Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45753)
Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä.
En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana.
Valitkaa seuranne viisaammin.
Sivust
Mitä tarkoittaa aateeämmä ylikseltä? mikä se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi.
Eikö tuossa kuviossa ne naiset enemmänkin nolaa itsensä. Mieti nyt!
Ei se silti tarkoita että haluaisin kuvaani, nimeäni tai mitään muutakaan viljeltäväksi johonkin ryhmiin, tapahtui siinä oikeaa vahinkoa tai ei. Joku kysyi miten muka voisi menettää kasvonsa, siihen vastasin enkä jaksa vääntää tämän enempää. Tuskin koulukiusattuakaan kauheasti lämmittää, kun joku tantta sanoo että ne kiusaajat on niitä pahoja, et sinä!
Eli pelaa sitten varman päälle, ettei vaan näin käy, äläkä ota riskiä. Asiat tietysti tärkeysjärjestykseen. T. tantta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelet täällä muillekin.
Vain muille.
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä.
En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana.
Valitkaa seuranne viisaammin.
Sivust
Mitä tarkoittaa aateeämmä ylikseltä? mikä se on
Ylilautaa käyttävä alemman tason mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
Tosiasiat sattuu, ymmärrän.
Höpöä. Ei kukaan ole toista parempi. Voi toki korottaa itsensä halutessaan, mutta pidän sellaista yksinomaan kypsymättömyytenä ja ihmisen pienuutena.
Ei tosiaan. Sinulle kelpaa yhtä hyvin Putin ja Brad Pitt, ei mitään tasoeroa.
Hieno mies tuo Brad Pitt. Omat lapsensakaan eivät halua olla missään tekemisissä ja vaihtoivat sukunimensäkin. Naiset tietysti käyvät kuumana, kun on niin komea.
Mä kirjoitan täällä vain sulle shortsipoika. Tykkään susta ihan älyttömästi! 🧡
Kirjoittelen seksikkäille ja kuumille panomiehille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tästä aika selvän signaalin sain. Tavallaan helpottavaa, vaikka vähän tyhmä olo tästä jääkin.
Hyvä että signaalin! Se olisikin liikaa että suoria sanoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Ja mies ei uskalla lähestyä kun pelkää saavansa juomat päälleen ja turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
Tosiasiat sattuu, ymmärrän.
Höpöä. Ei kukaan ole toista parempi. Voi toki korottaa itsensä halutessaan, mutta pidän sellaista yksinomaan kypsymättömyytenä ja ihmisen pienuutena.
Ei tosiaan. Sinulle kelpaa yhtä hyvin Putin ja Brad Pitt, ei mitään tasoeroa.
Hieno mies tuo Brad Pitt. Omat lapsensakaan eivät halua olla missään tekemisissä ja vaihtoivat sukunimensäkin. Naiset tietysti käyvät kuumana, kun on niin komea.
Ei Pitt ole ollut komea enää 20 vuoteen, eikä omaa tyyppiäni sitä ennenkään. Pullaposkinen suuhengittäjä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**** ***** *****
Ohhoh. Kuka kaipaa?
***** ******* ********
En valitettavasti tunnista
Tuo olikin hämäys 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelen seksikkäille ja kuumille panomiehille.
Mäkin, mut vain yhdelle tällä hetkellä
piiri pieni pyörii. mitähän siitä seuraa🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtisi vaan mitähän siitäkin tulisi.. :P
Hyvää. Samanikäiselle tummalle sinisilmälle.
Kera koiran?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tästä aika selvän signaalin sain. Tavallaan helpottavaa, vaikka vähän tyhmä olo tästä jääkin.
Millaisen signaalin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Ja mies ei uskalla lähestyä kun pelkää saavansa juomat päälleen ja turpaan.
Yhyy, märkä olo ja kipee nassu, miettikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi.
Liekö sitten niin, että me vanhemmat naiset olemme vähän enemmän classy tällaisissa asioissa? Ei tulisi mieleen ketään nolata vain huonon makunsa vuoksi.
Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä.
En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana.
Valitkaa seuranne viisaammin.
SivustaKyllä noin törkeästi ja ehkä vielä törkeämmin voi käyttäytyä ne korkeasti koulutetutkin, ei koulutus jne. Katso miten joku käyttäytyy. Kyllä ne törkyisemmät kommentit on tullu ns. Hyvistä piireistä.
Itse asiassa kohteliaat käytöstavat on nimenomaan parempien piirien juttu, ne kuuluu sinne automaattisesti. Alaluokissa taas kaikenlainen perseily liittyy vahvasti siihen omaan habitukseen.
Toinen juttu on se, että empatia vaatii resursseja. Jos henkilö on tosi kovilla elämässä, sillä ei riitä muiden huomioon ottamiseen enää voimavaroja. Pikemminkin asenne muuttuu vihaiseksi, katkeraksi ja ivalliseksi. Jos asiat ovat elämässä paremmin kuin hyvin, myötätunnollekin on enemmän rakennuspalikoita.
Eli jos lähestyy röökimuijia niin röökipaikan puheenaiheeksi sitä päätyy 🤷🏻
Kuulostaa uhriutumiselta ja oman sikailun oikeuttamiselta tuo "Jos henkilö on tosi kovilla elämässä, sillä ei riitä muiden huomioon ottamiseen enää voimavaroja."
Miksi?