Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45907)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies
Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä!
sivusta
Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi?
On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa.
Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia.
Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista.
No tarviiko sen asfalttiduunarin sitten yrittää just niitä koulutettuja ja menestyneitä naisia? Eikös se nyt yleensä mene niin että saman tyylisen ihmisen kanssa natsaa parhaiten. Tai sitten vastakohdat täydentävät toisiaan. En minä edes ymmärrä mitä vikaa jossain asfattiduunarissa on jos hän on kiva tyyppi`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.
Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä.
Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.
Kuulostiko siltä että haluan tässä jotain neuvoja!? Mulla on kuules täysi oikeus odottaa mieheltä tiettyä tasoa. Hajoo siihen.
Viikonloppu on ollut yhtä ilotulitusta, mutta nyt alan siitä vähitellen toipua. Puhelimeen on tullut ihania viestejä, mutta ei siltä ihmiseltä, jolta olisin niitä kaikkein eniten odottanut. Toivottavasti hänelläkin on ollut hyvä viikonloppu, missä sitä ikinä onkaan viettänyt.
Huomenta taas kuuma päivä, vai mitä kaunis rouva.
💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan naisille isoja rintoja, kapeaa vyötäröä ja muodokasta takapuolta, sekä käytöstä aina sen mukaan kuin satun sillä hetkellä toivomaan.
Toivoa saa, tämäkään ei ole realisimia.
Miksei ole realismia? Esim mä olen tuollainen. Kaipaan tosin ihan eri henkilöä kuin sua, jos nyt olet tuo tasojankkaaja
Hienoa. Tiedän kyllä, että teitä on. Tarkoitin, että kaikilla maailman naisilla olisi. Vastaus oli kuitenkin sarkastinen vastine ketjussa oleville seteille, joista tällä kertaa kaivattiin utopiaa menneiltä ajoilta. En jankkaa tasoista, mutta emme silti tunne tai kaipaa toisiamme. Vartalosi on kuitenkin optimaalinen, onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan naisille isoja rintoja, kapeaa vyötäröä ja muodokasta takapuolta, sekä käytöstä aina sen mukaan kuin satun sillä hetkellä toivomaan.
Toivoa saa, tämäkään ei ole realisimia.
Sullahan on semmonen emäntä lukuunottamatta viimeistä kriteeriä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta taas kuuma päivä, vai mitä kaunis rouva.
💞
Huomenna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.
No toi uskonnollinen täsmää. Muut ohi.
Uskollinen, uskonnollinen ja mitä näitä nyt on 🤭 eri
Vierailija kirjoitti:
Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?
Tietenkin voi, se on hyvä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.
Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä.
Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.
Kuulostiko siltä että haluan tässä jotain neuvoja!? Mulla on kuules täysi oikeus odottaa mieheltä tiettyä tasoa. Hajoo siihen.
Höpöhöpö. Sinä ja sun taso...
Miksi kukaan mies tuhlaisi rahojaan sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies
Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä!
sivusta
Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi?
On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa.
Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia.
Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista.
No tarviiko sen asfalttiduunarin sitten yrittää just niitä koulutettuja ja menestyneitä naisia? Eikös se nyt yleensä mene niin että saman tyylisen ihmisen kanssa natsaa parhaiten. Tai sitten vastakohdat täydentävät toisiaan. En minä edes ymmärrä mitä vikaa jossain asfattiduunarissa on jos hän on kiva tyyppi`?
Siis nämä olivat nyt vain ääripään esimerkkejä tasojen olemassaolon selkeyttämiseksi. Tuskin joku lakinainen koskaan "luonnollisesti" tulisi vapaalla kontaktiin asfalttiduunarin kanssa niin, että tutustuisivat. Eiköhän tämä ohistelu riitä, kiitos.
Jenny olet kauneinta mitä on. T. Mies joka yhä miettii sua
Vierailija kirjoitti:
Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?
Ei Linneaa ainakaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu on ollut yhtä ilotulitusta, mutta nyt alan siitä vähitellen toipua. Puhelimeen on tullut ihania viestejä, mutta ei siltä ihmiseltä, jolta olisin niitä kaikkein eniten odottanut. Toivottavasti hänelläkin on ollut hyvä viikonloppu, missä sitä ikinä onkaan viettänyt.
Tinderi laulaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies
Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä!
sivusta
Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi?
On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa.
Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia.
Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista.
Ajatella. Kreikka ja Kroatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?
Ei Linneaa ainakaan yksin.
Mutta lähetetään E sinne. Päästään näppärästi eroon...
Vierailija kirjoitti:
Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?
Voi, jos pääsee samanaikaisesti kalastus- tai metsästyreissulle äijä porukalla. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.
Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä.
Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.
Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies
Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä!
sivusta
Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi?
On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa.
Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia.
Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista.
Ajatella. Kreikka ja Kroatia.
Kreikka on kokonaisuutena parempi. Mutta olenkin ruunari
Eri
Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.