Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45753)

Vierailija
45581/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajautumassa tuhoon. 

Miksi?

Vierailija
45582/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä. 

En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana. 

Valitkaa seuranne viisaammin.

Sivust

 

Mitä tarkoittaa aateeämmä ylikseltä? mikä se on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45583/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi. 

Eikö tuossa kuviossa ne naiset enemmänkin nolaa itsensä. Mieti nyt! 

Ei se silti tarkoita että haluaisin kuvaani, nimeäni tai mitään muutakaan viljeltäväksi johonkin ryhmiin, tapahtui siinä oikeaa vahinkoa tai ei. Joku kysyi miten muka voisi menettää kasvonsa, siihen vastasin enkä jaksa vääntää tämän enempää. Tuskin koulukiusattuakaan kauheasti lämmittää, kun joku tantta sanoo että ne kiusaajat on niitä pahoja, et sinä! 

Eli pelaa sitten varman päälle, ettei vaan näin käy, äläkä ota riskiä. Asiat tietysti tärkeysjärjestykseen. T. tantta 

Vierailija
45584/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelet täällä muillekin.

Vain muille.

Sama!

Vierailija
45585/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä. 

En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana. 

Valitkaa seuranne viisaammin.

Sivust

 

Mitä tarkoittaa aateeämmä ylikseltä? mikä se on

Ylilautaa käyttävä alemman tason mies

Vierailija
45586/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Tosiasiat sattuu, ymmärrän.

Höpöä. Ei kukaan ole toista parempi. Voi toki korottaa itsensä halutessaan, mutta pidän sellaista yksinomaan kypsymättömyytenä ja ihmisen pienuutena.

Ei tosiaan. Sinulle kelpaa yhtä hyvin Putin ja Brad Pitt, ei mitään tasoeroa.

Hieno mies tuo Brad Pitt. Omat lapsensakaan eivät halua olla missään tekemisissä ja vaihtoivat sukunimensäkin. Naiset tietysti käyvät kuumana, kun on niin komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45587/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitan täällä vain sulle shortsipoika. Tykkään susta ihan älyttömästi! 🧡

Vierailija
45588/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen seksikkäille ja kuumille panomiehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45589/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tästä aika selvän signaalin sain. Tavallaan helpottavaa, vaikka vähän tyhmä olo tästä jääkin.

Hyvä että signaalin! Se olisikin liikaa että suoria sanoja!

Vierailija
45590/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Ja mies ei uskalla lähestyä kun pelkää saavansa juomat päälleen ja turpaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45591/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Tosiasiat sattuu, ymmärrän.

Höpöä. Ei kukaan ole toista parempi. Voi toki korottaa itsensä halutessaan, mutta pidän sellaista yksinomaan kypsymättömyytenä ja ihmisen pienuutena.

Ei tosiaan. Sinulle kelpaa yhtä hyvin Putin ja Brad Pitt, ei mitään tasoeroa.

Hieno mies tuo Brad Pitt. Omat lapsensakaan eivät halua olla missään tekemisissä ja vaihtoivat sukunimensäkin. Naiset tietysti käyvät kuumana, kun on niin komea.

Ei Pitt ole ollut komea enää 20 vuoteen, eikä omaa tyyppiäni sitä ennenkään. Pullaposkinen suuhengittäjä se on.

Vierailija
45592/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osoitat rakkauttasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45593/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**** ***** *****

Ohhoh. Kuka kaipaa?

***** ******* ********

En valitettavasti tunnista 

Tuo olikin hämäys 😎

Vierailija
45594/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45595/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelen seksikkäille ja kuumille panomiehille.

Mäkin, mut vain yhdelle tällä hetkellä

Vierailija
45596/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiri pieni pyörii. mitähän siitä seuraa🙄

Vierailija
45597/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtisi vaan mitähän siitäkin tulisi.. :P

Hyvää. Samanikäiselle tummalle sinisilmälle.

Kera koiran?

Vierailija
45598/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tästä aika selvän signaalin sain. Tavallaan helpottavaa, vaikka vähän tyhmä olo tästä jääkin.

Millaisen signaalin 

Vierailija
45599/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Ja mies ei uskalla lähestyä kun pelkää saavansa juomat päälleen ja turpaan.

Yhyy, märkä olo ja kipee nassu, miettikää. 

Vierailija
45600/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi. 

Liekö sitten niin, että me vanhemmat naiset olemme vähän enemmän classy tällaisissa asioissa? Ei tulisi mieleen ketään nolata vain huonon makunsa vuoksi. 

Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä. 

En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana. 

Valitkaa seuranne viisaammin.

Sivusta

Kyllä noin törkeästi ja ehkä vielä törkeämmin voi käyttäytyä ne korkeasti koulutetutkin, ei koulutus jne. Katso miten joku käyttäytyy.  Kyllä ne törkyisemmät kommentit on tullu ns. Hyvistä piireistä. 

Itse asiassa kohteliaat käytöstavat on nimenomaan parempien piirien juttu, ne kuuluu sinne automaattisesti. Alaluokissa taas kaikenlainen perseily liittyy vahvasti siihen omaan habitukseen. 
 

Toinen juttu on se, että empatia vaatii resursseja. Jos henkilö on tosi kovilla elämässä, sillä ei riitä muiden huomioon ottamiseen enää voimavaroja. Pikemminkin asenne muuttuu vihaiseksi, katkeraksi ja ivalliseksi. Jos asiat ovat elämässä paremmin kuin hyvin, myötätunnollekin on enemmän rakennuspalikoita. 

Eli jos lähestyy röökimuijia niin röökipaikan puheenaiheeksi sitä päätyy 🤷🏻‍

Kuulostaa uhriutumiselta ja oman sikailun oikeuttamiselta tuo "Jos henkilö on tosi kovilla elämässä, sillä ei riitä muiden huomioon ottamiseen enää voimavaroja."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän