Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45615)

Vierailija
45501/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks meette tohon samaan vanhaan tiputrolliin?

Koska halutaan mennä. Älä tuu droppaan meidän tunnelmaa!

Vierailija
45502/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH

Jännä, että tuosta linkistä pääsi lukemaan mun ex kaivatulle laittaman viestin.😌

"Nimim. ex-kaipaaja kaipaa ex-kaivattua vauvalla"

Lakkaa mainostamasta sitä linkkiäs, ei kukaan järkevä mene minnekään kaksplussalle

Missasit pointin = vitsin. Ei linkki ollut multa.  En suosittele menemään mihinkään ketjuun, päinvastoin. Osui vaan nauruhermoon toi ex-kaivattu... Nauran usein väärissä paikoissa. 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45503/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku taitaa kaivata minua, en vaan tiedä kuka.

Minä

No tämäpä ylläri!

Joo, teit lähtemättömän vaikutuksen.

😅 Ihan kiva, vielä kun tietäis keneen…

Vierailija
45504/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Eikä mulle. Oon höyhen joka leijaili pois.

Mä voisin kyl olla aarre

Vierailija
45505/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on lapsenkaltainen.

Se olis tavoitteena. 

Vierailija
45506/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku taitaa kaivata minua, en vaan tiedä kuka.

Minä

No tämäpä ylläri!

Joo, teit lähtemättömän vaikutuksen.

😅 Ihan kiva, vielä kun tietäis keneen…

Tiedät kyllä. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45507/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahakoisuus on eriskummallinen piirre rakkaudessa. Sillä pääsee haluamaansa tavoitteeseen.

Vierailija
45508/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45509/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Eikä mulle. Oon höyhen joka leijaili pois.

Mä voisin kyl olla aarre

Höyhenkin saattaa olla jollekin aarre.

Vierailija
45510/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku taitaa kaivata minua, en vaan tiedä kuka.

Mulla oli toi sama harha joskus 7 vuotta tjsp. sitten. Sekin menee kyllä ohi. Lupaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45511/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku taitaa kaivata minua, en vaan tiedä kuka.

Minä

No tämäpä ylläri!

Joo, teit lähtemättömän vaikutuksen.

😅 Ihan kiva, vielä kun tietäis keneen…

Tiedät kyllä. 😊

No kun en! En haluis leuhkia mutta vaihtoehtoja on useita 😅

Vierailija
45512/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45513/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Tiedät itsekin, että vastaus on pysyä poissa täältä. Hyväksy asiat äläkä missään nimessä tule takaisin tälle sivustolle. Nää ketjut on vettä myllyyn

Vierailija
45514/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Eikä mulle. Oon höyhen joka leijaili pois.

Mä voisin kyl olla aarre

Höyhenkin saattaa olla jollekin aarre.

Tai untuva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45515/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Vierailija
45516/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Tiedät itsekin, että vastaus on pysyä poissa täältä. Hyväksy asiat äläkä missään nimessä tule takaisin tälle sivustolle. Nää ketjut on vettä myllyyn

Ei toimi. Olen ollut poissa täältä viikkoja. Ei muuttanut mitenkään tunteitani.

Vierailija
45517/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.

Maistuisiko mansikka?

Vierailija
45518/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Vierailija
45519/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosten rapsuttelujen sijasta vois kerätä mustikoita ja vadelmia.

Maistuisiko mansikka?

Siis etenkin se. Jännä, luitko ajatukseni 😊

Vierailija
45520/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi. 

Liekö sitten niin, että me vanhemmat naiset olemme vähän enemmän classy tällaisissa asioissa? Ei tulisi mieleen ketään nolata vain huonon makunsa vuoksi. 

Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä. 

En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana. 

Valitkaa seuranne viisaammin.

Sivusta

Kyllä noin törkeästi ja ehkä vielä törkeämmin voi käyttäytyä ne korkeasti koulutetutkin, ei koulutus jne. Katso miten joku käyttäytyy.  Kyllä ne törkyisemmät kommentit on tullu ns. Hyvistä piireistä. 

Pakko sanoa, että omat kokemukset sattuvat jostain syystä olemaan täsmälleen päinvastaisia, mutta en nyt halua mitään koulutusjankkausta kuitenkaan. Ihminen pitäis ottaa ihmisenä. Koulutus tai kouluttamattomuus ei määrittele ketään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi