Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45615)
Vierailija kirjoitti:
Yksi avaus olisi voinut olla sinulta ****, mut muita en ole nähnyt aikoihin. Ehkä on ihan hyvä ettet ole ollu täällä. :)
Mihin se avaus liittyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Mun
Oletteko tipusi kanssa saaneet toisenne?
Gotcha. Laita ensin itse äläkä kalastele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi avaus olisi voinut olla sinulta ****, mut muita en ole nähnyt aikoihin. Ehkä on ihan hyvä ettet ole ollu täällä. :)
Mihin se avaus liittyi?
Ei ainakaan kalastamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Mun
Oletteko tipusi kanssa saaneet toisenne?
Gotcha. Laita ensin itse äläkä kalastele.
öhöö näin uuden sanan mutten osaa käyttää sitä
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Kannattaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu.
Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞
Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?
Ehkä on todennäköisempää että mieskaipaaja (tai nais-) käyttää naiskaivatustustaan nimeä tipu kuin nainen miehestä?
Siis tipun kaipaaja on nainen siinä missä tipu itsekin. Ei ole kyse todennäköisyyksistä vaan siitä, mitä tipun kaipaaja on täällä jo vuosia sit kertonut.
Eli jos et kaipaa naista niin miks sovittelet itseäs tipuksi?
Koska kaikki viestit ovat hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Kannattaa!
Ei kyllä kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Helposti, jos aloitteen tekijä on nainen ja mies, noh, lähtee ns. Lentoon. Kyllä siitä ihme sotkun saa, jos mies jää sinne lentoon. Se on vähän kuin tykinkuula: itse tykki on miehen kuori, se kuula miehen tunteet, naisen sanat sytytin ja sitten räjähdys ja lentoon. Lopputulos voi olla tarkkaan tähdätty pieni kylä tuhoisin lopputuloksin, tai sitten se kuula tulee varmaankin vähän kovemman tuulen mukana naisen luokse takaisin. Jos se on se kylä, suosittelen jättämään tykin, piilottamaan sytyttimen ja juoksemaan karkuun. Kuula saa jäädä myös tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Moni kokee niin jos avautuu sydän vereslihalla tunteistaan jollekin, joka sitten torjuukin. Tämä on hyvin herkkää aluetta ihmisen psyykessä. Ei se tietenkään ole noin, että siinä kasvonsa sen kummemmin menettäisi, mutta moni suojautuu torjunnan pelossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri
Jaa miksei tarvitsisi?
Vierailija kirjoitti:
Yksi avaus olisi voinut olla sinulta ****, mut muita en ole nähnyt aikoihin. Ehkä on ihan hyvä ettet ole ollu täällä. :)
Jos noin tarkoilla arvauksilla ollaan liikkeellä, niin eiköhän sinunkin ole jo aika lopettaa palstailu ja ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Miksi siinä menettäisi kasvonsa, jos tunteet eivät kohtaa!?
Et ole tietoinen esim. siitä, että naiset vähintään kaveriporukassa, joskus julkisissa ryhmissä, esim. Facebookissa nöyryyttävät heitä lähestyviä miehiä? Ei siinä välttämättä tarvitse olla kuin naisen mielestä väärä naama tai liian alhainen status, niin saat somelokakampanjan itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu.
Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞
Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?
Ehkä on todennäköisempää että mieskaipaaja (tai nais-) käyttää naiskaivatustustaan nimeä tipu kuin nainen miehestä?
Siis tipun kaipaaja on nainen siinä missä tipu itsekin. Ei ole kyse todennäköisyyksistä vaan siitä, mitä tipun kaipaaja on täällä jo vuosia sit kertonut.
Eli jos et kaipaa naista niin miks sovittelet itseäs tipuksi?
Epätoivoissani 😭
Vierailija kirjoitti:
Mä en aio lähettää mitään viestejä enkä tehdä mitään. IRL ei pientäkään ystävällistä elettä… ei edes peukkua somepäivitykselle… ei tervehditä… ei mitään. Suoraan sanottuna: nyt ei vaan kiinnosta. Kuivunut kasaan koko homma. Kiusattu olo. Kun vaan edes tietäisi, miksi. Ei ole mitään syytä. Haluan vain, että minut aidosti hyväksytään sellaisena kuin olen ja kohdellaan kunnioittavasti.
Hyväksytkö sinä hänet sellaisena kuin hän on ja kohtelet kunnioittavasti?
Kaipaan sinua, vaikka sulle ei ole vieläkään tullut tarvetta, josta keväällä mainitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Mun
Oletteko tipusi kanssa saaneet toisenne?
Gotcha. Laita ensin itse äläkä kalastele.
öhöö näin uuden sanan mutten osaa käyttää sitä
Öhö öhö öyhöttäjä. Onneksi täällä on paljon ruotsintaitoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Tämä ei mulle. Olen pikemminkin emu.
Minäkin kävin katsomassa peilistä, voisinko olla tää kaivattu tipu. No en kyllä, näytän enemmän kalkkunalta 😞
Sä kaipaat naista? Vai luuletko että tipun kaipaaja on mies?
Ehkä on todennäköisempää että mieskaipaaja (tai nais-) käyttää naiskaivatustustaan nimeä tipu kuin nainen miehestä?
Siis tipun kaipaaja on nainen siinä missä tipu itsekin. Ei ole kyse todennäköisyyksistä vaan siitä, mitä tipun kaipaaja on täällä jo vuosia sit kertonut.
Eli jos et kaipaa naista niin miks sovittelet itseäs tipuksi?
Koska kaikki viestit ovat hänelle.
Ja jotain on vaan pakko saada itselle? Vaikka kaipaajan sukupuolikin olisi väärä? 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Mun
Oletteko tipusi kanssa saaneet toisenne?
Gotcha. Laita ensin itse äläkä kalastele.
En ole (tietääkseni) tipu enkä ole saanut ketään omakseni. Mutta tipun ja kaipaajansa juttua seuraa täällä moni, hengessä mukana. Vaikuttaa, kuin sekä kaipaaja että kaivattu olisi täällä paikalla. Siksi kiinnosti. En kalastele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri
miksi toisen tahattomasta ihastumisesta pitäisi räyhätä? Kaiken voi hoitaa nätistikkin, niin jää itsellekkin parempi mieli.
Ei tarvi räyhätä, mutta ei myöskään tarvi olla mitenkään erityisen ystävällinen tai edes vastata mitään. Ei varatun tarvitse miettiä ulkopuolisten kosiskelijoiden tunteita sen kummemmin.
Aika outo näkökulma. Totta kai voi ystävällisesti sanoa, että on parisuhteessa eikä ole haku päällä. Se on eri asia sitten jos joku jää tuon jälkeen jankuttamaan, vaikka on jo saanut selvät pakit.
Kysyt, että miten jakselen.