Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45753)

Vierailija
45441/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi avaus olisi voinut olla sinulta ****, mut muita en ole nähnyt aikoihin. Ehkä on ihan hyvä ettet ole ollu täällä. :)

Jos noin tarkoilla arvauksilla ollaan liikkeellä, niin eiköhän sinunkin ole jo aika lopettaa palstailu ja ottaa yhteyttä.

Yhteyden ottaminen on mahdotonta minun puolelta, mutta hänellä on työpostini. Toki palstailu pitäisi lopettaa, ei tästä ole kuin haittaa.

Vierailija
45442/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞

Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?

Ehkä on todennäköisempää että mieskaipaaja (tai nais-) käyttää naiskaivatustustaan nimeä tipu kuin nainen miehestä?

Siis tipun kaipaaja on nainen siinä missä tipu itsekin. Ei ole kyse todennäköisyyksistä vaan siitä, mitä tipun kaipaaja on täällä jo vuosia sit kertonut.

Eli jos et kaipaa naista niin miks sovittelet itseäs tipuksi?

Koska kaikki viestit ovat hänelle. 

Sama tunne! Ja ne viestit on ihania. Tottakai jokainen täällä haluis olla tuo tipu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45443/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt sinua, vaikka toivoin näkeväni.ä edes vilauksen.

Vierailija
45444/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

Jaa miksei tarvitsisi?  

Koska on varattu toiselle ja ulkopuolisten lähestymiset on epäsopivaa käytöstä.

Vierailija
45445/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en haluakaan nähdä teitä.

Vierailija
45446/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Kannattaa!

Ei kyllä kannata. 

Nyt ei kysytty rouvan aviomiehen mielipidettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45447/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Kannattaa!

Ei kyllä kannata. 

Nyt ei kysytty rouvan aviomiehen mielipidettä!

Ei se toimiston komea pikkutakkimies ole ottamassa teihin yhteyttä, vieläkään :D 

Vierailija
45448/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut haluaisin nähdä, mutta sinua ei voi nähdä kuin nelijalkaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45449/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞

Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?

Ehkä on todennäköisempää että mieskaipaaja (tai nais-) käyttää naiskaivatustustaan nimeä tipu kuin nainen miehestä?

Siis tipun kaipaaja on nainen siinä missä tipu itsekin. Ei ole kyse todennäköisyyksistä vaan siitä, mitä tipun kaipaaja on täällä jo vuosia sit kertonut.

Eli jos et kaipaa naista niin miks sovittelet itseäs tipuksi?

Koska kaikki viestit ovat hänelle. 

Sama tunne! Ja ne viestit on ihania. Tottakai jokainen täällä haluis olla tuo tipu.

No en mä ainakaan haluais kyllä olla :D mua kiinnostaa vain yhden miehen kiinnostus, ei kenenkään naisen. Sivu

Vierailija
45450/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua, vaikka sulle ei ole vieläkään tullut tarvetta, josta keväällä mainitsit.

Keksi mulle joku muu tarve🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45451/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua, vaikka sulle ei ole vieläkään tullut tarvetta, josta keväällä mainitsit.

Keksi mulle joku muu tarve🥰

En keksi. Jos ei ihminen kiinnosta, sellaista ei voi keksimällä keksiä.

Vierailija
45452/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta tuo henkäyksen 

Silitykset poskellesi

Kuin linnunmaitoa ois vesi

Illan viimeisen 

Olisinpa nappi rintataskusi

Pieni onnenamuletti

Kun hämärtyy, ulvoo susi,

Kun harmaa on elämän paletti

Kenelle tämä eilinen?

Miehelle, kuusi kirjainta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45453/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipausta kehiin. 

Vierailija
45454/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi. 

Liekö sitten niin, että me vanhemmat naiset olemme vähän enemmän classy tällaisissa asioissa? Ei tulisi mieleen ketään nolata vain huonon makunsa vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45455/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Oletat että kaikki ovat "henkisesti aikuisia" tai ottavat ei toivotut lähestymiset posin kautta. Olen itse nähnyt tilanteita joissa mies on saanut juomat päälleen tai jopa turpaan, kun lähestyi "väärää" naista baarissa. 

Turpaan? Ai siltä naiselta?

Mitä väliä? Oletko niitä jotka hihittävät kun nainen lyö miestä ja järkevä mies ei lyö takaisin, vaikka olisi oikeutettu siihen? Eiköhän kyse ollut siitä, että naisen mies on lymynnyt jossain nurkassa. 

En, mutta noi on aina vähän keksityn kuuloisia juttuja että "olen nähnyt baarissa"... Kuitenkaan et ole itse saanut naiselta juomia päällesi tai turpaan. 

Vierailija
45456/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja sivusta

Vierailija
45457/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon lähetään poimimaan niitä mustikoita?

Varmaan sit kun ne  ensiks kypsyy.

Vierailija
45458/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

**** ***** *****

Vierailija
45459/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipausta kehiin. 

Sama kuin veteen kirjoittaisi.

Vierailija
45460/45753 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli olo että jotain kaunista ja lohduttavaa pitää kirjoittaa ja suora viesti oli ehkä liikaa, tai en tiedä. Kirjoitin tänne kun ajattelin että on suosittu palsta. En tiedä oliko se vain omaa ikävää vai saiko joku tuosta jotain. Kuulen mielellään jos sai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi