Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45907)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan naislta 50-ja 60-lukujen mustavalko suomielokuvien hienostunutta käytöstä
Kaipaan miehiltä 50-ja 60-lukujen mustavalko suomielokuvien hienostunutta käytöstä
Ei nukuta. Ei tippaakaan. ps: sano joku ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että olet realisti ainakin monissa asioissa, joissa se on hyväksi. On vaikea täysin hahmottaa, mitä se tarkoittaisi romanttisessa kontekstissa. Pohdin sitä nyt ääneen, vain selvittääkseni ajatuksiani asiasta.
Uskon, että et erehdy sekoittamaan realismia pessimismiin sentään. Realisti nähdäkseni ottaa faktat faktoina ja hyväksyy ne. Niitä ovat erilaiset olosuhteet ja haasteet ,mutta myös osapuolien tunteet, tahto ja tavoitteet. Realisti toivottavasti kuitenkin näkee myös mahdollisuudet ratkaista pulmat, silloin kuin ratkaisuja on nähtävissä, ja on valmis ryhtymään toimeenkin, hylkäämättä jo ennalta mahdollisuuksia.
Realisti voi tietysti olla nokkela tai tyhmä. Tyhmä ei ehkä kykene näkemään kaikkia mahdollisuuksia, vaikka niitä olisikin. Nokkela oivaltaa enemmän. Sen onneksi tiedän, että tyhmä et ainakaan ole.
Uskon, että realismissasi näet tilanteessa mahdollisuuksia ottaa aloite ja tehdä hallitusti tarvittavat toimenpiteet. Ei hyväuskoisten toivon tai naiivin koheltamisen varassa, vaan suunnitellen, harkiten ja sopien. Sellaisena sinua pidän. Järkevänä ja tuntevana ihmisenä. Suoraan sanoen tällaisen toivoisin kumppanini olevan.Kaikki mahdollisuudet olen nähnyt aina, mutta en todellakaan halua enää mitään. Minulle ei kelpaa typerien periaatteiden ihmiset.
Mulla ihan sama.
Tunnette toisenne? Aika realistista.
Vierailija kirjoitti:
En messissä tasojank-jankeissa. x
En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tasolla tarkoiteta mitään ihmisarvoa, vaan sitä, miten haluttava on parisuhdemarkkinoilla:
Jos mies on kouluttamaton, ylipainoinen, työtön, on hän pohjalla haluttavuudessa. Jos taas aktiivinen, sosiaalinen, menestyvä, on hän ylemmillä tasoilla. Unohtamatta ulkonäön merkitystä. Ihan faktoja vai väittääkö joku, että kauniit, koulutetut uranaiset jaakaavat Turhapuromaisia elämäntapatyöttömiä? Ei, he etsivät tasoistaan, koulutettua ja uraorientoitunutta ihmistä. Yleensä.
Oman tasosi ilmaisit lauseessa, "he etsivät tasoistaan" ja myös terveiset unohtuivat!
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies
Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä!
sivusta
Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi?
On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa.
Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia.
Vierailija kirjoitti:
Ei nukuta. Ei tippaakaan. ps: sano joku ruoka.
Rullakebu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Ja mies ei uskalla lähestyä kun pelkää saavansa juomat päälleen ja turpaan.
Yhyy, märkä olo ja kipee nassu, miettikää.
öhöö, miesten kohtaama väkivalta on hauskaa, öhöö
Oli ihan keksitty tarina tuo, ei hän mitään väkivaltaa ollut kokenut. Ja siinä tarinassakin se turpaan vetäjä oli toinen mies. Eli ei voi siitäkään nyt naisia syyttää.
Hienosti taas ketjulaiselta mennyt koko pointti ohi. Ei voi kauhalla vaatia jos lusikalla annettu jne.
Pointti oli se, että hän ei uskalla lähestyä naisia, koska hän oli mukamas nähnyt baarissa, että joku naista iskenyt mies saa juomat päälleen ja turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tasolla tarkoiteta mitään ihmisarvoa, vaan sitä, miten haluttava on parisuhdemarkkinoilla:
Jos mies on kouluttamaton, ylipainoinen, työtön, on hän pohjalla haluttavuudessa. Jos taas aktiivinen, sosiaalinen, menestyvä, on hän ylemmillä tasoilla. Unohtamatta ulkonäön merkitystä. Ihan faktoja vai väittääkö joku, että kauniit, koulutetut uranaiset jaakaavat Turhapuromaisia elämäntapatyöttömiä? Ei, he etsivät tasoistaan, koulutettua ja uraorientoitunutta ihmistä. Yleensä.
Oman tasosi ilmaisit lauseessa, "he etsivät tasoistaan" ja myös terveiset unohtuivat!
Eipä ole terveisiä sinunkaan viestissä, että.
sivusta
Minä kaipaan naisille isoja rintoja, kapeaa vyötäröä ja muodokasta takapuolta, sekä käytöstä aina sen mukaan kuin satun sillä hetkellä toivomaan.
Toivoa saa, tämäkään ei ole realisimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En messissä tasojank-jankeissa. x
En minäkään.
Heitä yläfemma, brå. 👋👋 x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi.
Liekö sitten niin, että me vanhemmat naiset olemme vähän enemmän classy tällaisissa asioissa? Ei tulisi mieleen ketään nolata vain huonon makunsa vuoksi.
Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä.
En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana.
Valitkaa seuranne viisaammin.
SivustaKyllä noin törkeästi ja ehkä vielä törkeämmin voi käyttäytyä ne korkeasti koulutetutkin, ei koulutus jne. Katso miten joku käyttäytyy. Kyllä ne törkyisemmät kommentit on tullu ns. Hyvistä piireistä.
Itse asiassa kohteliaat käytöstavat on nimenomaan parempien piirien juttu, ne kuuluu sinne automaattisesti. Alaluokissa taas kaikenlainen perseily liittyy vahvasti siihen omaan habitukseen.
Toinen juttu on se, että empatia vaatii resursseja. Jos henkilö on tosi kovilla elämässä, sillä ei riitä muiden huomioon ottamiseen enää voimavaroja. Pikemminkin asenne muuttuu vihaiseksi, katkeraksi ja ivalliseksi. Jos asiat ovat elämässä paremmin kuin hyvin, myötätunnollekin on enemmän rakennuspalikoita.
Eli jos lähestyy röökimuijia niin röökipaikan puheenaiheeksi sitä päätyy 🤷🏻Kuulostaa uhriutumiselta ja oman sikailun oikeuttamiselta tuo "Jos henkilö on tosi kovilla elämässä, sillä ei riitä muiden huomioon ottamiseen enää voimavaroja."
Näin ihan tutkitusti asia kuitenkin on. Tyhjästä on paha nyhjäistä. Tietenkään se ei oikeuta kenenkään huonoa käytöstä, on vain sen syy.
Onki röökimuijat tai röökiäijät siis tosi kovilla elämässä ja siksi he saavat perseillä? En nyt ihan tajua.
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Vierailija kirjoitti:
Ei nukuta. Ei tippaakaan. ps: sano joku ruoka.
Lohturuoka Mac & Cheese
Mitä jukurttia suosittelette eläkeläiselle - tai kaivatullenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan löytää keinon ottaa yhteyttä sinuun nEitonen.
Mee sinne kaksplussalle, siellähän se trålli on.
Täällä on useampi E...
Eihän? Voi että! Kyllä vain yksi kirjain saa olla ja yksi ja sama on. Ei omita muiden kirjaimia. Ei minulta tämä, enkä oo kiinnostunut koko vokaalista edes.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jukurttia suosittelette eläkeläiselle - tai kaivatullenne?
Maustamatonta, mutta ei rasvatonta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen... mihin puran tätä jäätävää turhautumistani. Hypin kohta varmaan seinille. Oot ihana ja haluaisin vaan sun syliin. Oiskohan huomenna parempi päivä ainakin näiden fiilisteni ostalta. Toivottavasti sulla on ihana ihana ihana kesä... Tuot niin monen ihmisen elämään iloa vain olemalla oma ihana itsesi.
Miten hän on ihana?
En messissä tasojank-jankeissa. x