Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH
Jännä, että tuosta linkistä pääsi lukemaan mun ex kaivatulle laittaman viestin.😌
"Nimim. ex-kaipaaja kaipaa ex-kaivattua vauvalla"
Lakkaa mainostamasta sitä linkkiäs, ei kukaan järkevä mene minnekään kaksplussalle
Missasit pointin = vitsin. Ei linkki ollut multa. En suosittele menemään mihinkään ketjuun, päinvastoin. Osui vaan nauruhermoon toi ex-kaivattu... Nauran usein väärissä paikoissa. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku taitaa kaivata minua, en vaan tiedä kuka.
Minä
No tämäpä ylläri!
Joo, teit lähtemättömän vaikutuksen.
😅 Ihan kiva, vielä kun tietäis keneen…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu.
Eikä mulle. Oon höyhen joka leijaili pois.
Mä voisin kyl olla aarre
Vierailija kirjoitti:
Nainen on lapsenkaltainen.
Se olis tavoitteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku taitaa kaivata minua, en vaan tiedä kuka.
Minä
No tämäpä ylläri!
Joo, teit lähtemättömän vaikutuksen.
😅 Ihan kiva, vielä kun tietäis keneen…
Tiedät kyllä. 😊
Vastahakoisuus on eriskummallinen piirre rakkaudessa. Sillä pääsee haluamaansa tavoitteeseen.
Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu.
Eikä mulle. Oon höyhen joka leijaili pois.
Mä voisin kyl olla aarre
Höyhenkin saattaa olla jollekin aarre.
Vierailija kirjoitti:
Joku taitaa kaivata minua, en vaan tiedä kuka.
Mulla oli toi sama harha joskus 7 vuotta tjsp. sitten. Sekin menee kyllä ohi. Lupaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku taitaa kaivata minua, en vaan tiedä kuka.
Minä
No tämäpä ylläri!
Joo, teit lähtemättömän vaikutuksen.
😅 Ihan kiva, vielä kun tietäis keneen…
Tiedät kyllä. 😊
No kun en! En haluis leuhkia mutta vaihtoehtoja on useita 😅
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Tiedät itsekin, että vastaus on pysyä poissa täältä. Hyväksy asiat äläkä missään nimessä tule takaisin tälle sivustolle. Nää ketjut on vettä myllyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu.
Eikä mulle. Oon höyhen joka leijaili pois.
Mä voisin kyl olla aarre
Höyhenkin saattaa olla jollekin aarre.
Tai untuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Tiedät itsekin, että vastaus on pysyä poissa täältä. Hyväksy asiat äläkä missään nimessä tule takaisin tälle sivustolle. Nää ketjut on vettä myllyyn
Ei toimi. Olen ollut poissa täältä viikkoja. Ei muuttanut mitenkään tunteitani.
Vierailija kirjoitti:
Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.
Maistuisiko mansikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.
Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?
Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.
Maistuisiko mansikka?
Siis etenkin se. Jännä, luitko ajatukseni 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi.
Liekö sitten niin, että me vanhemmat naiset olemme vähän enemmän classy tällaisissa asioissa? Ei tulisi mieleen ketään nolata vain huonon makunsa vuoksi.
Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä.
En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana.
Valitkaa seuranne viisaammin.
SivustaKyllä noin törkeästi ja ehkä vielä törkeämmin voi käyttäytyä ne korkeasti koulutetutkin, ei koulutus jne. Katso miten joku käyttäytyy. Kyllä ne törkyisemmät kommentit on tullu ns. Hyvistä piireistä.
Pakko sanoa, että omat kokemukset sattuvat jostain syystä olemaan täsmälleen päinvastaisia, mutta en nyt halua mitään koulutusjankkausta kuitenkaan. Ihminen pitäis ottaa ihmisenä. Koulutus tai kouluttamattomuus ei määrittele ketään.
Koska halutaan mennä. Älä tuu droppaan meidän tunnelmaa!