Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45907)

Vierailija
45721/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.

Vierailija
45722/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi? 

On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa. 

Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia. 

Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista. 

No tarviiko sen asfalttiduunarin sitten yrittää just niitä koulutettuja ja menestyneitä naisia? Eikös se nyt yleensä mene niin että saman tyylisen ihmisen kanssa natsaa parhaiten. Tai sitten vastakohdat täydentävät toisiaan. En minä edes ymmärrä mitä vikaa jossain asfattiduunarissa on jos hän on kiva tyyppi`?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45723/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.

Kuulostiko siltä että haluan tässä jotain neuvoja!? Mulla on kuules täysi oikeus odottaa mieheltä tiettyä tasoa. Hajoo siihen. 

Vierailija
45724/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu on ollut yhtä ilotulitusta, mutta nyt alan siitä vähitellen toipua. Puhelimeen on tullut ihania viestejä, mutta ei siltä ihmiseltä, jolta olisin niitä kaikkein eniten odottanut. Toivottavasti hänelläkin on ollut hyvä viikonloppu, missä sitä ikinä onkaan viettänyt. 

Vierailija
45725/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta taas kuuma päivä, vai mitä kaunis rouva.

💞

Vierailija
45726/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan naisille isoja rintoja, kapeaa vyötäröä ja muodokasta takapuolta, sekä käytöstä aina sen mukaan kuin satun sillä hetkellä toivomaan. 

Toivoa saa, tämäkään ei ole realisimia.

Miksei ole realismia? Esim mä olen tuollainen. Kaipaan tosin ihan eri henkilöä kuin sua, jos nyt olet tuo tasojankkaaja

Hienoa. Tiedän kyllä, että teitä on. Tarkoitin, että kaikilla maailman naisilla olisi. Vastaus oli kuitenkin sarkastinen vastine ketjussa oleville seteille, joista tällä kertaa kaivattiin utopiaa menneiltä ajoilta. En jankkaa tasoista, mutta emme silti tunne tai kaipaa toisiamme. Vartalosi on kuitenkin optimaalinen, onnittelut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45727/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan naisille isoja rintoja, kapeaa vyötäröä ja muodokasta takapuolta, sekä käytöstä aina sen mukaan kuin satun sillä hetkellä toivomaan. 

Toivoa saa, tämäkään ei ole realisimia.

Sullahan on semmonen emäntä lukuunottamatta viimeistä kriteeriä.

Vierailija
45728/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta taas kuuma päivä, vai mitä kaunis rouva.

💞

Huomenna 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45729/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

No toi uskonnollinen täsmää. Muut ohi. 

Uskollinen, uskonnollinen ja mitä näitä nyt on 🤭 eri

Vierailija
45730/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?

Tietenkin voi, se on hyvä paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45731/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.

Kuulostiko siltä että haluan tässä jotain neuvoja!? Mulla on kuules täysi oikeus odottaa mieheltä tiettyä tasoa. Hajoo siihen. 

Höpöhöpö. Sinä ja sun taso...

Miksi kukaan mies tuhlaisi rahojaan sinuun?

Vierailija
45732/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi? 

On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa. 

Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia. 

Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista. 

No tarviiko sen asfalttiduunarin sitten yrittää just niitä koulutettuja ja menestyneitä naisia? Eikös se nyt yleensä mene niin että saman tyylisen ihmisen kanssa natsaa parhaiten. Tai sitten vastakohdat täydentävät toisiaan. En minä edes ymmärrä mitä vikaa jossain asfattiduunarissa on jos hän on kiva tyyppi`?

Siis nämä olivat nyt vain ääripään esimerkkejä tasojen olemassaolon selkeyttämiseksi. Tuskin joku lakinainen koskaan "luonnollisesti" tulisi vapaalla kontaktiin asfalttiduunarin kanssa niin, että tutustuisivat. Eiköhän tämä ohistelu riitä, kiitos.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45733/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny olet kauneinta mitä on. T. Mies joka yhä miettii sua

Vierailija
45734/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?

Ei Linneaa ainakaan yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45735/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppu on ollut yhtä ilotulitusta, mutta nyt alan siitä vähitellen toipua. Puhelimeen on tullut ihania viestejä, mutta ei siltä ihmiseltä, jolta olisin niitä kaikkein eniten odottanut. Toivottavasti hänelläkin on ollut hyvä viikonloppu, missä sitä ikinä onkaan viettänyt. 

Tinderi laulaa?

Vierailija
45736/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi? 

On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa. 

Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia. 

Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista. 

Ajatella. Kreikka ja Kroatia.

Vierailija
45737/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?

Ei Linneaa ainakaan yksin. 

Mutta lähetetään E sinne. Päästään näppärästi eroon...

Vierailija
45738/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?

Voi, jos pääsee samanaikaisesti kalastus- tai metsästyreissulle äijä porukalla. 👍

Vierailija
45739/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.

Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia. 

Vierailija
45740/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi? 

On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa. 

Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia. 

Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista. 

Ajatella. Kreikka ja Kroatia.

Kreikka on kokonaisuutena parempi. Mutta olenkin ruunari

Eri