Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45506)

Vierailija
45361/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH

Miksi linkitit just tuon menneen sivun? 🧐🤔

Vierailija
45362/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä aika, kiinnostus, viitseliäisyys seuraamaan kahden eri palstan sontaketjua. Riittää tämän seuraaminen ja tämäkin olisi parempi, jos aktiivisuus olisi sen tositarkoitus ketjun tasolla, eli joku max 10 viestiä päivässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45363/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästi vietä aikaa täällä. Mikä on ihan terve merkki. Kai mun pitäisi vaan uskaltaa lähettää ihan oikea viesti. 

Sivusilmällä, enkä keskustele kahdenvälisiä tai omia asioita.

Tietenkään

Anna joku tunniste jonka vain kaivattu tunnistaa 

Ne haukutaan täällä ohikseksi ja poistetaan.

Höpöhöpö. Anna nyt vaan

Oikeassahan tuo on. Eilen viimeksi joku tuli kovistelemaan että ketä kaipaat? ja laittoi seuraavaksi ketjun otsikon moneen kertaan. Sitten se viestini poistettiin. Ja se oli siis tosiaan tunnisteellinen, mutta kun se nyt ei vain ollut kenellekään teille, niin ettehän te tiedä, mistä aiheista on kaivatun kanssa puhuttu.
Eri

Vierailija
45364/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipu on aarre 

Vierailija
45365/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Eiköhän ehdotus kerro siitä, että tunnetaan ennestään. Siinä mainittiin puhelinnumeron hukkuminen eli ilmeisesti yhteystietojakin on joskus vaihdettu.

Joo, mut on edellinen silti oikeassa, enkä tajua miksi viestinsä on poistettu. Monille kelpaisi tosiaan kaivatun viestit (täällä ja irl), mutta kun kaipaaja ja kaivattu ei välttis ole sama dude. 
Eli jos sulla on kaipaaja, niin ei se tarkoita, että se ois just se, jota säkin kaipaat! 
Joten neuvo sillä mielellä muitakin, että se lähestymisen vastaanotto ei välttämättä ole mitenkään ilahtunut. Malttia siis noihin juttuihin. Ne viestit ei ole tulossa teille muutenkaan.

Sivusta

Vierailija
45366/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Mun 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45367/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa koko sivusto

by all means,

jos noin kiukuttaa. 😀🥸

Älkää ottako liian vakavasti.

Terkkujen lähettelyä vain plus

anojen ajatuksia. 

Ei sen kummempaa. 

Viestejä on KaksPlussalla

varsin maltillisesti 

numeraalisesti; ajattelin juuri 

tuon kvaliteetin

vetoavan moneen käyttäjään.

x

Vierailija
45368/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45369/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säkin käyt nykyään suihkussa myös ennen salia. Onkohan meillä yhteinen syy?

Kyllä. Olen valmis suorittamaan kopuloinnin vatsalihaspenkin päällä. 

Vierailija
45370/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH

Jännä, että tuosta linkistä pääsi lukemaan mun ex kaivatulle laittaman viestin.😌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45371/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

miksi toisen tahattomasta ihastumisesta pitäisi räyhätä? Kaiken voi hoitaa nätistikkin, niin jää itsellekkin parempi mieli.

Vierailija
45372/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kävin lukemassa kaksplussan ketjua, samat hörhöt siellä on. Istuvat ensin päivän tässä ketjussa ja siirtyvät sitten sinne, kun tämä menee kiinni. Milloin mahtavat nukkua. 

Mäkin kävin kerran ja mun mielestä siellä oli porukka vieläkin aggressiivisempaa kuin täällä. En mene uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45373/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipu on aarre 

Miten se käytännössä ilmenee?

Vierailija
45374/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana tavata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45375/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa koko sivusto

by all means,

jos noin kiukuttaa. 😀🥸

Älkää ottako liian vakavasti.

Terkkujen lähettelyä vain plus

anojen ajatuksia. 

Ei sen kummempaa. 

Viestejä on KaksPlussalla

varsin maltillisesti 

numeraalisesti; ajattelin juuri 

tuon kvaliteetin

vetoavan moneen käyttäjään.

x

Aika hauska juttu


Ettei saa ottaa vakavasti,


mutta itse jatkuvasti ilmoittelemassa kaikkiin viesteihin ettei ole häneltä, ja ylevästi nokittelemassa kaikkiin vastauksiin. Trålålååååå. Ajatus.

Vierailija
45376/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

Omituinen näkökulma. Miksi varattuna ei voisi kieltäytyä yhtä kohteliaasti kuin muulloinkin? Eihän nykyisin välttämättä edes tiedä kenellä on puoliso tai vakikumppani, sormuksia ei käytetä tai asutaan eri osoitteissa jne.

Vierailija
45377/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihana tavata

Niin olis

Vierailija
45378/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

Omituinen näkökulma. Miksi varattuna ei voisi kieltäytyä yhtä kohteliaasti kuin muulloinkin? Eihän nykyisin välttämättä edes tiedä kenellä on puoliso tai vakikumppani, sormuksia ei käytetä tai asutaan eri osoitteissa jne.

Tai elää avoimessa suhteessa

Vierailija
45379/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aio lähettää mitään viestejä enkä tehdä mitään. IRL ei pientäkään ystävällistä elettä… ei edes peukkua somepäivitykselle… ei tervehditä… ei mitään. Suoraan sanottuna: nyt ei vaan kiinnosta. Kuivunut kasaan koko homma. Kiusattu olo. Kun vaan edes tietäisi, miksi. Ei ole mitään syytä. Haluan vain, että minut aidosti hyväksytään sellaisena kuin olen ja kohdellaan kunnioittavasti. 

Vierailija
45380/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Ai silloinkin jos henkilö on varattu? Ei kai varatun tarvitse pakkeja mitenkään nätisti edes antaa? Eri

miksi toisen tahattomasta ihastumisesta pitäisi räyhätä? Kaiken voi hoitaa nätistikkin, niin jää itsellekkin parempi mieli.

Ei tarvi räyhätä, mutta ei myöskään tarvi olla mitenkään erityisen ystävällinen tai edes vastata mitään. Ei varatun tarvitse miettiä ulkopuolisten kosiskelijoiden tunteita sen kummemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi