkoon kesästäsi yhtä upea kuin sinä itse olet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän