Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45753)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelet täällä muillekin.
Vain piristääkseni päivää sinua odotellessa..
Ihan varmasti. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
Tasoista kirjoittanut tuli sivusta.
Tuuli tuule sinne missä muruseni on
Hevoset, marjat, nyt menee taas läheltä. vielä kun olis koiria mukana.. Kai se pitää poistua.
Vierailija kirjoitti:
Luopuminen on tuskallista.
Ajan kanssa helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**** ***** *****
Ohhoh. Kuka kaipaa?
***** ******* ********
En valitettavasti tunnista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
Tosiasiat sattuu, ymmärrän.
Höpöä. Ei kukaan ole toista parempi. Voi toki korottaa itsensä halutessaan, mutta pidän sellaista yksinomaan kypsymättömyytenä ja ihmisen pienuutena.
Vierailija kirjoitti:
Hevoset, marjat, nyt menee taas läheltä. vielä kun olis koiria mukana.. Kai se pitää poistua.
Koira on usein mukanani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut haluaisin nähdä, mutta sinua ei voi nähdä kuin nelijalkaisena.
Wau
🐶🐶🐶 Vai OF?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
Tosiasiat sattuu, ymmärrän.
Tunnusta nyt kuitenkin olevasi sivusta, kun minuna kirjoittelet näitä typeriä tasotarinoitasi :D ei mulla liity näihin mitään tuollaista.
T. Vastaaja-ap
Vierailija kirjoitti:
Hevoset, marjat, nyt menee taas läheltä. vielä kun olis koiria mukana.. Kai se pitää poistua.
Muhun ei liity koirat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevoset, marjat, nyt menee taas läheltä. vielä kun olis koiria mukana.. Kai se pitää poistua.
Koira on usein mukanani.
Tiedän, olisi hauska tavata heidät.
Et rakasta minua eikä minun rakkautenikaan kelpaa. Kerään voimia, jotta jaksan riuhtaista irti.
Vierailija kirjoitti:
Leipälaudalla käy huiku.
Soppa keittyy
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtisi vaan mitähän siitäkin tulisi.. :P
Hyvää. Samanikäiselle tummalle sinisilmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.
Tosiasiat sattuu, ymmärrän.
Tässä esimerkki henkilöstä, joka haluaa antaa vaikutelman olevansa parempi. Onko silloin White trash, vai sivistynyt, joka ymmärtää empatian päälle ja ihmisarvon, mille ei pitäisi olla tasoja?
Vierailija kirjoitti:
Et rakasta minua eikä minun rakkautenikaan kelpaa. Kerään voimia, jotta jaksan riuhtaista irti.
Ehkä tulkitset tilanteen väärin? Oletko varma havainnoista?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Itse enää lähinnä käyn lukemassa, jos ehdin. Sekin tuntuu välillä turhalta, mutta olen pikkuhiljaa muuttanut ajattelutapaani ja lisännyt sosiaalista elämääni. Se on ollut positiivinen muutos, sillä vielä pari vuotta sitten toimin aivan eri tavalla. Manifestointi on myös ollut itselleni toimiva tapa, ja ajattelin vaihteeksi kokeilla sitäkin. Yhdelle olen täällä vain kirjoittanut ja tämä jääköön ainutlaatuiseksi kokemukseksi.
Tehdäänkö yhdessä mansikkapiiras?