Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45615)

Vierailija
45401/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon lähetään poimimaan niitä mustikoita?

Vierailija
45402/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45403/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

 

Mä en tiedä

ajattelee joku mua tipuna.

E - makko 🐷 sivulta. 🐽 x

Vierailija
45404/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon lähetään poimimaan niitä mustikoita?

Vaikka tänään. Illalla näyttäisi satavan, joten voitais poimia niitä mukavasti katon alla. 

Vierailija
45405/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli? 

Onko tosiaan tipu joku Sauli?

Vierailija
45406/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi avaus olisi voinut olla sinulta ****, mut muita en ole nähnyt aikoihin. Ehkä on ihan hyvä ettet ole ollu täällä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45407/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säkin käyt nykyään suihkussa myös ennen salia. Onkohan meillä yhteinen syy?

Ehkä 😁

Varmaan sivusta mutta osuu kuitenkin

Vierailija
45408/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Oletat että kaikki ovat "henkisesti aikuisia" tai ottavat ei toivotut lähestymiset posin kautta. Olen itse nähnyt tilanteita joissa mies on saanut juomat päälleen tai jopa turpaan, kun lähestyi "väärää" naista baarissa. 

En toki oleta. Olen itse saanut mieheltä haukut, kun en ollutkaan kiinnostunut. Kyllä noita keskenkasvuisia riittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45409/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millon lähetään poimimaan niitä mustikoita?

Vaikka tänään. Illalla näyttäisi satavan, joten voitais poimia niitä mukavasti katon alla. 

Lähen kohta tulemaan. Voi mennä hetki et löydän perille.

Vierailija
45410/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞

Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45411/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Oletat että kaikki ovat "henkisesti aikuisia" tai ottavat ei toivotut lähestymiset posin kautta. Olen itse nähnyt tilanteita joissa mies on saanut juomat päälleen tai jopa turpaan, kun lähestyi "väärää" naista baarissa. 

Turpaan? Ai siltä naiselta?

Vierailija
45412/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45413/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilta tuo henkäyksen 

Silitykset poskellesi

Kuin linnunmaitoa ois vesi

Illan viimeisen 

Olisinpa nappi rintataskusi

Pieni onnenamuletti

Kun hämärtyy, ulvoo susi,

Kun harmaa on elämän paletti

Kenelle tämä eilinen?

Vierailija
45414/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sauli? 

Onko tosiaan tipu joku Sauli?

Eihän sitä nykypäivänä tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45415/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞

Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?

Ehkä on todennäköisempää että mieskaipaaja (tai nais-) käyttää naiskaivatustustaan nimeä tipu kuin nainen miehestä?

Vierailija
45416/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi mulle parasta mitä voisi tapahtua mutten pysty sallimaan sitä

Niin mikä?

Vierailija
45417/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Mun 

Oletteko tipusi kanssa saaneet toisenne?

Olen tipun ottanut omakseni, en ole tosin kysynyt mitä mieltä hän on asiasta

Vierailija
45418/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Oletat että kaikki ovat "henkisesti aikuisia" tai ottavat ei toivotut lähestymiset posin kautta. Olen itse nähnyt tilanteita joissa mies on saanut juomat päälleen tai jopa turpaan, kun lähestyi "väärää" naista baarissa. 

Turpaan? Ai siltä naiselta?

Mitä väliä? Oletko niitä jotka hihittävät kun nainen lyö miestä ja järkevä mies ei lyö takaisin, vaikka olisi oikeutettu siihen? Eiköhän kyse ollut siitä, että naisen mies on lymynnyt jossain nurkassa. 

Vierailija
45419/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita kaunokainen. Hyvää alkavaa viikkoa, hyvin se menee.

Vierailija
45420/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞

Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?

Ehkä on todennäköisempää että mieskaipaaja (tai nais-) käyttää naiskaivatustustaan nimeä tipu kuin nainen miehestä?

Siis tipun kaipaaja on nainen siinä missä tipu itsekin. Ei ole kyse todennäköisyyksistä vaan siitä, mitä tipun kaipaaja on täällä jo vuosia sit kertonut.

Eli jos et kaipaa naista niin miks sovittelet itseäs tipuksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän