Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45753)

Vierailija
45521/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.

Se olisi mukavaa kanssasi.

Vierailija
45522/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tunteet ei kyllä riipu tästä palstasta. Tää on tavallaan vertaistukea kun näkee että muut on samassa jamassa. Voi joskus leikkiä että kaivattu vastaa mut tottakai tiedän että se on leikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45523/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Tiedät itsekin, että vastaus on pysyä poissa täältä. Hyväksy asiat äläkä missään nimessä tule takaisin tälle sivustolle. Nää ketjut on vettä myllyyn

Ei toimi. Olen ollut poissa täältä viikkoja. Ei muuttanut mitenkään tunteitani.

Sitten sun on lopetettava kaivatun näkeminen irl elämässä

Vierailija
45524/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Vierailija
45525/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi. 

Liekö sitten niin, että me vanhemmat naiset olemme vähän enemmän classy tällaisissa asioissa? Ei tulisi mieleen ketään nolata vain huonon makunsa vuoksi. 

Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä. 

En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana. 

Valitkaa seuranne viisaammin.

Sivusta

Kyllä noin törkeästi ja ehkä vielä törkeämmin voi käyttäytyä ne korkeasti koulutetutkin, ei koulutus jne. Katso miten joku käyttäytyy.  Kyllä ne törkyisemmät kommentit on tullu ns. Hyvistä piireistä. 

Itse asiassa kohteliaat käytöstavat on nimenomaan parempien piirien juttu, ne kuuluu sinne automaattisesti. Alaluokissa taas kaikenlainen perseily liittyy vahvasti siihen omaan habitukseen. 
 

Toinen juttu on se, että empatia vaatii resursseja. Jos henkilö on tosi kovilla elämässä, sillä ei riitä muiden huomioon ottamiseen enää voimavaroja. Pikemminkin asenne muuttuu vihaiseksi, katkeraksi ja ivalliseksi. Jos asiat ovat elämässä paremmin kuin hyvin, myötätunnollekin on enemmän rakennuspalikoita. 

Eli jos lähestyy röökimuijia niin röökipaikan puheenaiheeksi sitä päätyy 🤷🏻‍

Vierailija
45526/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.

Maistuisiko mansikka?

Sinä maistuisit mansikalta🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45527/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.

Maistuisiko mansikka?

Siis etenkin se. Jännä, luitko ajatukseni 😊

En tiedä, mutta intuitio on vahva. 

Vierailija
45528/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopuminen on tuskallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45529/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastahakoisuus on eriskummallinen piirre rakkaudessa. Sillä pääsee haluamaansa tavoitteeseen.

Tässäpä lause josta en ymmärtänyt mitään.

Vierailija
45530/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelet täällä muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45531/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.

Ei kiitos

Vierailija
45532/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastahakoisuus on eriskummallinen piirre rakkaudessa. Sillä pääsee haluamaansa tavoitteeseen.

Tässäpä lause josta en ymmärtänyt mitään.

Suomeksi: Kun sanoo haluavansa yhteisen elämän ja tekee kaikkensa, että sitä ei tule, pääsee tavoitteeseensa, joka on se, että yhteistä elämää ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45533/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

En mä ainakaan tähänastisia ole halunnut. Riippuu aina ihan tapauksesta. :)

Vierailija
45534/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.

Maistuisiko mansikka?

Siis etenkin se. Jännä, luitko ajatukseni 😊

En tiedä, mutta intuitio on vahva. 

Joo sama. Tuntunut että jotain erikoista tässä... mansikoiden poimimisessa. No, tulevaisuus näyttää 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45535/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelet täällä muillekin.

Vain piristääkseni päivää sinua odotellessa..

Vierailija
45536/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelet täällä muillekin.

Vain yhdelle

Vierailija
45537/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi. 

Liekö sitten niin, että me vanhemmat naiset olemme vähän enemmän classy tällaisissa asioissa? Ei tulisi mieleen ketään nolata vain huonon makunsa vuoksi. 

Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä. 

En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana. 

Valitkaa seuranne viisaammin.

Sivusta

Kyllä noin törkeästi ja ehkä vielä törkeämmin voi käyttäytyä ne korkeasti koulutetutkin, ei koulutus jne. Katso miten joku käyttäytyy.  Kyllä ne törkyisemmät kommentit on tullu ns. Hyvistä piireistä. 

Itse asiassa kohteliaat käytöstavat on nimenomaan parempien piirien juttu, ne kuuluu sinne automaattisesti. Alaluokissa taas kaikenlainen perseily liittyy vahvasti siihen omaan habitukseen. 
 

Toinen juttu on se, että empatia vaatii resursseja. Jos henkilö on tosi kovilla elämässä, sillä ei riitä muiden huomioon ottamiseen enää voimavaroja. Pikemminkin asenne muuttuu vihaiseksi, katkeraksi ja ivalliseksi. Jos asiat ovat elämässä paremmin kuin hyvin, myötätunnollekin on enemmän rakennuspalikoita. 

Eli jos lähestyy röökimuijia niin röökipaikan puheenaiheeksi sitä päätyy 🤷🏻‍

Nii nii, kaikki puhuu ja ivaa, en kieltänytkään etteikö tämä White trash (hienompien ihmisten keksimä nimitys)  puhuisi ilkeästi. Jotkut osaa salata ivallisuutensa ja pilkkansa, ja jotkut ei. Tämä on siinä se ero. Suljettujen ovien takana on ne kamalimmat puheet. 

Vierailija
45538/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Tiedät itsekin, että vastaus on pysyä poissa täältä. Hyväksy asiat äläkä missään nimessä tule takaisin tälle sivustolle. Nää ketjut on vettä myllyyn

Ei toimi. Olen ollut poissa täältä viikkoja. Ei muuttanut mitenkään tunteitani.

Joo, ei se vaikuta. Täällähän sitä paitsi ei todellakaan mitenkään pää pilvissä kävellä, joten ihan hyvää realismia muiden sydänsuruista omaankin kaipaukseensa saa. En mä ainakaan ole koskaan harhaillut tms.

Eri sivusta

Vierailija
45539/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

Tosiasiat sattuu, ymmärrän.

Vierailija
45540/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelet täällä muillekin.

Tämä on keskustelupalsta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi