Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45753)

Vierailija
45541/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.

Maistuisiko mansikka?

Sinä maistuisit mansikalta🥰

Tehdäänkö yhdessä mansikkapiiras?

Vierailija
45542/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelet täällä muillekin.

Vain piristääkseni päivää sinua odotellessa..

Ihan varmasti. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45543/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Tasoista kirjoittanut tuli sivusta.

Vierailija
45544/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli tuule sinne missä muruseni on 

Vierailija
45545/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipälaudalla käy huiku. 

Vierailija
45546/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoset, marjat, nyt menee taas läheltä. vielä kun olis koiria mukana.. Kai se pitää poistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45547/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luopuminen on tuskallista.

Ajan kanssa helpottaa.

Vierailija
45548/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**** ***** *****

Ohhoh. Kuka kaipaa?

***** ******* ********

En valitettavasti tunnista 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45549/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Tosiasiat sattuu, ymmärrän.

Höpöä. Ei kukaan ole toista parempi. Voi toki korottaa itsensä halutessaan, mutta pidän sellaista yksinomaan kypsymättömyytenä ja ihmisen pienuutena.

Vierailija
45550/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevoset, marjat, nyt menee taas läheltä. vielä kun olis koiria mukana.. Kai se pitää poistua.

Koira on usein mukanani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45551/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut haluaisin nähdä, mutta sinua ei voi nähdä kuin nelijalkaisena.

Wau  

🐶🐶🐶 Vai OF????? 

Vierailija
45552/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Tosiasiat sattuu, ymmärrän.

Tunnusta nyt kuitenkin olevasi sivusta, kun minuna kirjoittelet näitä typeriä tasotarinoitasi :D ei mulla liity näihin mitään tuollaista.

T. Vastaaja-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45553/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevoset, marjat, nyt menee taas läheltä. vielä kun olis koiria mukana.. Kai se pitää poistua.

Muhun ei liity koirat.

Vierailija
45554/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevoset, marjat, nyt menee taas läheltä. vielä kun olis koiria mukana.. Kai se pitää poistua.

Koira on usein mukanani.

Tiedän, olisi hauska tavata heidät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45555/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rakasta minua eikä minun rakkautenikaan kelpaa. Kerään voimia, jotta jaksan riuhtaista irti.

Vierailija
45556/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipälaudalla käy huiku. 

Soppa keittyy 

Vierailija
45557/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtisi vaan mitähän siitäkin tulisi.. :P

Hyvää. Samanikäiselle tummalle sinisilmälle.

Vierailija
45558/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Tosiasiat sattuu, ymmärrän.

Tässä esimerkki henkilöstä, joka haluaa antaa vaikutelman olevansa parempi. Onko silloin White trash, vai sivistynyt, joka ymmärtää empatian päälle ja ihmisarvon, mille ei pitäisi olla tasoja? 

Vierailija
45559/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et rakasta minua eikä minun rakkautenikaan kelpaa. Kerään voimia, jotta jaksan riuhtaista irti.

Ehkä tulkitset tilanteen väärin? Oletko varma havainnoista?

Vierailija
45560/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Itse enää lähinnä käyn lukemassa, jos ehdin. Sekin tuntuu välillä turhalta, mutta olen pikkuhiljaa muuttanut ajattelutapaani ja lisännyt sosiaalista elämääni. Se on ollut positiivinen muutos, sillä vielä pari vuotta sitten toimin aivan eri tavalla. Manifestointi on myös ollut itselleni toimiva tapa, ja ajattelin vaihteeksi kokeilla sitäkin. Yhdelle olen täällä vain kirjoittanut ja tämä jääköön ainutlaatuiseksi kokemukseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme