Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45506)
Ei riitä aika, kiinnostus, viitseliäisyys seuraamaan kahden eri palstan sontaketjua. Riittää tämän seuraaminen ja tämäkin olisi parempi, jos aktiivisuus olisi sen tositarkoitus ketjun tasolla, eli joku max 10 viestiä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästi vietä aikaa täällä. Mikä on ihan terve merkki. Kai mun pitäisi vaan uskaltaa lähettää ihan oikea viesti.
Sivusilmällä, enkä keskustele kahdenvälisiä tai omia asioita.
Tietenkään
Anna joku tunniste jonka vain kaivattu tunnistaa
Ne haukutaan täällä ohikseksi ja poistetaan.
Höpöhöpö. Anna nyt vaan
Oikeassahan tuo on. Eilen viimeksi joku tuli kovistelemaan että ketä kaipaat? ja laittoi seuraavaksi ketjun otsikon moneen kertaan. Sitten se viestini poistettiin. Ja se oli siis tosiaan tunnisteellinen, mutta kun se nyt ei vain ollut kenellekään teille, niin ettehän te tiedä, mistä aiheista on kaivatun kanssa puhuttu.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Eiköhän ehdotus kerro siitä, että tunnetaan ennestään. Siinä mainittiin puhelinnumeron hukkuminen eli ilmeisesti yhteystietojakin on joskus vaihdettu.
Joo, mut on edellinen silti oikeassa, enkä tajua miksi viestinsä on poistettu. Monille kelpaisi tosiaan kaivatun viestit (täällä ja irl), mutta kun kaipaaja ja kaivattu ei välttis ole sama dude.
Eli jos sulla on kaipaaja, niin ei se tarkoita, että se ois just se, jota säkin kaipaat!
Joten neuvo sillä mielellä muitakin, että se lähestymisen vastaanotto ei välttämättä ole mitenkään ilahtunut. Malttia siis noihin juttuihin. Ne viestit ei ole tulossa teille muutenkaan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Mun
Unohtakaa koko sivusto
by all means,
jos noin kiukuttaa. 😀🥸
Älkää ottako liian vakavasti.
Terkkujen lähettelyä vain plus
anojen ajatuksia.
Ei sen kummempaa.
Viestejä on KaksPlussalla
varsin maltillisesti
numeraalisesti; ajattelin juuri
tuon kvaliteetin
vetoavan moneen käyttäjään.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri
Vierailija kirjoitti:
Säkin käyt nykyään suihkussa myös ennen salia. Onkohan meillä yhteinen syy?
Kyllä. Olen valmis suorittamaan kopuloinnin vatsalihaspenkin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH
Jännä, että tuosta linkistä pääsi lukemaan mun ex kaivatulle laittaman viestin.😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri
miksi toisen tahattomasta ihastumisesta pitäisi räyhätä? Kaiken voi hoitaa nätistikkin, niin jää itsellekkin parempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kävin lukemassa kaksplussan ketjua, samat hörhöt siellä on. Istuvat ensin päivän tässä ketjussa ja siirtyvät sitten sinne, kun tämä menee kiinni. Milloin mahtavat nukkua.
Mäkin kävin kerran ja mun mielestä siellä oli porukka vieläkin aggressiivisempaa kuin täällä. En mene uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Tipu on aarre
Miten se käytännössä ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa koko sivusto
by all means,
jos noin kiukuttaa. 😀🥸
Älkää ottako liian vakavasti.
Terkkujen lähettelyä vain plus
anojen ajatuksia.
Ei sen kummempaa.
Viestejä on KaksPlussalla
varsin maltillisesti
numeraalisesti; ajattelin juuri
tuon kvaliteetin
vetoavan moneen käyttäjään.
x
Aika hauska juttu
Ettei saa ottaa vakavasti,
mutta itse jatkuvasti ilmoittelemassa kaikkiin viesteihin ettei ole häneltä, ja ylevästi nokittelemassa kaikkiin vastauksiin. Trålålååååå. Ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri
Omituinen näkökulma. Miksi varattuna ei voisi kieltäytyä yhtä kohteliaasti kuin muulloinkin? Eihän nykyisin välttämättä edes tiedä kenellä on puoliso tai vakikumppani, sormuksia ei käytetä tai asutaan eri osoitteissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Oli ihana tavata
Niin olis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri
Omituinen näkökulma. Miksi varattuna ei voisi kieltäytyä yhtä kohteliaasti kuin muulloinkin? Eihän nykyisin välttämättä edes tiedä kenellä on puoliso tai vakikumppani, sormuksia ei käytetä tai asutaan eri osoitteissa jne.
Tai elää avoimessa suhteessa
Mä en aio lähettää mitään viestejä enkä tehdä mitään. IRL ei pientäkään ystävällistä elettä… ei edes peukkua somepäivitykselle… ei tervehditä… ei mitään. Suoraan sanottuna: nyt ei vaan kiinnosta. Kuivunut kasaan koko homma. Kiusattu olo. Kun vaan edes tietäisi, miksi. Ei ole mitään syytä. Haluan vain, että minut aidosti hyväksytään sellaisena kuin olen ja kohdellaan kunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri
miksi toisen tahattomasta ihastumisesta pitäisi räyhätä? Kaiken voi hoitaa nätistikkin, niin jää itsellekkin parempi mieli.
Ei tarvi räyhätä, mutta ei myöskään tarvi olla mitenkään erityisen ystävällinen tai edes vastata mitään. Ei varatun tarvitse miettiä ulkopuolisten kosiskelijoiden tunteita sen kummemmin.
Miksi linkitit just tuon menneen sivun? 🧐🤔