Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46868)

Vierailija
46081/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle intohimoisena, tunteellisena ja vahvasti sitoutuvana miehenä on kyllä ratkaisevan tärkeää, että edetään heti alusta nopeasti. On oltava tunne, että MOLEMMILLA on todellinen aikomus ja himo ja halu ja tahto edetä ja rakentaa yhdessä. Seksiä on oltava heti tai viimeistään toisella tapaamisella, muuten puuttuu ratkaiseva kipinä. Muutenkin tietenkin pitää tutustua nopeasti ja kunnolla, mahdollisimman paljon yhteistä aikaa jne.

Tuolla tavoin on elämäni pitkät suhteet syntyneet. En tiedä olisiko jollain hitaasti etenevällä jarruttelulla olisi voinut myös jotain syntyä, mutta sellaista haluavat ovat menettäneet mahdollisuutensa heti alkuun, joten se jää ratkaisemattomaksi.

Ylipäänsä aikaa ei kannata tuhlata epävarmaan haahuiluun. Cut the losses, tärkein sijoittajan sääntö. 

Ei se intohimon tasoa määritä, miten nopeasti sänkyyn mennään. Minkä ikäinen olet?

46-vuotias. Entä sä? Lukutaito?

Olen sua reilusti vanhempi. 

Vierailija
46082/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei aina pääty hyvin. 

Juu, löytää paremman.

Usein käy noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46083/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle intohimoisena, tunteellisena ja vahvasti sitoutuvana miehenä on kyllä ratkaisevan tärkeää, että edetään heti alusta nopeasti. On oltava tunne, että MOLEMMILLA on todellinen aikomus ja himo ja halu ja tahto edetä ja rakentaa yhdessä. Seksiä on oltava heti tai viimeistään toisella tapaamisella, muuten puuttuu ratkaiseva kipinä. Muutenkin tietenkin pitää tutustua nopeasti ja kunnolla, mahdollisimman paljon yhteistä aikaa jne.

Tuolla tavoin on elämäni pitkät suhteet syntyneet. En tiedä olisiko jollain hitaasti etenevällä jarruttelulla olisi voinut myös jotain syntyä, mutta sellaista haluavat ovat menettäneet mahdollisuutensa heti alkuun, joten se jää ratkaisemattomaksi.

Ylipäänsä aikaa ei kannata tuhlata epävarmaan haahuiluun. Cut the losses, tärkein sijoittajan sääntö. 

OK. Ketä kaipaat?

Vierailija
46084/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika vähän elämää nähnyt.

Vierailija
46085/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.

Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.  

Hienosti päätelty. Taidat vetää aika herkästi hernettä nenuliin, lähinnä kuvitelluista syistä? Sivusta

Menipä monella naisella tunteisiin kun mies kehtasi kertoa oman mielipiteensä omasta näkökulmastaan eikä vain myötäillyt ja kehunut.

Kuulostat mun korvaan huonoitsetuntoiselta ja mustasukkaiselta puolihullulta. Mietipä sitäkin, että jos nainen on joskus elämässään jonkun toisen kanssa tehnyt jotain eri tavalla (sun mielestä paremmalla tavalla) kuin sun kanssa, niin sehän sit aina tarkoittaa vain sitä, että se nainen halusi sitä toista miestä enemmän.

Voisitko käyttää jotain propellihattua, niin naisten tietäisi väistää suosiolla. 

Vierailija
46086/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti sitoutuva mies joka ei kuitenkaan ole pysynyt niissä edellisissä suhteissaan 😁

Vierailija
46087/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten välinen Kipinä ei lähde pois, vaikka seksiä ei harrasteta heti. Päin vastoin, intohimo syvenee ja paranee. Näin olen aloittanut omat pitkät suhteeni, en vaihtaisi tätä tyyliä. 

Kipinä ei ehkä lähde mutta se toinen voi lähteä jos jarruttelu ei hänestä tunnu hyvältä.

Se on win-win! 

Vierailija
46088/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaikkuna sulkeutui. Olen parisuhteessa. 👋

Onnitteluni Tämä huojentaa oikeasti, olen kantanut huonoa omaatuntoa. Toivon teille hyvää elämää, itsellenikin toki myös. Kuten ehkä jostain päättelit, minullakin elämässä paljon uusia kuvioita. Aurinkoa poluillenne  

Vierailija
46089/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.

Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.  

