Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45907)

Vierailija
45701/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Vierailija
45702/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jukurttia suosittelette eläkeläiselle - tai kaivatullenne?

Luonnonjogurtti psyykelääkkeillä ja luomuhilloa päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45703/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että olet realisti ainakin monissa asioissa, joissa se on hyväksi. On vaikea täysin hahmottaa, mitä se tarkoittaisi romanttisessa kontekstissa. Pohdin sitä nyt ääneen, vain selvittääkseni ajatuksiani asiasta. 

Uskon, että et erehdy sekoittamaan realismia pessimismiin sentään. Realisti nähdäkseni ottaa faktat faktoina ja hyväksyy ne. Niitä ovat erilaiset olosuhteet ja haasteet ,mutta myös osapuolien tunteet, tahto ja tavoitteet.  Realisti toivottavasti kuitenkin näkee myös mahdollisuudet ratkaista pulmat, silloin kuin ratkaisuja on nähtävissä, ja on valmis ryhtymään toimeenkin, hylkäämättä jo ennalta mahdollisuuksia. 

Realisti voi tietysti olla nokkela tai tyhmä. Tyhmä ei ehkä kykene näkemään kaikkia mahdollisuuksia, vaikka niitä olisikin. Nokkela oivaltaa enemmän. Sen onneksi tiedän, että tyhmä et ainakaan ole.


 Uskon, että realismissasi näet tilanteessa mahdollisuuksia ottaa aloite ja tehdä hallitusti tarvittavat toimenpiteet. Ei hyväuskoisten toivon tai naiivin koheltamisen varassa, vaan suunnitellen, harkiten ja sopien. Sellaisena sinua pidän. Järkevänä ja tuntevana ihmisenä. Suoraan sanoen tällaisen toivoisin kumppanini olevan.

Kenelle kirjoitat ja miksi ajattelet että hän on palstalla? Vaikutat tunnistaneen jonkun. Vastaan tähän, jos se voisin olla minä.

Jos olet, niin kierrä kaukaa. Aloitejankkarin yritys vol.6786343. Tuskin haluaisit olla yhdessä kenenkään sellaisen kanssa, joka muodostaa typeriä teorioita aloitteista ja laittaa niille sekä ylipäätään aloitteen kaltaiselle lyhyelle hetkelle painoarvon yli muun suhteen ajan. Mustavalkoisia hölmöyksiä tähän liittyen selittää ja on vailla.

Vierailija
45704/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Vierailija
45705/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi. 

Eikö tuossa kuviossa ne naiset enemmänkin nolaa itsensä. Mieti nyt! 

Sitä mäkin ihmettelen? Jos vaan itse käyttäytyy hyvin niin kaikki on ok. 

mulle uskaltaa lähettää, mulla ei oo kavereita. Tai no kaksi on, mutta ei meillä ole tapana levitellä hihittelyviestejä miehistä

Vierailija
45706/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan naislta 50-ja 60-lukujen mustavalko suomielokuvien hienostunutta käytöstä

Kaipaan miehiltä 50-ja 60-lukujen mustavalko suomielokuvien hienostunutta käytöstä

Ette siis ymmärrä asian keskeistä sisältöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45707/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että olet realisti ainakin monissa asioissa, joissa se on hyväksi. On vaikea täysin hahmottaa, mitä se tarkoittaisi romanttisessa kontekstissa. Pohdin sitä nyt ääneen, vain selvittääkseni ajatuksiani asiasta. 

Uskon, että et erehdy sekoittamaan realismia pessimismiin sentään. Realisti nähdäkseni ottaa faktat faktoina ja hyväksyy ne. Niitä ovat erilaiset olosuhteet ja haasteet ,mutta myös osapuolien tunteet, tahto ja tavoitteet.  Realisti toivottavasti kuitenkin näkee myös mahdollisuudet ratkaista pulmat, silloin kuin ratkaisuja on nähtävissä, ja on valmis ryhtymään toimeenkin, hylkäämättä jo ennalta mahdollisuuksia. 

Realisti voi tietysti olla nokkela tai tyhmä. Tyhmä ei ehkä kykene näkemään kaikkia mahdollisuuksia, vaikka niitä olisikin. Nokkela oivaltaa enemmän. Sen onneksi tiedän, että tyhmä et ainakaan ole.


 Uskon, että realismissasi näet tilanteessa mahdollisuuksia ottaa aloite ja tehdä hallitusti tarvittavat toimenpiteet. Ei hyväuskoisten toivon tai naiivin koheltamisen varassa, vaan suunnitellen, harkiten ja sopien. Sellaisena sinua pidän. Järkevänä ja tuntevana ihmisenä. Suoraan sanoen tällaisen toivoisin kumppanini olevan.

Tämmöset koutsaukset eivät tehoa ainakaan minuun siten, että muuttaisin toimintaani. Vaikka muuten ihan kivoja ajatuksia ovatkin.

Ei ole tarkoituskaan. Kunhan pohdin samalla, kun kerron, mitä kaivatustani ajattelen.

Man  man man manipulation

Vierailija
45708/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nukuta. Ei tippaakaan. ps: sano joku ruoka.

nakki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45709/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

No toi uskonnollinen täsmää. Muut ohi. 

Vierailija
45710/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi? 

On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa. 

Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia. 

Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45711/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tasolla tarkoiteta mitään ihmisarvoa, vaan sitä, miten haluttava on parisuhdemarkkinoilla:

Jos mies on kouluttamaton, ylipainoinen, työtön, on hän pohjalla haluttavuudessa. Jos taas aktiivinen, sosiaalinen, menestyvä, on hän ylemmillä tasoilla. Unohtamatta ulkonäön merkitystä. Ihan faktoja vai väittääkö joku, että kauniit, koulutetut uranaiset jaakaavat Turhapuromaisia elämäntapatyöttömiä?  Ei, he etsivät tasoistaan, koulutettua ja uraorientoitunutta ihmistä. Yleensä.

Oman tasosi ilmaisit lauseessa, "he etsivät tasoistaan" ja myös terveiset unohtuivat!

Eipä ole terveisiä sinunkaan viestissä, että. 

sivusta

Vastasinkin Ap:n aloitukseen, terveisiä sinullekin sivullinen.

Vierailija
45712/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Järjestä varasi itse, älä loisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45713/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen... mihin puran tätä jäätävää turhautumistani. Hypin kohta varmaan seinille. Oot ihana ja haluaisin vaan sun syliin.  Oiskohan huomenna parempi päivä ainakin näiden fiilisteni ostalta.  Toivottavasti sulla on ihana ihana ihana kesä... Tuot niin monen ihmisen elämään iloa vain olemalla oma ihana itsesi.

Miksi turhautunut?

Vierailija
45714/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gnight sturgeon surgeon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45715/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Tiedät itsekin, että vastaus on pysyä poissa täältä. Hyväksy asiat äläkä missään nimessä tule takaisin tälle sivustolle. Nää ketjut on vettä myllyyn

Samaa mieltä, ketjut pois kokonaan. Etenkin yöketjusekoilut, jos sellaisiin on sortunut. 🌛 Tavaa vaikka virsikirjaa iltaisin, niin uni tulee taatusti. 😊

Vierailija
45716/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan naisille isoja rintoja, kapeaa vyötäröä ja muodokasta takapuolta, sekä käytöstä aina sen mukaan kuin satun sillä hetkellä toivomaan. 

Toivoa saa, tämäkään ei ole realisimia.

Miksei ole realismia? Esim mä olen tuollainen. Kaipaan tosin ihan eri henkilöä kuin sua, jos nyt olet tuo tasojankkaaja

Vierailija
45717/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?

Vierailija
45718/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti. 

Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.

Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä. 

Järjestä varasi itse, älä loisi.

En ota teiltä käskyjä vastaan. 

Vierailija
45719/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko naisen päästää vaeltamaan kaldoaivin erämaahan?

🙈

Vierailija
45720/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi. 

Liekö sitten niin, että me vanhemmat naiset olemme vähän enemmän classy tällaisissa asioissa? Ei tulisi mieleen ketään nolata vain huonon makunsa vuoksi. 

Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä. 

En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana. 

Valitkaa seuranne viisaammin.

Sivusta

Kyllä noin törkeästi ja ehkä vielä törkeämmin voi käyttäytyä ne korkeasti koulutetutkin, ei koulutus jne. Katso miten joku käyttäytyy.  Kyllä ne törkyisemmät kommentit on tullu ns. Hyvistä piireistä. 

Itse asiassa kohteliaat käytöstavat on nimenomaan parempien piirien juttu, ne kuuluu sinne automaattisesti. Alaluokissa taas kaikenlainen perseily liittyy vahvasti siihen omaan habitukseen. 
 

Toinen juttu on se, että empatia vaatii resursseja. Jos henkilö on tosi kovilla elämässä, sillä ei riitä muiden huomioon ottamiseen enää voimavaroja. Pikemminkin asenne muuttuu vihaiseksi, katkeraksi ja ivalliseksi. Jos asiat ovat elämässä paremmin kuin hyvin, myötätunnollekin on enemmän rakennuspalikoita. 

Eli jos lähestyy röökimuijia niin röökipaikan puheenaiheeksi sitä päätyy 🤷🏻‍

Kuulostaa uhriutumiselta ja oman sikailun oikeuttamiselta tuo "Jos henkilö on tosi kovilla elämässä, sillä ei riitä muiden huomioon ottamiseen enää voimavaroja."

Näin ihan tutkitusti asia kuitenkin on. Tyhjästä on paha nyhjäistä. Tietenkään se ei oikeuta kenenkään huonoa käytöstä, on vain sen syy.

Onki röökimuijat tai röökiäijät siis tosi kovilla elämässä ja siksi he saavat perseillä? En nyt ihan tajua. 

Mä huomaan, ettet.