Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45753)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtisi vaan mitähän siitäkin tulisi.. :P
Hyvää. Samanikäiselle tummalle sinisilmälle.
Ovatko omasi ruskeat?
Sivust
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin E**i.
Lähetä tuo viestillä, vastaan jos menee nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.
Maistuisiko mansikka?
Siis etenkin se. Jännä, luitko ajatukseni 😊
En tiedä, mutta intuitio on vahva.
Joo sama. Tuntunut että jotain erikoista tässä... mansikoiden poimimisessa. No, tulevaisuus näyttää 😊
From Blueberry Hills to the Strawberry Fields?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.
Maistuisiko mansikka?
Siis etenkin se. Jännä, luitko ajatukseni 😊
En tiedä, mutta intuitio on vahva.
Joo sama. Tuntunut että jotain erikoista tässä... mansikoiden poimimisessa. No, tulevaisuus näyttää 😊
From Blueberry Hills to the Strawberry Fields?
Enemmänkin From strawberry fields to strawberry beach
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Helle on hyvä aika laittaa tunteet viilenemään.
Ota tästä pieni lämmin ajatus
Ja nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH
Jännä, että tuosta linkistä pääsi lukemaan mun ex kaivatulle laittaman viestin.😌
"Nimim. ex-kaipaaja kaipaa ex-kaivattua vauvalla"
Lakkaa mainostamasta sitä linkkiäs, ei kukaan järkevä mene minnekään kaksplussalle
Mä jaoin kerran,
en näissä mukana.
Siellä ei juuri
uskis_spämmiä
ohiksena. Lisäksi
alanuolet kiusaamiseleenä
loistavat poissaolollaan.
Sikäli huomattavasti
tervehenkisempi mesta. E
Minäkin kävin kerran ja vielä hullumpi meno kuin täällä. Todellakaan mitään järkeä kirjoitella siinä seurassa
En tiedä onko hullumpi, mutta siellä ei ainakaan ole näin pimeää moderointia mitä täällä. Toisin sanoen hullut ei pysty poistattamaan sieltä viestejä tähän tyyliin mitä täällä. Joskus olen jossain euroviisuketjuissa siellä käynyt kun tää palsta on mennyt kiinni.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin E**i.
Lähetä tuo viestillä, vastaan jos menee nappiin.
Ei mene nappiin, kun et antanut numeroa. saa kai silti kaipailla itsekseni?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelet täällä muillekin.
Vain muille.
Vierailija kirjoitti:
Et rakasta minua eikä minun rakkautenikaan kelpaa. Kerään voimia, jotta jaksan riuhtaista irti.
Hei kohtalontoverille, veit sanat suustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi.
Eikö tuossa kuviossa ne naiset enemmänkin nolaa itsensä. Mieti nyt!
Sitä mäkin ihmettelen? Jos vaan itse käyttäytyy hyvin niin kaikki on ok.
Kyllähän tästä aika selvän signaalin sain. Tavallaan helpottavaa, vaikka vähän tyhmä olo tästä jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
Tosiasiat sattuu, ymmärrän.
Höpöä. Ei kukaan ole toista parempi. Voi toki korottaa itsensä halutessaan, mutta pidän sellaista yksinomaan kypsymättömyytenä ja ihmisen pienuutena.
Ei tosiaan. Sinulle kelpaa yhtä hyvin Putin ja Brad Pitt, ei mitään tasoeroa.
Vierailija kirjoitti:
Ajautumassa tuhoon.
Sinä?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Juu. Se oli helppoa. Laitoin hänelle viestin ja hän ei vastannut mitään. Vedin johtopäätökset ja tästä radiohiljaisuudesta ja siitä se sitten hiipui kiinnostus minultakin. Häntä en ole tässä ketjussa kyllä koskaan kaivannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin E**i.
Lähetä tuo viestillä, vastaan jos menee nappiin.
Ei mene nappiin, kun et antanut numeroa. saa kai silti kaipailla itsekseni?
Tosin jos näen sinut vielä niin otan asiasta selvää.
Eilen en ehtinyt vastata
Toivottavasti hyvin kaikki!
Nuku hyvin E**i.