Nainwn varmaan oppinut nopeista etenemisistä jotakin.

Vastaava tilanne naisen näkövinkkelistä:
Mies on aikaisemmin sitoutunut parisuhteisiin nopeasti. Mutta sinun kohdallasi haluaa viedä vuoden tapailun jälkeenkin edetä hitaasti ja paneskella rauhassa ilman sitoutumista, koska "olen tosissani kanssasi enkä halua pilata sitä mitä meillä on, olen oppinut virheistäni." Varmaan olisi kaikille naisille ihan OK ja tosi hieno juttu.

Miten tuo muka on vastaava tilanne jos tuossa paneskellaan ja toisessa tilanteessa ei?

Siten, että naiset päättää ketkä miehet saa s3ksiä ja miehet päättää ketkä naiset pääsee parisuhteeseen.

😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
46090/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on komea katse😍

Haluaisitko sen komistamaan sänkykamariasi? Nyt ois.

En ala nimettömien kanssa mihinkään. Taso pitää olla kohdallaan.

Kaivattu tietää nimeni ja tuntee katseeni.

Kaivatullani on viestiin yhteys. Ei tarvitse nimettömänä netissä kysellä.

Sulla siis ei ole viestiin yhteyttä kun joudut nimettömänä netissä katsetta kehumaan?

Ei taida yhteydenpidot eikä muukaan palstalaisille kuulua🌞

Jeps.

Vierailija
46091/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnitteluni Tämä huojentaa oikeasti, olen kantanut huonoa omaatuntoa. Toivon teille hyvää elämää, itsellenikin toki myös. Kuten ehkä jostain päättelit, minullakin elämässä paljon uusia kuvioita. Aurinkoa poluillenne  

Ajattelit sitte omia täältä jonkun randomin viestin?! Sivusta nainen 

Vierailija
46092/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri arvostus ihmisille, jotka eivät netissä esiinny toisena henkilönä eivätkä pyri kontrolloimaan muita.

Täysin samaa mieltä! Henkisesti aikuiset eivät pelleile netissäkään.

Te ootte kans yhden sortin sekoja. Miten täällä on nyt kukaan teinä esiintynyt, ja miksi? Hiukan itseriittoista, koko maailma ilmeisesti pyörii just teidän ympärillä. 😳😳😳😳😳😳😳

Vierailija
46093/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten välinen Kipinä ei lähde pois, vaikka seksiä ei harrasteta heti. Päin vastoin, intohimo syvenee ja paranee. Näin olen aloittanut omat pitkät suhteeni, en vaihtaisi tätä tyyliä. 

Samoin. En myöskään painostuksesta alkaisin mihinkään. Ehkä lopettaisin painostamisen vuoksi koko jutun

Tässä se kiteytyy. Ei pidä painostaa. Ei etenemään eikä himmailemaan. Jos vauhdista ei ole jokseenkin automaattisesti yhteistä käsitystä, homma ei toimi. 

Vierailija
46094/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit sitte omia täältä jonkun randomin viestin?! Sivusta nainen 

Tää palstahan on terapiaa kaipaukseen. Ei kaivattujen löytämiseen. -Mies sivusta

Vierailija
46095/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipinä ei ehkä lähde mutta se toinen voi lähteä jos jarruttelu ei hänestä tunnu hyvältä.

Se on win-win! 

Juurikin näin.

Vierailija
46096/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti sitoutuva mies joka ei kuitenkaan ole pysynyt niissä edellisissä suhteissaan 😁

Mitä irvit? Pitkät suhteet voivat päättyä monenlaiseen. Mut toki sinä tiedät että se on aina miehen vika. Kiesus tän palstan toksisuutta välillä.

Vierailija
46097/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän taatusti paremman kuin kaivattu, jos rehellisiä ollaan. Hänessä on paljon äärimmäisen hankalia piirteitä, joita olisin ollut valmis sietämään, koska rakastan häntä. Suurikaan rakkaus ei riitä, kun se on yksisuuntaista.

Vierailija
46098/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten lähtee vaan.

Vierailija
46099/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin kunnes löydän sut..ihanalle. 

Vierailija
46100/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. En myöskään painostuksesta alkaisin mihinkään. Ehkä lopettaisin painostamisen vuoksi koko jutun

Ehkä? Siis todellakin pitää lopettaa jos joku aggressiivisesti painostaa