Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45615)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu.
Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu.
Mä en tiedä
ajattelee joku mua tipuna.
E - makko 🐷 sivulta. 🐽 x
Vierailija kirjoitti:
Millon lähetään poimimaan niitä mustikoita?
Vaikka tänään. Illalla näyttäisi satavan, joten voitais poimia niitä mukavasti katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Sauli?
Onko tosiaan tipu joku Sauli?
Yksi avaus olisi voinut olla sinulta ****, mut muita en ole nähnyt aikoihin. Ehkä on ihan hyvä ettet ole ollu täällä. :)
Vierailija kirjoitti:
Säkin käyt nykyään suihkussa myös ennen salia. Onkohan meillä yhteinen syy?
Ehkä 😁
Varmaan sivusta mutta osuu kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Oletat että kaikki ovat "henkisesti aikuisia" tai ottavat ei toivotut lähestymiset posin kautta. Olen itse nähnyt tilanteita joissa mies on saanut juomat päälleen tai jopa turpaan, kun lähestyi "väärää" naista baarissa.
En toki oleta. Olen itse saanut mieheltä haukut, kun en ollutkaan kiinnostunut. Kyllä noita keskenkasvuisia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon lähetään poimimaan niitä mustikoita?
Vaikka tänään. Illalla näyttäisi satavan, joten voitais poimia niitä mukavasti katon alla.
Lähen kohta tulemaan. Voi mennä hetki et löydän perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu.
Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞
Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Oletat että kaikki ovat "henkisesti aikuisia" tai ottavat ei toivotut lähestymiset posin kautta. Olen itse nähnyt tilanteita joissa mies on saanut juomat päälleen tai jopa turpaan, kun lähestyi "väärää" naista baarissa.
Turpaan? Ai siltä naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Vierailija kirjoitti:
Ilta tuo henkäyksen
Silitykset poskellesi
Kuin linnunmaitoa ois vesi
Illan viimeisen
Olisinpa nappi rintataskusi
Pieni onnenamuletti
Kun hämärtyy, ulvoo susi,
Kun harmaa on elämän paletti
Kenelle tämä eilinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli?
Onko tosiaan tipu joku Sauli?
Eihän sitä nykypäivänä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu.
Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞
Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?
Ehkä on todennäköisempää että mieskaipaaja (tai nais-) käyttää naiskaivatustustaan nimeä tipu kuin nainen miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Se olisi mulle parasta mitä voisi tapahtua mutten pysty sallimaan sitä
Niin mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Mun
Oletteko tipusi kanssa saaneet toisenne?
Olen tipun ottanut omakseni, en ole tosin kysynyt mitä mieltä hän on asiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Oletat että kaikki ovat "henkisesti aikuisia" tai ottavat ei toivotut lähestymiset posin kautta. Olen itse nähnyt tilanteita joissa mies on saanut juomat päälleen tai jopa turpaan, kun lähestyi "väärää" naista baarissa.
Turpaan? Ai siltä naiselta?
Mitä väliä? Oletko niitä jotka hihittävät kun nainen lyö miestä ja järkevä mies ei lyö takaisin, vaikka olisi oikeutettu siihen? Eiköhän kyse ollut siitä, että naisen mies on lymynnyt jossain nurkassa.
Hyvää yötä ja kauniita kaunokainen. Hyvää alkavaa viikkoa, hyvin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu.
Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞
Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?
Ehkä on todennäköisempää että mieskaipaaja (tai nais-) käyttää naiskaivatustustaan nimeä tipu kuin nainen miehestä?
Siis tipun kaipaaja on nainen siinä missä tipu itsekin. Ei ole kyse todennäköisyyksistä vaan siitä, mitä tipun kaipaaja on täällä jo vuosia sit kertonut.
Eli jos et kaipaa naista niin miks sovittelet itseäs tipuksi?
Millon lähetään poimimaan niitä mustikoita?