Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45753)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku taitaa kaivata minua, en vaan tiedä kuka.
Minä
No tämäpä ylläri!
Joo, teit lähtemättömän vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi.
Täytyy sanoa, että en ole tietoinen tällaisesta - ja jos tuollaista on, niin eiköhän miehetkin tuollaista sitten harrasta myös, jos jonkun lähestyvän naisen pärstä ei miellytä.
Niin, se ikuinen "no kyllä miehet tekee myös, miehet ENEMMÄN, kyllä miehetkin varmasti!!" ja näin ei ole enää mitään ongelmaa.
Kai sinun sitten on parasta olla yksin, jos pelkäät noin kovasti kanssakäymistä ihmisten kanssa.
Niin, tässä ketjussahan ei käy muita kuin rohkeita voittajia jotka oikein ottavat omakseen sen, joka kiinnostaa. Ei ku... "no pallo on hänellä" "minä laitoin edellisen" "en pysty, mutta hän kyllä voi" "kyllä hän tunnistaa" "hänen olisi helppo lähestyä, minä en vain pysty" "en pysty"
Muistatko minut Sophia McCara ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Oletat että kaikki ovat "henkisesti aikuisia" tai ottavat ei toivotut lähestymiset posin kautta. Olen itse nähnyt tilanteita joissa mies on saanut juomat päälleen tai jopa turpaan, kun lähestyi "väärää" naista baarissa.
Turpaan? Ai siltä naiselta?
Mitä väliä? Oletko niitä jotka hihittävät kun nainen lyö miestä ja järkevä mies ei lyö takaisin, vaikka olisi oikeutettu siihen? Eiköhän kyse ollut siitä, että naisen mies on lymynnyt jossain nurkassa.
En, mutta noi on aina vähän keksityn kuuloisia juttuja että "olen nähnyt baarissa"... Kuitenkaan et ole itse saanut naiselta juomia päällesi tai turpaan.
Eli auton alle ei jää ihmisiä koska en itse ole jäänyt auton alle? Logiikkaa se kai tuokin on.
Eli siis et itse ole koskaan uskaltanut lähestyä ketään sen takia että jossain joku on saattanut saada juomat päälleen tai turpaan joltain kuumakallelta. Logiikka se on tuokin.
Kirjoituksissasi ei ole päätä eikä häntää. Sorry xD
En ole koskaan murtanut kalloani pyöräillessä, joten miksi käyttää kypärää?
Ei vttu SÄ olet rasittava. Ootko sama joka eilen yritti tapella ihan kaikkien kanssa ja kirjoitteli pitkiä esseevastauksia pelkästään haukkumasanoilla? Pitäiskö sun hankkia elämä jostain?
Sivusta
En ole. Sori siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri
Omituinen näkökulma. Miksi varattuna ei voisi kieltäytyä yhtä kohteliaasti kuin muulloinkin? Eihän nykyisin välttämättä edes tiedä kenellä on puoliso tai vakikumppani, sormuksia ei käytetä tai asutaan eri osoitteissa jne.
Koska varattu ei ole saatavilla muiden kosiskelulle. Jokainen normaaleilla sosiaalisilla taidoilla tietää tämän. Ja jos lähestyjä ei tiedä toista varatuksi niin hyvä vastaus tosiaan on, että on varattu. Ei tarvitse sen kummemmin selitellä edes.
No perhettä en lähtisi rikkomaan, mut hyvin voisin kokeilla muuten. Ei kaikki suhteet ole hyviä.
Varattu tekee päätöksen toimiiko vai jättääkö toimimatta, hän on lopulta se, joka jotain rikkoo, jos rikkoo.
Toisaalta ainahan omista hölmöilyistä voi syyttää muita. Uhrimentaliteetilla jotkut porskuttelee menemään tätä elämää. eri
Viestinhän voi laittaa ihan kelle vaan kunhan on asiallinen.En ymmärrä mitä joutavaa jauhamista siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Sinut haluaisin nähdä, mutta sinua ei voi nähdä kuin nelijalkaisena.
Wau
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH
Jännä, että tuosta linkistä pääsi lukemaan mun ex kaivatulle laittaman viestin.😌
"Nimim. ex-kaipaaja kaipaa ex-kaivattua vauvalla"
Lakkaa mainostamasta sitä linkkiäs, ei kukaan järkevä mene minnekään kaksplussalle
Mä jaoin kerran,
en näissä mukana.
Siellä ei juuri
uskis_spämmiä
ohiksena. Lisäksi
alanuolet kiusaamiseleenä
loistavat poissaolollaan.
Sikäli huomattavasti
tervehenkisempi mesta. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu.
Eikä mulle. Oon höyhen joka leijaili pois.
* Kirjoittaa emojit lumihiutale, 3 kimaltavaa tähteä, sulka *
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH
Jännä, että tuosta linkistä pääsi lukemaan mun ex kaivatulle laittaman viestin.😌
"Nimim. ex-kaipaaja kaipaa ex-kaivattua vauvalla"
Lakkaa mainostamasta sitä linkkiäs, ei kukaan järkevä mene minnekään kaksplussalle
Mä jaoin kerran,
en näissä mukana.
Siellä ei juuri
uskis_spämmiä
ohiksena. Lisäksi
alanuolet kiusaamiseleenä
loistavat poissaolollaan.
Sikäli huomattavasti
tervehenkisempi mesta. E
Minäkin kävin kerran ja vielä hullumpi meno kuin täällä. Todellakaan mitään järkeä kirjoitella siinä seurassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi.
Eikö tuossa kuviossa ne naiset enemmänkin nolaa itsensä. Mieti nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi.
Liekö sitten niin, että me vanhemmat naiset olemme vähän enemmän classy tällaisissa asioissa? Ei tulisi mieleen ketään nolata vain huonon makunsa vuoksi.
Hyvä makuhan sillä on jos kerran lähestyy. 😉
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi.
Liekö sitten niin, että me vanhemmat naiset olemme vähän enemmän classy tällaisissa asioissa? Ei tulisi mieleen ketään nolata vain huonon makunsa vuoksi.
Ei se ole iästä kiinni vaan kohderyhmästä. Jos tavoittelee weeteetä niin mitä muuta voi odottaa kuin weeteen käytöstä.
En mäkään huoli deiteille ketään aateeämmää ylikseltä ja sit ihmettele kun mun kuva on siellä muiden arvioitavana.
Valitkaa seuranne viisaammin.
Sivusta
Kyllä noin törkeästi ja ehkä vielä törkeämmin voi käyttäytyä ne korkeasti koulutetutkin, ei koulutus jne. Katso miten joku käyttäytyy. Kyllä ne törkyisemmät kommentit on tullu ns. Hyvistä piireistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH
Jännä, että tuosta linkistä pääsi lukemaan mun ex kaivatulle laittaman viestin.😌
"Nimim. ex-kaipaaja kaipaa ex-kaivattua vauvalla"
T. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**** ***** *****
Ohhoh. Kuka kaipaa?
***** ******* ********
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?
Kun itse olet edistänyt ja kaikkesi antanut, eikä auttanut, niin eikö se jo itsessään auta😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi.
Eikö tuossa kuviossa ne naiset enemmänkin nolaa itsensä. Mieti nyt!
Ei se silti tarkoita että haluaisin kuvaani, nimeäni tai mitään muutakaan viljeltäväksi johonkin ryhmiin, tapahtui siinä oikeaa vahinkoa tai ei. Joku kysyi miten muka voisi menettää kasvonsa, siihen vastasin enkä jaksa vääntää tämän enempää. Tuskin koulukiusattuakaan kauheasti lämmittää, kun joku tantta sanoo että ne kiusaajat on niitä pahoja, et sinä!
Lakkaa mainostamasta sitä linkkiäs, ei kukaan järkevä mene minnekään kaksplussalle