Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45753)

Vierailija
45601/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelen seksikkäille ja kuumille panomiehille.

Minä poromiehille, kylänmiehille, talonmiehille, poikamiehille, palomiehille, apumiehille, turvamiehille, rahamiehille, virkamiehille, veromiehille, varamiehille ja monille muille.

Vierailija
45602/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

je t’aime

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45603/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Tosiasiat sattuu, ymmärrän.

Höpöä. Ei kukaan ole toista parempi. Voi toki korottaa itsensä halutessaan, mutta pidän sellaista yksinomaan kypsymättömyytenä ja ihmisen pienuutena.

Ei tosiaan. Sinulle kelpaa yhtä hyvin Putin ja Brad Pitt, ei mitään tasoeroa.

Hieno mies tuo Brad Pitt. Omat lapsensakaan eivät halua olla missään tekemisissä ja vaihtoivat sukunimensäkin. Naiset tietysti käyvät kuumana, kun on niin komea.

Joo, varmasti. Pitt tai kuka tahansa naisten suosikki ja Putin ovat ihan yhtä hyviä, mikäli tasoja ei ole. Jos eivät ole, ovat eri tasolla ja tasoja on.

Tietysti jokainen määrittää itse omat mieltymyksensä, eikä ne ole kaikilla samat jolloin yhden roska voi olla toisen aarre, mutta jokainen osaa helposti luokitella ihmisiä potentiaalisiin kumppaneihin tai ei missään nimessä kelpaaviin, ja sielläkin löytyy järjestys. Halusi käyttää termiä taso tai ei, on puhtaasti hölmöä väittää, etteivätkö ihmiset luokittelisi toisiaan.

Vierailija
45604/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

piiri pieni pyörii. mitähän siitä seuraa🙄

Se ei ole koskaan ollut minun lempileikki.

Vierailija
45605/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasot on ja sil sipuli. Yhdyn. 

Vierailija
45606/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kuuden kirjaimen sanoista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45607/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasot on ja sil sipuli. Yhdyn. 

Millainen taso?

Vierailija
45608/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös puolinaisille, kokonaisille, olennaisille, sovinnaisille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45609/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on samalla alatasolla. 😂

Vierailija
45610/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelet täällä muillekin.

Mustasukkaisen harha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45611/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua, öitä 🤍

Vierailija
45612/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi vastata tuohon, koska me poltamme toisemme jos vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45613/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Vierailija
45614/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasot on ja sil sipuli. Yhdyn. 

Millainen taso?

Eri tasot. Mm. Äly, ulkonäkö, varallisuus, uskottavuus, arvo, viisaus, moraali, uskomus, jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45615/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä. 

En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana. 

Valitkaa seuranne viisaammin.

Sivust

 

Mitä tarkoittaa aateeämmä ylikseltä? mikä se on

Ylilautaa käyttävä alemman tason mies

Ok, kiitos tiedosta. 

Vierailija
45616/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Ja mies ei uskalla lähestyä kun pelkää saavansa juomat päälleen ja turpaan.

Yhyy, märkä olo ja kipee nassu, miettikää. 

öhöö, miesten kohtaama väkivalta on hauskaa, öhöö 

Vierailija
45617/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Ei viitsisi tehdä tästä ketjusta mitään tasojankkausketjua. Oletan että sinulla on joku kaivattu, jos tässä ketjussa olet. Haluaisitko tosiaan jankata hänen kanssaan tasoista?

Vierailija
45618/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mitään polteta

Vierailija
45619/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Tosiasiat sattuu, ymmärrän.

Höpöä. Ei kukaan ole toista parempi. Voi toki korottaa itsensä halutessaan, mutta pidän sellaista yksinomaan kypsymättömyytenä ja ihmisen pienuutena.

Ei tosiaan. Sinulle kelpaa yhtä hyvin Putin ja Brad Pitt, ei mitään tasoeroa.

Hieno mies tuo Brad Pitt. Omat lapsensakaan eivät halua olla missään tekemisissä ja vaihtoivat sukunimensäkin. Naiset tietysti käyvät kuumana, kun on niin komea.

Jännä miesmaku sulla. Mun mielestä Pitt ei ole ikinä ollut komea, enkä muutenkaan haikaile minkään Hollywood-näyttelijöiden perään :D

N

Vierailija
45620/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**** ***** *****

Ohhoh. Kuka kaipaa?

***** ******* ********

En valitettavasti tunnista 

Voinko ostaa vokaalin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi