Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45753)

Vierailija
45561/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin E**i.

Vierailija
45562/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtisi vaan mitähän siitäkin tulisi.. :P

Hyvää. Samanikäiselle tummalle sinisilmälle.

Ovatko omasi ruskeat?

Sivust

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45563/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin E**i.

Lähetä tuo viestillä, vastaan jos menee nappiin. 

Vierailija
45564/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.

Maistuisiko mansikka?

Siis etenkin se. Jännä, luitko ajatukseni 😊

En tiedä, mutta intuitio on vahva. 

Joo sama. Tuntunut että jotain erikoista tässä... mansikoiden poimimisessa. No, tulevaisuus näyttää 😊

From Blueberry Hills to the Strawberry Fields?

Vierailija
45565/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppy face <3

Vierailija
45566/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.

Maistuisiko mansikka?

Siis etenkin se. Jännä, luitko ajatukseni 😊

En tiedä, mutta intuitio on vahva. 

Joo sama. Tuntunut että jotain erikoista tässä... mansikoiden poimimisessa. No, tulevaisuus näyttää 😊

From Blueberry Hills to the Strawberry Fields?

Enemmänkin From strawberry fields to strawberry beach

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45567/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Helle on hyvä aika laittaa tunteet viilenemään.

Vierailija
45568/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tästä pieni lämmin ajatus 

Ja nuku hyvin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45569/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH

Jännä, että tuosta linkistä pääsi lukemaan mun ex kaivatulle laittaman viestin.😌

"Nimim. ex-kaipaaja kaipaa ex-kaivattua vauvalla"

Lakkaa mainostamasta sitä linkkiäs, ei kukaan järkevä mene minnekään kaksplussalle

 

Mä jaoin kerran, 

en näissä mukana. 

Siellä ei juuri 

uskis_spämmiä

ohiksena. Lisäksi 

alanuolet kiusaamiseleenä

loistavat poissaolollaan. 

Sikäli huomattavasti 

tervehenkisempi mesta. E

Minäkin kävin kerran ja vielä hullumpi meno kuin täällä. Todellakaan mitään järkeä kirjoitella siinä seurassa

En tiedä onko hullumpi, mutta siellä ei ainakaan ole näin pimeää moderointia mitä täällä. Toisin sanoen hullut ei pysty poistattamaan sieltä viestejä tähän tyyliin mitä täällä. Joskus olen jossain euroviisuketjuissa siellä käynyt kun tää palsta on mennyt kiinni.

-sivusta

Vierailija
45570/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin E**i.

Lähetä tuo viestillä, vastaan jos menee nappiin. 

Ei mene nappiin, kun et antanut numeroa. saa kai silti kaipailla itsekseni? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45571/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelet täällä muillekin.

Vain muille.

Vierailija
45572/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et rakasta minua eikä minun rakkautenikaan kelpaa. Kerään voimia, jotta jaksan riuhtaista irti.

Hei kohtalontoverille, veit sanat suustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45573/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajautumassa tuhoon. 

Vierailija
45574/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi. 

Eikö tuossa kuviossa ne naiset enemmänkin nolaa itsensä. Mieti nyt! 

Sitä mäkin ihmettelen? Jos vaan itse käyttäytyy hyvin niin kaikki on ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45575/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tästä aika selvän signaalin sain. Tavallaan helpottavaa, vaikka vähän tyhmä olo tästä jääkin.

Vierailija
45576/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Tosiasiat sattuu, ymmärrän.

Höpöä. Ei kukaan ole toista parempi. Voi toki korottaa itsensä halutessaan, mutta pidän sellaista yksinomaan kypsymättömyytenä ja ihmisen pienuutena.

Ei tosiaan. Sinulle kelpaa yhtä hyvin Putin ja Brad Pitt, ei mitään tasoeroa.

Vierailija
45577/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajautumassa tuhoon. 

Sinä?

Vierailija
45578/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Juu. Se oli helppoa. Laitoin hänelle viestin ja hän ei vastannut mitään. Vedin johtopäätökset ja tästä radiohiljaisuudesta ja siitä se sitten hiipui kiinnostus minultakin. Häntä en ole tässä ketjussa kyllä koskaan kaivannutkaan.

Vierailija
45579/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin E**i.

Lähetä tuo viestillä, vastaan jos menee nappiin. 

Ei mene nappiin, kun et antanut numeroa. saa kai silti kaipailla itsekseni? 

Tosin jos näen sinut vielä niin otan asiasta selvää.

Vierailija
45580/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en ehtinyt vastata

Toivottavasti hyvin kaikki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi