Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45909)

Vierailija
45741/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan naisille isoja rintoja, kapeaa vyötäröä ja muodokasta takapuolta, sekä käytöstä aina sen mukaan kuin satun sillä hetkellä toivomaan. 

Toivoa saa, tämäkään ei ole realisimia.

Miksei ole realismia? Esim mä olen tuollainen. Kaipaan tosin ihan eri henkilöä kuin sua, jos nyt olet tuo tasojankkaaja

Ai käyttäydyt aina siten kuin toinen sattuu sillä hetkellä toivomaan? Onko sinut valmistettu tehtaassa?

Vierailija
45742/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta taas kuuma päivä, vai mitä kaunis rouva.

💞

Onko sopivan viileä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45743/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.

Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia. 

Ja mahdollisimman varttunut.

Vierailija
45744/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.

Kuulostiko siltä että haluan tässä jotain neuvoja!? Mulla on kuules täysi oikeus odottaa mieheltä tiettyä tasoa. Hajoo siihen. 

Höpöhöpö. Sinä ja sun taso...

Miksi kukaan mies tuhlaisi rahojaan sinuun?

Koska olen hyvä kohde siihen. 

Vierailija
45745/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?

Voi, jos pääsee samanaikaisesti kalastus- tai metsästyreissulle äijä porukalla. 👍

Uimaan! Tule tule poika uimaan.

Vierailija
45746/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.

Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia. 

Rikkaudella nyt ei ole minulle väliä, mutta sillä on, että on osoittanut pärjäävänsä omillaan ja pärjää tarvittaessa jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45747/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppu on ollut yhtä ilotulitusta, mutta nyt alan siitä vähitellen toipua. Puhelimeen on tullut ihania viestejä, mutta ei siltä ihmiseltä, jolta olisin niitä kaikkein eniten odottanut. Toivottavasti hänelläkin on ollut hyvä viikonloppu, missä sitä ikinä onkaan viettänyt. 

Tinderi laulaa?

En kirjoittanut tinderista

Vierailija
45748/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen... mihin puran tätä jäätävää turhautumistani. Hypin kohta varmaan seinille. Oot ihana ja haluaisin vaan sun syliin.  Oiskohan huomenna parempi päivä ainakin näiden fiilisteni ostalta.  Toivottavasti sulla on ihana ihana ihana kesä... Tuot niin monen ihmisen elämään iloa vain olemalla oma ihana itsesi.

Miksi turhautunut?

Turhautunut tuntemaan näin. Päivästä, viikosta, kuukaudesta toiseen... Tunteiden kohde ole saatavilla. Turhauttaa kun tunteet ovat ja pysyvät hänessä vaikka kaikki vapaus olisi etsiä ja löytää joku muu. Ei vaan satu kiinnostamaan muut, ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45749/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?

Voi, jos pääsee samanaikaisesti kalastus- tai metsästyreissulle äijä porukalla. 👍

Uimaan! Tule tule poika uimaan.

Pöksyihin? -sivusta

Vierailija
45750/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Vl-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45751/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.

Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia. 

Rikkaudella nyt ei ole minulle väliä, mutta sillä on, että on osoittanut pärjäävänsä omillaan ja pärjää tarvittaessa jatkossakin.

En pärjää ja siksi en eroakaan.

Työkyvytön perustulo sivusta. 

Vierailija
45752/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Vl-mies

Vl?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45753/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi? 

On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa. 

Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia. 

Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista. 

Ajatella. Kreikka ja Kroatia.

Kreikka on kokonaisuutena parempi. Mutta olenkin ruunari

Eri

Kroatiaa harva maa pääsee mun listoillani ylittämään. Mutta en mä mitään rannoilla hengaile vaan muinaisilla raunioilla ja kirkoissa jne. Pula on yksi siisteimmistä mestoista missä ikinä olen käynyt, kävelyetäisyydellä toisistaan kaikki kiva: vanha kaupunki, ostoskeskukset, amfiteatteri, barokkilinnoitukset, museot ja tropikario. 

Vierailija
45754/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Ai et voi sietää muiden ihmisten köyhyyttä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45755/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan naisille isoja rintoja, kapeaa vyötäröä ja muodokasta takapuolta, sekä käytöstä aina sen mukaan kuin satun sillä hetkellä toivomaan. 

Toivoa saa, tämäkään ei ole realisimia.

Miksei ole realismia? Esim mä olen tuollainen. Kaipaan tosin ihan eri henkilöä kuin sua, jos nyt olet tuo tasojankkaaja

Ai käyttäydyt aina siten kuin toinen sattuu sillä hetkellä toivomaan? Onko sinut valmistettu tehtaassa?

Oletin, että tarkoittaa tilannetajua. Mitä sinä ajattelit?

Vierailija
45756/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 😘

Vierailija
45757/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi? 

On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa. 

Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia. 

Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista. 

Ajatella. Kreikka ja Kroatia.

Kreikka on kokonaisuutena parempi. Mutta olenkin ruunari

Eri

Kroatiaa harva maa pääsee mun listoillani ylittämään. Mutta en mä mitään rannoilla hengaile vaan muinaisilla raunioilla ja kirkoissa jne. Pula on yksi siisteimmistä mestoista missä ikinä olen käynyt, kävelyetäisyydellä toisistaan kaikki kiva: vanha kaupunki, ostoskeskukset, amfiteatteri, barokkilinnoitukset, museot ja tropikario. 

Aika pieni maa ilmeisesti.

Vierailija
45758/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Vl-mies

Vl?

Vähälaktoosinen

Vierailija
45759/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?

Voi, jos pääsee samanaikaisesti kalastus- tai metsästyreissulle äijä porukalla. 👍

Uimaan! Tule tule poika uimaan.

Töissä.

Vierailija
45760/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 😘

😘😍