Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45907)
Jos sä otat mut taas syleilyysi uudestaan, niin sulan siihen lopullisesti. En enää hidastele vaan kaasu pohjassa loppuun asti.
On yhtä aikaa iloista ja onnetonta nähdä pareja, jotka ovat onnellisia toisistaan.
Minun kaivattu tykkää Lapista, Kreikasta ja Ranskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan mulle sitä ei riitä.
Mulla oli päinvastoin. Hukutin hänet rakkauteen.
Mitä sitten tapahtui?
Komorebi, kuinka kauniisti auringonvalo siivilöityykin puiden oksien lomitse iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Vl-mies
Vl?
Vaimonlannistaja. Tämä siis synonyymi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan mulle sitä ei riitä.
Mulla oli päinvastoin. Hukutin hänet rakkauteen.
Kuoliko hän siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.
Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä.
Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.
Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia.
Toi vinkki toimii kyllä vain rikkaille. Rikkaan kannattaa hommata rikas puoliso niin tietää että toinen ei ole rahan perässä. Muille se on nyt ihan yks hailee, vai luuleko joku keskiluokkainen ukko että naiset on hänen vähäisten rahojensa perrässä?
lol, kiven allako elät?
Sinä taidat elää, jos et ole huomannut että naiset käyvät ihan itsekin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Vl-mies
Vl?
Sivusta mutta ne on kuumia ja monilla on menestyviä yrityksiäkin (tosin itseäni ei materia kiinnosta pätkääkään, ennemmin asketismi.)
Ja uskollisuus korkealla sijalla arvoissa. Sivusta myös
Keskimäärin joo, mutta siellä yrittäjäporukassa ei ole mikään automaatio. Osa melkoista sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan mulle sitä ei riitä.
Mulla oli päinvastoin. Hukutin hänet rakkauteen.
Mitä sitten tapahtui?
Vanhalla kansankielellä ilmaistuna sain pakit.
Hellä halaus ihastuttavalle naapuritalon naiselle.
Istutaan vierekkäin,käsi kädessä,katsotaan syvälle silmiin......eikä naureta😁.Se olisi totinen paikka ja ihana.
Kauniita unia 😁😊
Olen halukas edistämään asioita. T: mies
Jotkut tekee rahaa paitsi itselleen niin myös puolisolleen. Puolison tehtävä on täyttää tiskikone, siivota ja laittaa pyykit.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vastaan nainen, joka on “kovaa valuuttaa” deittimarkkinoilla. Hän tuntui tietävän sen itsekin. Minuun hän ei kuitenkaan tehnyt mitään erityistä vaikutusta. Siinä taas muistui mieleen, miten erilaisia makuja ihmisillä on ja hyvä niin.
Tuskin sinäkään teit häneen 😅
Vierailija kirjoitti:
On yhtä aikaa iloista ja onnetonta nähdä pareja, jotka ovat onnellisia toisistaan.
Sitten kun taas näkee niitä pareja jotka eivät ole onnellisia, niin miettii että onneksi sitä on sinkku.
Kymppiuutiset katsottu ja kynää työnnelty perseeseen. Menen nyt koisimaan.
Mulla oli päinvastoin. Hukutin hänet rakkauteen.