Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46869)

Vierailija
46201/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies käy satunnaisesti sänkyyn

Pitkä mies koko elämän kumppaniksi

Pitkät on huonoja sängyssä ja lyhyet huonoitsetuntoisia. 

Lyhyet kyllä tikkaa kuin henkensä hädässä. 

Vierailija
46202/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden irvikuva

Rakas, uskotaanpa, että jonain päivänä hyvä mies, joka täyttää vaatimuksesi ja odotuksesi, menee kanssasi naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46203/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele, miksi yhä useammat miehet jää yksin ja naisten vapaaehtoinen sinkkuus lisääntyy nopeasti. Täältä saa siihen hyvää osviittaa. 

Jep. Tuo yksikin raivoaa täällä kun kaikki naiset ei anna hänelle heti kun hän haluaa. Tuskin hänellä on edes kaivattua, joten otsikon ymmärtäminenkään ei ole sujunut. 

Lopeta projisointi. En ole raivonnut missään vaiheessa, en täällä enkä varsinkaan niiden naisten kanssa. Minua te olette kyllä haukkuneet juntiksi, lapselliseksi ja ties mitä.

Se ei ole raivoamista, että lopetan tapailun, jos nainen haluaa edetä hitaasti. Vai onko sekin raivoamista, jos nainen lopettaa tapailun koska mies haluaa edetä liian nopeasti? Luultavasti ei. Mutta ettehän te naiset suutuspäissänne osaa ajatella toisen näkövinkkelistä yhtään mitään.

Kyllä monet naiset osaavat. Sympatiani sulle tämän keskustelun johdosta. Melkoinen justiina sulla vastassa😅 t. Yksi nainen täältä jostain

Vierailija
46204/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. 

Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!

Miks te jotkut miehet niin paniikissa mietitte jotain naisen edellisiä miehiä? Eikö sulla ole itseluottamusta yhtään? Fakta on se että aikuisilla ihmisillä yleensä on suhteita takanaan. En muutenkaan ymmärrä miksi joku tuhlaa aikaansa johonkin toisen eksien miettimiseen. 

Ei minua kiinnosta ainakaan toisen edelliset naiset tai miehet. Siinä vaiheessa tietysti voisi alkaa ärsyttää, jos toinen koko ajan jauhaisi eksistään eikä olisi päässyt niistä yli. 

Juu, ei varmasti ärsyttäisi, jos mies olisi ostanut edelliselle vaimolleen timanttisormuksen ja sinulle muovisen lelusormuksen. Pitää olla sen verran itseluottamusta ettei mieti miehen edellisiä naisia ollenkaan. Fakta on se, että aikuisilla ihmisillä yleensä on suhteita takanaan. 

Miksi kukaan vaihtaisi huonompaan? Yleensä ne eksät on eksiä ihan syystä ja se uusi kumppani on parempi.  Jos taas mies olisi edelleen eksäänsä rakastunut niin en minä kauaa sellaista miestä katselisi.

Vierailija
46205/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka toi aikaikkunoista aikansa kirjoitellut henkilö olisi kaivattuni, niin olisin silti onnellinen hänen puolestaan, että on löytänyt itselleen sopivan. :)

Olet rakastava ihminen. Oispa kaikki. 💚

Vähän vaan luulen, että seksi jää tyydyttäväksi. 

Vierailija
46206/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. 

Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!

Miksi meitä miehiä haittaisi toisen menneisyys? Onko se meiltä jotenkin pois, jos toinen on elänyt vapaammin kuin itse?

Joku mies on saanut samalta naiselta minua nopeammin = olen kyseisen naisen mielestä sitä miestä huonompi. Hyvin yksinkertaista, mutta näköjään naisille mahdotonta käsittää.

Sulla on hyvä itsetunto :D -Mies

Niin on. Suosittelen suakin hankkimaan.

Mä en sentään mittaa paremmuuttani sekkarin kanssa.

Mutta naiset mittaa alitajunnassaan. Nauti tulevasta järkiliitostasi, veliseni.

Vierailija
46207/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen haluaa toista, hän haluaa häntä heti eikä vasta jonkun 3 kk koeajan jälkeen. Jos ei halua nyt, silloin hän ei halua ollenkaan. Tietysti sellaisen kanssa pyritään heti hyväilemään, suutelemaan ja sänkyyn, jota pidetään vastustamattoman kauniina/komeana. Jos jonkun kanssa on mennyt nopeasti sänkyyn, mutta minjn kanssa ei, niin silloin hän tietysti pitää sitä toista puoleensavetävämpänä kuin minua.

Vierailija
46208/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka toi aikaikkunoista aikansa kirjoitellut henkilö olisi kaivattuni, niin olisin silti onnellinen hänen puolestaan, että on löytänyt itselleen sopivan. :)

Olet rakastava ihminen. Oispa kaikki. 💚

Vähän vaan luulen, että seksi jää tyydyttäväksi. 

Tuu kokeilee, ei se muuten selvii.

Vierailija
46209/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden irvikuva

Rakas, uskotaanpa, että jonain päivänä hyvä mies, joka täyttää vaatimuksesi ja odotuksesi, menee kanssasi naimisiin.

En ole kenenkään rakas. Minulla ei ole suuria vaatimuksia.

Vierailija
46210/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. 

Kuvaile millainen mies on parisuhdekelpoinen?

Kuvaile millainen nainen on parisuhdekelpoinen?

Mulle sopiva intohimoinen ja arvostava mies💛

Vierailija
46211/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiirin "kevytkenkäiset" naiset on kaikki parisuhteessa ja osa naimisissa. 

Varmasti myös unelmiensa miesten kanssa eikä sen Insinööri-Ilpon, joka sattui huolimaan.

Joo, eiköhän ole ihan heille unelmiensa miehet,  kuka nyt naimisiin menisi jonkun ääliön kanssa. 

Vierailija
46212/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mikä kaivatussasi vetää sinua puoleesi?

Otsa 🔫

Ilmotettu suojeluspoliisille josta otetaan sinuun pian yhteenottoa. 

Sellaisen kanssa vesileikit onkin kivoja..

Vierailija
46213/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto C = nainen odottaa jotain lisää, kenties himon syttymistä, siks sanoo et edetään hitaaaaaasti 😜😍

Vierailija
46214/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.

Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.  

Hienosti päätelty. Taidat vetää aika herkästi hernettä nenuliin, lähinnä kuvitelluista syistä? Sivusta

Menipä monella naisella tunteisiin kun mies kehtasi kertoa oman mielipiteensä omasta näkökulmastaan eikä vain myötäillyt ja kehunut.

Eli olet ihan tyypillinen pikkumainen seksiä vonkaava juntti. Suutut, jos et pääse heti pukille. Anna kun arvaan, varmaan vielä haukut naisen kaupan päälle? 

En ole haukkunut enkä hauku ketään, toisin kuin sinä haukut minua. Sinuna juttelisin seuraavalla terapiakäynnillä siitä, miksi yhden miehen mielipide jostain asiasta sai sinut näin kiihdyksiin.

Ah, mielenterveyskortti heilahti. Tuo on mulle se mikä lopettaa kaiken.

Sinä haukut asiallisesti mielipiteensä esittänyttä juntiksi = täysin OK

Vastapuoli epäilee sen perusteella sinulla olevan haasteita mielenterveyden saralla = KAMALAA ET SÄ VOI SANOO NOIN

100% jatkat silti vastaamista, vaikka "se lopettaa kaiken". 

Sinä et ole asiallinen. Sinä olet pelottavan aggressiivinen.

Eikun sinä itse. Sivusta

Vierailija
46215/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen haluaa toista, hän haluaa häntä heti eikä vasta jonkun 3 kk koeajan jälkeen. Jos ei halua nyt, silloin hän ei halua ollenkaan. Tietysti sellaisen kanssa pyritään heti hyväilemään, suutelemaan ja sänkyyn, jota pidetään vastustamattoman kauniina/komeana. Jos jonkun kanssa on mennyt nopeasti sänkyyn, mutta minjn kanssa ei, niin silloin hän tietysti pitää sitä toista puoleensavetävämpänä kuin minua.

Joo! Muistan kuinka aikonaan yhden kanssa heti katseiden kohdattua siinä kaupungin kadulla ihmisvilinän keskellä intohimoisesti riisuttiin toisemme jne.

Haluta pitäö heti, mutta ei tarvitse heti sänkyyn mennä eikä julkisellapaikallakaan irstailla.

Vierailija
46216/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🌞 Oliko kiva viikonloppu? 

Ihana. Paitsi su meni täysin penkin alle. 

Vierailija
46217/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo! Muistan kuinka aikonaan yhden kanssa heti katseiden kohdattua siinä kaupungin kadulla ihmisvilinän keskellä intohimoisesti riisuttiin toisemme jne.

Haluta pitäö heti, mutta ei tarvitse heti sänkyyn mennä eikä julkisellapaikallakaan irstailla.

Tää on se syy, miksi joskus tulee lehtiotsikoita puistoakteista. Niissä on tosirakkaus kyseessä. 

Ehkä niissäkin, joissa on ymmärretty vastapuolen tahtotila aavistuksen pieleen. 

😂 jeps. Tosirakkautta hiprakassa. Aamulla ihmetellään mitä tulikaan tehtyä ja kenen kanssa. Ehkä poliisitkin käyneet lemmenleikkejä seuraamassa.

(tuo ei ollut nyt sitten omakohtainen kokemus, vaan puhdas mielikuvituksen tuote.)

Vierailija
46218/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokaluiset on leuhkoja ja itsekeskeisiä, ja pieni kaluiset kiukkuisia.

Isokaluiset on rentoja. 

Vierailija
46219/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuntisit surua siitä, että joku asettaa sinulle aikaikkunoita ja jos et niihin vastaa, ikkunan sulkeuduttua aloittaa suhteen toisen kanssa? Eikö siitä pitäisi olla hyvin onnellinen, että pääsee eroon tuollaisesta ihmisestä? 

Kaikki eivät osaa keittää sammakkoa hitaasti vedessä. Jotkut naiset ovat odottaneet yli kymmenen vuotta, jopa lapsia saaneet, eivätkä vieläkään ole saaneet avioliittoehdotusta.

Vierailija
46220/46869 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Se tarkoittaa että haluan nähdä oletko tosissasi, koska itsestä tuntuu että olisin nyt mahdollisesti tosissani tässä.

Vinkkinä naisille: 

"Pihtaan koska olet potentiaalisesti parisuhdematskua" ei ole mikään kehu. 

Ole hyvä ja selitä tämä omien kokemustesi pohjalta.

Naiset, joiden mielestä olen seksuaalisesti haluttava, ovat edenneet kanssani nopeasti kuten naiset tekee muidenkin miesten kanssa.

Aina kun nainen on halunnut edetä hitaasti, niin syyksi on paljastunut mm.

- en ole ollut #1 vaihtoehto vaan nainen on halunnut katsoa miten jonkun kiinnostavamman kanssa menee

- en ole ollut naisen mielestä tarpeeksi haluttava, mutta minulla on ominaisuuksia, joita nainen kaipaa parisuhteessa

- naisella on takana paljon irtosuhteita ja kipuilee sen aiheuttaman häpeän tai syyllisyyden kanssa

- em. liittyen on halunnut esittää minun kanssani siveellistä, koska näki minut parisuhdemateriaalina