Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45907)

Vierailija
45661/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Mä haen sellaista, jota tekee mieli nussia, joka tykkää nussia samalla lailla kuin minä, joka haluaa nussia yhtä usein kuin minä ja jonka kanssa pysytään kärryillä toistemme keskustelunaiheista. Siinäpä se.

Sä et kelpaisi mulle. Tää jankutus vei heti halut.

Vierailija
45662/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri uuden profiilikuvan Facebookiin joten voit tarkastaa että olin rehellinen, ei minulla ole ylipainoa eikä mielestäni niin isoa persettäkään. En ole kylläkään tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen, se täytyy myöntää.

 

On tämä elämä surkuhupaisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45663/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**** ***** *****

Ohhoh. Kuka kaipaa?

***** ******* ********

En valitettavasti tunnista 

Voinko ostaa vokaalin?

Voit. 

Ostin,pyöräytin ja ratkaisin tehtävän.Mitä nyt?

Laitat sen viestin. "Ratkaisin onnenpyörän!" 

Vierailija
45664/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tasolla tarkoiteta mitään ihmisarvoa, vaan sitä, miten haluttava on parisuhdemarkkinoilla:

Jos mies on kouluttamaton, ylipainoinen, työtön, on hän pohjalla haluttavuudessa. Jos taas aktiivinen, sosiaalinen, menestyvä, on hän ylemmillä tasoilla. Unohtamatta ulkonäön merkitystä. Ihan faktoja vai väittääkö joku, että kauniit, koulutetut uranaiset jaakaavat Turhapuromaisia elämäntapatyöttömiä?  Ei, he etsivät tasoistaan, koulutettua ja uraorientoitunutta ihmistä. Yleensä.

Vierailija
45665/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten osoitat rakkauttasi?

Sen näytän, kun olemme kahden.

Vierailija
45666/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan naislta 50-ja 60-lukujen mustavalko suomielokuvien hienostunutta käytöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45667/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi vastata tuohon, koska me poltamme toisemme jos vastaan.

Tulipalo pääsi jo irti. 

Vierailija
45668/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan naislta 50-ja 60-lukujen mustavalko suomielokuvien hienostunutta käytöstä

Mene jonon perälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45669/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tasolla tarkoiteta mitään ihmisarvoa, vaan sitä, miten haluttava on parisuhdemarkkinoilla:

Jos mies on kouluttamaton, ylipainoinen, työtön, on hän pohjalla haluttavuudessa. Jos taas aktiivinen, sosiaalinen, menestyvä, on hän ylemmillä tasoilla. Unohtamatta ulkonäön merkitystä. Ihan faktoja vai väittääkö joku, että kauniit, koulutetut uranaiset jaakaavat Turhapuromaisia elämäntapatyöttömiä?  Ei, he etsivät tasoistaan, koulutettua ja uraorientoitunutta ihmistä. Yleensä.

Eli ketä sä nyt kaipasitkaan? 

Vierailija
45670/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. 

Juu, näin on. Hän haluaa haaveilla ja minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45671/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi. 

Liekö sitten niin, että me vanhemmat naiset olemme vähän enemmän classy tällaisissa asioissa? Ei tulisi mieleen ketään nolata vain huonon makunsa vuoksi. 

Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä. 

En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana. 

Valitkaa seuranne viisaammin.

Sivusta

Kyllä noin törkeästi ja ehkä vielä törkeämmin voi käyttäytyä ne korkeasti koulutetutkin, ei koulutus jne. Katso miten joku käyttäytyy.  Kyllä ne törkyisemmät kommentit on tullu ns. Hyvistä piireistä. 

Pakko sanoa, että omat kokemukset sattuvat jostain syystä olemaan täsmälleen päinvastaisia, mutta en nyt halua mitään koulutusjankkausta kuitenkaan. Ihminen pitäis ottaa ihmisenä. Koulutus tai kouluttamattomuus ei määrittele ketään. 

Tämä. Ei myöskään ammatillinen asema.

Kyllä se jotain kertoo.

Kertoo, mut ei se ole se juttu. 

Vierailija
45672/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että olet realisti ainakin monissa asioissa, joissa se on hyväksi. On vaikea täysin hahmottaa, mitä se tarkoittaisi romanttisessa kontekstissa. Pohdin sitä nyt ääneen, vain selvittääkseni ajatuksiani asiasta. 

Uskon, että et erehdy sekoittamaan realismia pessimismiin sentään. Realisti nähdäkseni ottaa faktat faktoina ja hyväksyy ne. Niitä ovat erilaiset olosuhteet ja haasteet ,mutta myös osapuolien tunteet, tahto ja tavoitteet.  Realisti toivottavasti kuitenkin näkee myös mahdollisuudet ratkaista pulmat, silloin kuin ratkaisuja on nähtävissä, ja on valmis ryhtymään toimeenkin, hylkäämättä jo ennalta mahdollisuuksia. 

Realisti voi tietysti olla nokkela tai tyhmä. Tyhmä ei ehkä kykene näkemään kaikkia mahdollisuuksia, vaikka niitä olisikin. Nokkela oivaltaa enemmän. Sen onneksi tiedän, että tyhmä et ainakaan ole.


 Uskon, että realismissasi näet tilanteessa mahdollisuuksia ottaa aloite ja tehdä hallitusti tarvittavat toimenpiteet. Ei hyväuskoisten toivon tai naiivin koheltamisen varassa, vaan suunnitellen, harkiten ja sopien. Sellaisena sinua pidän. Järkevänä ja tuntevana ihmisenä. Suoraan sanoen tällaisen toivoisin kumppanini olevan.

Kaikki mahdollisuudet olen nähnyt aina, mutta en todellakaan halua enää mitään. Minulle ei kelpaa typerien periaatteiden ihmiset.

Mulla ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45673/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin juuri uuden profiilikuvan Facebookiin joten voit tarkastaa että olin rehellinen, ei minulla ole ylipainoa eikä mielestäni niin isoa persettäkään. En ole kylläkään tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen, se täytyy myöntää.

 

On tämä elämä surkuhupaisaa.

Joo kyllä, se lantion seutu hieman vaivaa ja menkkaturvotus vatsan alueella. Sitten on muutama muukin seikka mutta ei niistä nyt sen enempää. 

 

Sattui vain nyt juuri tulemaan mieleen napata uusi kuva, muuten vain.

Vierailija
45674/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. 

Juu, näin on. Hän haluaa haaveilla ja minä en.

Ja sinäkö selvitit tämän kasvotusten vai laitatko sanoja ja ajatuksia jonkun suuhun langan perusteella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45675/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäätte kuitenkin. Ja joo siinä päässä ne äänetkin puhuvat. En tiedä välittyykö tämä miten sinne sinulle.

Vierailija
45676/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä unia ja öitä, sua kaipaillen.

Vierailija
45677/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisemmin hölmö juntti on oman kokemukseni mukaan kouluttamaton, vaikka moni koulutettu myös alatasolla. Aika harva ihminen on mitenkään fiksu, on sitten koulutusta tai ei. 

Vierailija
45678/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että olet realisti ainakin monissa asioissa, joissa se on hyväksi. On vaikea täysin hahmottaa, mitä se tarkoittaisi romanttisessa kontekstissa. Pohdin sitä nyt ääneen, vain selvittääkseni ajatuksiani asiasta. 

Uskon, että et erehdy sekoittamaan realismia pessimismiin sentään. Realisti nähdäkseni ottaa faktat faktoina ja hyväksyy ne. Niitä ovat erilaiset olosuhteet ja haasteet ,mutta myös osapuolien tunteet, tahto ja tavoitteet.  Realisti toivottavasti kuitenkin näkee myös mahdollisuudet ratkaista pulmat, silloin kuin ratkaisuja on nähtävissä, ja on valmis ryhtymään toimeenkin, hylkäämättä jo ennalta mahdollisuuksia. 

Realisti voi tietysti olla nokkela tai tyhmä. Tyhmä ei ehkä kykene näkemään kaikkia mahdollisuuksia, vaikka niitä olisikin. Nokkela oivaltaa enemmän. Sen onneksi tiedän, että tyhmä et ainakaan ole.


 Uskon, että realismissasi näet tilanteessa mahdollisuuksia ottaa aloite ja tehdä hallitusti tarvittavat toimenpiteet. Ei hyväuskoisten toivon tai naiivin koheltamisen varassa, vaan suunnitellen, harkiten ja sopien. Sellaisena sinua pidän. Järkevänä ja tuntevana ihmisenä. Suoraan sanoen tällaisen toivoisin kumppanini olevan.

Kaikki mahdollisuudet olen nähnyt aina, mutta en todellakaan halua enää mitään. Minulle ei kelpaa typerien periaatteiden ihmiset.

Mulla ihan sama.

Hienoa että sieltä sivustakin koet samaistumisen tunteita toisten vuoropuheluun! 

Vierailija
45679/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen... mihin puran tätä jäätävää turhautumistani. Hypin kohta varmaan seinille. Oot ihana ja haluaisin vaan sun syliin.  Oiskohan huomenna parempi päivä ainakin näiden fiilisteni ostalta.  Toivottavasti sulla on ihana ihana ihana kesä... Tuot niin monen ihmisen elämään iloa vain olemalla oma ihana itsesi.

Taas? Viime vuonna suoli24 lla eri naista kaipasit samalla tekstillä 🤦

Vierailija
45680/45908 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen... mihin puran tätä jäätävää turhautumistani. Hypin kohta varmaan seinille. Oot ihana ja haluaisin vaan sun syliin.  Oiskohan huomenna parempi päivä ainakin näiden fiilisteni ostalta.  Toivottavasti sulla on ihana ihana ihana kesä... Tuot niin monen ihmisen elämään iloa vain olemalla oma ihana itsesi.

Lähetä mulle wa nyt🤗 tai soita