Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (45909)
Vierailija kirjoitti:
En viitsi vastata tuohon, koska me poltamme toisemme jos vastaan.
Ei mua haittaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Myös puolinaisille, kokonaisille, olennaisille, sovinnaisille...
savinaisille?
Jos asia on niin että olemme rakastuneet toisiimme ja tilanne on monimutkainen, haluan sanoa että olen realisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**** ***** *****
Ohhoh. Kuka kaipaa?
***** ******* ********
En valitettavasti tunnista
Voinko ostaa vokaalin?
Anna mennä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies
Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä!
sivusta
Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi?
Vierailija kirjoitti:
Jos asia on niin että olemme rakastuneet toisiimme ja tilanne on monimutkainen, haluan sanoa että olen realisti
Ei ole mitään monimutkaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Ja mies ei uskalla lähestyä kun pelkää saavansa juomat päälleen ja turpaan.
Yhyy, märkä olo ja kipee nassu, miettikää.
öhöö, miesten kohtaama väkivalta on hauskaa, öhöö
Oli ihan keksitty tarina tuo, ei hän mitään väkivaltaa ollut kokenut. Ja siinä tarinassakin se turpaan vetäjä oli toinen mies. Eli ei voi siitäkään nyt naisia syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jos asia on niin että olemme rakastuneet toisiimme ja tilanne on monimutkainen, haluan sanoa että olen realisti
Tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asia on niin että olemme rakastuneet toisiimme ja tilanne on monimutkainen, haluan sanoa että olen realisti
Ei ole mitään monimutkaista
Koska et halua mitään?
Iltaa isopyllyille. Olisi tarjolla lämpimiä voileipiä. Tervetuloa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asia on niin että olemme rakastuneet toisiimme ja tilanne on monimutkainen, haluan sanoa että olen realisti
Tarkoittaa?
Haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies
Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä!
sivusta
Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi?
On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa.
... moi aussi 💋