Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45615)

Vierailija
45421/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaivattu jolla on menossa vaikea kesä. Miten voin auttaa niin etten tunkeile

Kysyt, että miten jakselen.

Vierailija
45422/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi avaus olisi voinut olla sinulta ****, mut muita en ole nähnyt aikoihin. Ehkä on ihan hyvä ettet ole ollu täällä. :)

Mihin se avaus liittyi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45423/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Mun 

Oletteko tipusi kanssa saaneet toisenne?

Gotcha. Laita ensin itse äläkä kalastele.

Vierailija
45424/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi avaus olisi voinut olla sinulta ****, mut muita en ole nähnyt aikoihin. Ehkä on ihan hyvä ettet ole ollu täällä. :)

Mihin se avaus liittyi?

Ei ainakaan kalastamiseen.

Vierailija
45425/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Mun 

Oletteko tipusi kanssa saaneet toisenne?

Gotcha. Laita ensin itse äläkä kalastele.

öhöö näin uuden sanan mutten osaa käyttää sitä

Vierailija
45426/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Kannattaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45427/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞

Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?

Ehkä on todennäköisempää että mieskaipaaja (tai nais-) käyttää naiskaivatustustaan nimeä tipu kuin nainen miehestä?

Siis tipun kaipaaja on nainen siinä missä tipu itsekin. Ei ole kyse todennäköisyyksistä vaan siitä, mitä tipun kaipaaja on täällä jo vuosia sit kertonut.

Eli jos et kaipaa naista niin miks sovittelet itseäs tipuksi?

Koska kaikki viestit ovat hänelle. 

Vierailija
45428/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Kannattaa!

Ei kyllä kannata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45429/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Helposti, jos aloitteen tekijä on nainen ja mies, noh, lähtee ns. Lentoon. Kyllä siitä ihme sotkun saa, jos mies jää sinne lentoon. Se on vähän kuin tykinkuula: itse tykki on miehen kuori, se kuula miehen tunteet, naisen sanat sytytin ja sitten räjähdys ja lentoon. Lopputulos voi olla tarkkaan tähdätty pieni kylä tuhoisin lopputuloksin, tai sitten se kuula tulee varmaankin vähän kovemman tuulen mukana naisen luokse takaisin. Jos se on se kylä, suosittelen jättämään tykin, piilottamaan sytyttimen ja juoksemaan karkuun. Kuula saa jäädä myös tässä tapauksessa. 

Vierailija
45430/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Moni kokee niin jos avautuu sydän vereslihalla tunteistaan jollekin, joka sitten torjuukin. Tämä on hyvin herkkää aluetta ihmisen psyykessä. Ei se tietenkään ole noin, että siinä kasvonsa sen kummemmin menettäisi, mutta moni suojautuu torjunnan pelossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45431/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

Jaa miksei tarvitsisi?  

Vierailija
45432/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi avaus olisi voinut olla sinulta ****, mut muita en ole nähnyt aikoihin. Ehkä on ihan hyvä ettet ole ollu täällä. :)

Jos noin tarkoilla arvauksilla ollaan liikkeellä, niin eiköhän sinunkin ole jo aika lopettaa palstailu ja ottaa yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45433/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!? 

Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi. 

Vierailija
45434/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞

Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?

Ehkä on todennäköisempää että mieskaipaaja (tai nais-) käyttää naiskaivatustustaan nimeä tipu kuin nainen miehestä?

Siis tipun kaipaaja on nainen siinä missä tipu itsekin. Ei ole kyse todennäköisyyksistä vaan siitä, mitä tipun kaipaaja on täällä jo vuosia sit kertonut.

Eli jos et kaipaa naista niin miks sovittelet itseäs tipuksi?

Epätoivoissani 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45435/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en aio lähettää mitään viestejä enkä tehdä mitään. IRL ei pientäkään ystävällistä elettä… ei edes peukkua somepäivitykselle… ei tervehditä… ei mitään. Suoraan sanottuna: nyt ei vaan kiinnosta. Kuivunut kasaan koko homma. Kiusattu olo. Kun vaan edes tietäisi, miksi. Ei ole mitään syytä. Haluan vain, että minut aidosti hyväksytään sellaisena kuin olen ja kohdellaan kunnioittavasti. 

Hyväksytkö sinä hänet sellaisena kuin hän on ja kohtelet kunnioittavasti?

Vierailija
45436/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, vaikka sulle ei ole vieläkään tullut tarvetta, josta keväällä mainitsit.

Vierailija
45437/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Mun 

Oletteko tipusi kanssa saaneet toisenne?

Gotcha. Laita ensin itse äläkä kalastele.

öhöö näin uuden sanan mutten osaa käyttää sitä

Öhö öhö öyhöttäjä. Onneksi täällä on paljon ruotsintaitoisia. 

Vierailija
45438/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu. 

Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞

Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?

Ehkä on todennäköisempää että mieskaipaaja (tai nais-) käyttää naiskaivatustustaan nimeä tipu kuin nainen miehestä?

Siis tipun kaipaaja on nainen siinä missä tipu itsekin. Ei ole kyse todennäköisyyksistä vaan siitä, mitä tipun kaipaaja on täällä jo vuosia sit kertonut.

Eli jos et kaipaa naista niin miks sovittelet itseäs tipuksi?

Koska kaikki viestit ovat hänelle. 

Ja jotain on vaan pakko saada itselle? Vaikka kaipaajan sukupuolikin olisi väärä? 🤦🏻‍

Vierailija
45439/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Mun 

Oletteko tipusi kanssa saaneet toisenne?

Gotcha. Laita ensin itse äläkä kalastele.

En ole (tietääkseni) tipu enkä ole saanut ketään omakseni. Mutta tipun ja kaipaajansa juttua seuraa täällä moni, hengessä mukana. Vaikuttaa, kuin sekä kaipaaja että kaivattu olisi täällä paikalla. Siksi kiinnosti. En kalastele. 

Vierailija
45440/45615 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

miksi toisen tahattomasta ihastumisesta pitäisi räyhätä? Kaiken voi hoitaa nätistikkin, niin jää itsellekkin parempi mieli.

Ei tarvi räyhätä, mutta ei myöskään tarvi olla mitenkään erityisen ystävällinen tai edes vastata mitään. Ei varatun tarvitse miettiä ulkopuolisten kosiskelijoiden tunteita sen kummemmin. 

Aika outo näkökulma. Totta kai voi ystävällisesti sanoa, että on parisuhteessa eikä ole haku päällä. Se on eri asia sitten jos joku jää tuon jälkeen jankuttamaan, vaikka on jo saanut selvät pakit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme