Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45907)
Tiedät kyllä, että näytin sulle kiinnostukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut tekee valtavasti rahaa sekä jakaa auliisti puolisolle myös sekä osallistuu yhteiseen elämään. Ihmiset on erilaisia. Ei kaikille raha ole mikään ongelma.
Ja kaivattu olisi sattumalta tällainen rahan auliisti jakaja, mutta ihan eri asiat hänessä kiinnostavat.
Puhun yleisellä tasolla, vaikka miehissä kitsaus tai kaiken hyvän ahmiminen itselle ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa että joku perusduunia tekevä mies luulee että naiset on hänen rahojensa perässä. Aikas rikas saa olla että saa peräänsä jotain onnenonkijoita. Noita rikkaita ei tässäkään maassa kovin montaa ole, joten olkaa ihan huoleti palstamiehet. Kukaan nainen ei ole teidän pennostenne perässä.
Sehän on sitten hyvä ettei heidän tarvitse pers-ttä ostaa.
n sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa että joku perusduunia tekevä mies luulee että naiset on hänen rahojensa perässä. Aikas rikas saa olla että saa peräänsä jotain onnenonkijoita. Noita rikkaita ei tässäkään maassa kovin montaa ole, joten olkaa ihan huoleti palstamiehet. Kukaan nainen ei ole teidän pennostenne perässä.
Kai tiedät että on naisia, jotka kituuttavat pätkätöissä tai ovat työttömiä?
Niin ja nimenomaan näille sen duunarin roposet kelpaavat, kun pikavippilainat ja klarnan wolttiruokapätkät puskevat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sen näytit?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt jonkin suuren eleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.
Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä.
Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.
Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia.
Toi vinkki toimii kyllä vain rikkaille. Rikkaan kannattaa hommata rikas puoliso niin tietää että toinen ei ole rahan perässä. Muille se on nyt ihan yks hailee, vai luuleko joku keskiluokkainen ukko että naiset on hänen vähäisten rahojensa perrässä?
lol, kiven allako elät?
Sinä taidat elää, jos et ole huomannut että naiset käyvät ihan itsekin töissä.
Ja sehän tarkoittaa ettei voi taloudellisesti tai ajallisesti hyväksikäyttää.. juu
En enää ihmettele osan sinkkuutta, kun koko ajan vaan pelätään. Ensin pelottaa se tutustuminen ja sen jälkeen pelätään että toinen vie rahat. Mitä jos ihan avoimin mielin ja kaikessa rauhassa tutustuisi ihmisiin? Ei ole katsokaan mikään pakko alkaa seurustella jonkun mulkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, mutta millä tavalla? Kaikki ei miellyttänyt minua.
Vierailija kirjoitti:
Niin, rakastan sua. Tajusin vaan, että et sä pysyis mun vierellä. Lähtisit jonkun tarjokkaan matkaan. Nuku hyvin.
-Mangusti
Baarit ja tarjoilijat sekä slammershotpimut eivät kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonille hyvää yötä. 🧡
Samoin sinulle. 😍
Kenelle?
Täällä on niin monta Tonia, et tuskin osu..
Oot niin ihana mutta mulla sattuu kattoa tuota videoa koska ikävöin entistäkin enemmän. Enkä vieläkään tiiä kuulenko susta koskaan. Meinasin jo yrittää vielä kerran mutta en vain enää uskalla. Sun pitää tehä se...
Täällä minä. Se heppu, joka ennen naputti tänne kaivatustaan enemmän tekstiä kuin moni kirjoittaa kandityöhön. Nyt on akut tyhjät ja turhautuminen iski. Ketjun jutut tuntuu niin tylsiltä, ettei niitä jaksa enää edes selata. Ja kaiken kruunuksi, tuskin enää edes näen sitä ihmistä, jolle olen uhrannut tunteja päivästäni.
Olen siinä pisteessä, että tekisi mieli kirjoittaa tänne vain: Vihaan tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
piiri pieni pyörii. mitähän siitä seuraa🙄
Kehän kiertäminen. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin, en ulvoisi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonille hyvää yötä. 🧡
Samoin sinulle. 😍
Kenelle?
Täällä on niin monta Tonia, et tuskin osu..
Tarkoitat varmaan trollia. Sano nimi X "meitä on täällä monia, pitäis olla paremmat tunnisteet"
Mitä ne oli ne tummat autot tänään sivuteillä ohi ajaessani? Heti alkoi mielikuvitukseni laukkaamaan.
Kaikenlaisilla taloudellisilla tasoilla on aina varallisuuskysymykset, ja kaikissa suhteissa voi yrittää hyötyä toisesta taloudellisesti jos niikseen tulee.
Halaus lähelle miehelle 🥰(Jos olet kotona).