Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45506)

Vierailija
45381/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

Omituinen näkökulma. Miksi varattuna ei voisi kieltäytyä yhtä kohteliaasti kuin muulloinkin? Eihän nykyisin välttämättä edes tiedä kenellä on puoliso tai vakikumppani, sormuksia ei käytetä tai asutaan eri osoitteissa jne.

Koska varattu ei ole saatavilla muiden kosiskelulle. Jokainen normaaleilla sosiaalisilla taidoilla tietää tämän. Ja jos lähestyjä ei tiedä toista varatuksi niin hyvä vastaus tosiaan on, että on varattu. Ei tarvitse sen kummemmin selitellä edes.

Vierailija
45382/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uusi taktiikka: puhun hänestä ex-kaivattuna, jos se vaikka auttaa henkisesti päästämään irti helpommin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45383/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Miten se käytännössä ilmenee?

En tiedä, oon vaan ihan pöllyssä kun ajattelenkin

Vierailija
45384/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

Omituinen näkökulma. Miksi varattuna ei voisi kieltäytyä yhtä kohteliaasti kuin muulloinkin? Eihän nykyisin välttämättä edes tiedä kenellä on puoliso tai vakikumppani, sormuksia ei käytetä tai asutaan eri osoitteissa jne.

Koska varattu ei ole saatavilla muiden kosiskelulle. Jokainen normaaleilla sosiaalisilla taidoilla tietää tämän. Ja jos lähestyjä ei tiedä toista varatuksi niin hyvä vastaus tosiaan on, että on varattu. Ei tarvitse sen kummemmin selitellä edes.

No perhettä en lähtisi rikkomaan, mut hyvin voisin kokeilla muuten. Ei kaikki suhteet ole hyviä.

Vierailija
45385/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

miksi toisen tahattomasta ihastumisesta pitäisi räyhätä? Kaiken voi hoitaa nätistikkin, niin jää itsellekkin parempi mieli.

Ei tarvi räyhätä, mutta ei myöskään tarvi olla mitenkään erityisen ystävällinen tai edes vastata mitään. Ei varatun tarvitse miettiä ulkopuolisten kosiskelijoiden tunteita sen kummemmin. 

Itsekästä ajattelia, kuten monilla tässä ketjussa spämmivillä yleensäkin. Ei tarvitse järjestää terapiaistuntoja, mutta kohtelias vastaus on asiallista ja hyvien tapojen mukaista. (sivusta)

Vierailija
45386/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

Omituinen näkökulma. Miksi varattuna ei voisi kieltäytyä yhtä kohteliaasti kuin muulloinkin? Eihän nykyisin välttämättä edes tiedä kenellä on puoliso tai vakikumppani, sormuksia ei käytetä tai asutaan eri osoitteissa jne.

Koska varattu ei ole saatavilla muiden kosiskelulle. Jokainen normaaleilla sosiaalisilla taidoilla tietää tämän. Ja jos lähestyjä ei tiedä toista varatuksi niin hyvä vastaus tosiaan on, että on varattu. Ei tarvitse sen kummemmin selitellä edes.

No perhettä en lähtisi rikkomaan, mut hyvin voisin kokeilla muuten. Ei kaikki suhteet ole hyviä.

Varattu tekee päätöksen toimiiko vai jättääkö toimimatta, hän on lopulta se, joka jotain rikkoo, jos rikkoo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45387/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

miksi toisen tahattomasta ihastumisesta pitäisi räyhätä? Kaiken voi hoitaa nätistikkin, niin jää itsellekkin parempi mieli.

Ei tarvi räyhätä, mutta ei myöskään tarvi olla mitenkään erityisen ystävällinen tai edes vastata mitään. Ei varatun tarvitse miettiä ulkopuolisten kosiskelijoiden tunteita sen kummemmin. 

Itsekästä ajattelia, kuten monilla tässä ketjussa spämmivillä yleensäkin. Ei tarvitse järjestää terapiaistuntoja, mutta kohtelias vastaus on asiallista ja hyvien tapojen mukaista. (sivusta)

Ainoa tässä itsekästä on lähteä tietoisesti vikittelemään toiselle varattua henkilöä. Jos suhde on huono niin suhde lopetetaan ja sitten on sinkku ketä tavoitella. 

Vierailija
45388/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

Omituinen näkökulma. Miksi varattuna ei voisi kieltäytyä yhtä kohteliaasti kuin muulloinkin? Eihän nykyisin välttämättä edes tiedä kenellä on puoliso tai vakikumppani, sormuksia ei käytetä tai asutaan eri osoitteissa jne.

Koska varattu ei ole saatavilla muiden kosiskelulle. Jokainen normaaleilla sosiaalisilla taidoilla tietää tämän. Ja jos lähestyjä ei tiedä toista varatuksi niin hyvä vastaus tosiaan on, että on varattu. Ei tarvitse sen kummemmin selitellä edes.

No perhettä en lähtisi rikkomaan, mut hyvin voisin kokeilla muuten. Ei kaikki suhteet ole hyviä.

Varattu tekee päätöksen toimiiko vai jättääkö toimimatta, hän on lopulta se, joka jotain rikkoo, jos rikkoo. 

T. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45389/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt takaisin päivän aiheen pariin, joka on kaipaus. 

Vierailija
45390/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt takaisin päivän aiheen pariin, joka on kaipaus. 

Ketäs kaipaa vai oletko täällä vain onkimassa tunnisteita, mässäilemässä ja selostamassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45391/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaunis 

Vierailija
45392/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Miten se käytännössä ilmenee?

En tiedä, oon vaan ihan pöllyssä kun ajattelenkin

Kerrotko kuka tää tipu on? Millä kirjaimella nimensä alkaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45393/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Mulla oli pinkkiä huulipunaa. Oliko tanssikuva?

Vierailija
45394/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Miten se käytännössä ilmenee?

En tiedä, oon vaan ihan pöllyssä kun ajattelenkin

Kerrotko kuka tää tipu on? Millä kirjaimella nimensä alkaa? 

S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45395/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt takaisin päivän aiheen pariin, joka on kaipaus. 

Ketäs kaipaa vai oletko täällä vain onkimassa tunnisteita, mässäilemässä ja selostamassa? 

Sinut ainakin tunnistaa! Laita ensin itse-tyyppi.

Vierailija
45396/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt takaisin päivän aiheen pariin, joka on kaipaus. 

Ketäs kaipaa vai oletko täällä vain onkimassa tunnisteita, mässäilemässä ja selostamassa? 

Sinut ainakin tunnistaa! Laita ensin itse-tyyppi.

Eli olet täällä vain onkimassa tunnisteita. Tunnistelemassa. Gotcha. 

Vierailija
45397/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli? 

Vierailija
45398/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3

Kannattaako kuuman edes rynnätä vakavaan suhteeseen, kun voi pitää hauskaa ja mahdollisuudet avoinna? 

Eiköhän jokainen syvällä sisimmissään kaipaa vakavampaa, mahdollisesti elämän kestävää suhdetta. Lopulta suhteesta suhteeseen hyppääminen tuhoaa ihmisen. Jää tyhjä kuori jäljelle. 

Toivottavasti olet kokenut lyhyen, romanttisen rakkaussuhteen ja että aito avioliitto seuraa sinua loppuelämäsi matkalla.

Vierailija
45399/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Mun 

Oletteko tipusi kanssa saaneet toisenne?

Vierailija
45400/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi