Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45909)

Vierailija
45621/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

je t’aime

... moi aussi 💋 

Vierailija
45622/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45623/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi vastata tuohon, koska me poltamme toisemme jos vastaan.

Ei mua haittaa. :)

Vierailija
45624/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös puolinaisille, kokonaisille, olennaisille, sovinnaisille...

savinaisille?

Vierailija
45625/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on niin että olemme rakastuneet toisiimme ja tilanne on monimutkainen, haluan sanoa että olen realisti

Vierailija
45626/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45627/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**** ***** *****

Ohhoh. Kuka kaipaa?

***** ******* ********

En valitettavasti tunnista 

Voinko ostaa vokaalin?

Anna mennä 

Vierailija
45628/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45629/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia on niin että olemme rakastuneet toisiimme ja tilanne on monimutkainen, haluan sanoa että olen realisti

Ei ole mitään monimutkaista

Vierailija
45630/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Ja mies ei uskalla lähestyä kun pelkää saavansa juomat päälleen ja turpaan.

Yhyy, märkä olo ja kipee nassu, miettikää. 

öhöö, miesten kohtaama väkivalta on hauskaa, öhöö 

Oli ihan keksitty tarina tuo, ei hän mitään väkivaltaa ollut kokenut. Ja siinä tarinassakin se turpaan vetäjä oli toinen mies. Eli ei voi siitäkään nyt naisia syyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45631/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia on niin että olemme rakastuneet toisiimme ja tilanne on monimutkainen, haluan sanoa että olen realisti

Tarkoittaa? 

Vierailija
45632/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asia on niin että olemme rakastuneet toisiimme ja tilanne on monimutkainen, haluan sanoa että olen realisti

Ei ole mitään monimutkaista

Koska et halua mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45633/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa isopyllyille. Olisi tarjolla lämpimiä voileipiä. Tervetuloa..

Vierailija
45634/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Re-alisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45635/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä alkaa loma

Vierailija
45636/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asia on niin että olemme rakastuneet toisiimme ja tilanne on monimutkainen, haluan sanoa että olen realisti

Tarkoittaa? 

Haluan.

Vierailija
45637/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä alkaa loma

Joko sitten nähdään? 

Vierailija
45638/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nähdään taas torstaina, nainen 🔥

Vierailija
45639/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi? 

On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa. 

Vierailija
45640/45909 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravanpyörä jatkuu.