Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45907)

Vierailija
45761/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Vl-mies

Vl?

Sivusta mutta ne on kuumia ja monilla on menestyviä yrityksiäkin (tosin itseäni ei materia kiinnosta pätkääkään, ennemmin asketismi.)

Vierailija
45762/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.

Kuulostiko siltä että haluan tässä jotain neuvoja!? Mulla on kuules täysi oikeus odottaa mieheltä tiettyä tasoa. Hajoo siihen. 

Ai sä olitkin vaan toi mies joka trollaa. Mutta joo kyllähän kaikki saa asettaa sellaiset kriteerit mitä haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45763/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Toivoa voit, he eivät taida olla sinun tavoitettavissa.

Vierailija
45764/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi? 

On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa. 

Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia. 

Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista. 

Ajatella. Kreikka ja Kroatia.

Kreikka on kokonaisuutena parempi. Mutta olenkin ruunari

Eri

Kroatiaa harva maa pääsee mun listoillani ylittämään. Mutta en mä mitään rannoilla hengaile vaan muinaisilla raunioilla ja kirkoissa jne. Pula on yksi siisteimmistä mestoista missä ikinä olen käynyt, kävelyetäisyydellä toisistaan kaikki kiva: vanha kaupunki, ostoskeskukset, amfiteatteri, barokkilinnoitukset, museot ja tropikario. 

Aika pieni maa ilmeisesti.

Ei Pula ole maa vaan kaupunki. Kyllä, se on pieni. 

Kroatia on se maa. 

Vierailija
45765/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Vl-mies

Vl?

Vähälaktoosinen

Mä oletin että vanhoillislesta! Sivusta

Vierailija
45766/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" I 've never seen snakes in the plain "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45767/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.

Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia. 

Toi vinkki toimii kyllä vain rikkaille. Rikkaan kannattaa hommata rikas puoliso niin tietää että toinen ei ole rahan perässä. Muille se on nyt ihan yks hailee, vai luuleko joku keskiluokkainen ukko että naiset on hänen vähäisten rahojensa perrässä?

Vierailija
45768/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

The rain in Spain stays mainly in the plain." 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45769/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Vl-mies

Vl?

Sivusta mutta ne on kuumia ja monilla on menestyviä yrityksiäkin (tosin itseäni ei materia kiinnosta pätkääkään, ennemmin asketismi.)

Ja uskollisuus korkealla sijalla arvoissa. Sivusta myös

Vierailija
45770/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä, kauniita unia!  🧡🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45771/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suuri on rakkautesi.

Vierailija
45772/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.

Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia. 

Toi vinkki toimii kyllä vain rikkaille. Rikkaan kannattaa hommata rikas puoliso niin tietää että toinen ei ole rahan perässä. Muille se on nyt ihan yks hailee, vai luuleko joku keskiluokkainen ukko että naiset on hänen vähäisten rahojensa perrässä?

lol, kiven allako elät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45773/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan mulle sitä ei riitä.

Vierailija
45774/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunit  luonnonkiharat hiukset ja välillä nuttura. Usein lyhyehkö ponnari.

Iltahalaus sinulle 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45775/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vastaan nainen, joka on “kovaa valuuttaa” deittimarkkinoilla. Hän tuntui tietävän sen itsekin. Minuun hän ei kuitenkaan tehnyt mitään erityistä vaikutusta. Siinä taas muistui mieleen, miten erilaisia makuja ihmisillä on ja hyvä niin.

Vierailija
45776/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi nainen ei riitä?

Vierailija
45777/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Vl-mies

Vl?

Sivusta mutta ne on kuumia ja monilla on menestyviä yrityksiäkin (tosin itseäni ei materia kiinnosta pätkääkään, ennemmin asketismi.)

Ja uskollisuus korkealla sijalla arvoissa. Sivusta myös

Ja lapset, monessakin mielessä
Eri sivusta

Vierailija
45778/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan oman ihmisen. Ei ole väliä, millainen hän on, kunhan rakastan häntä ja hän minua.

Vierailija
45779/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunit  luonnonkiharat hiukset ja välillä nuttura. Usein lyhyehkö ponnari.

Iltahalaus sinulle 🤗

 Hän ei käy täällä.

Vierailija
45780/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksi nainen ei riitä?

Riittää kuha on oikea.