Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45506)

Vierailija
45341/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tunnistaa kaivattuni täällä jotta uskaltaisin lähestyä mutta en missään nimessä halua että hän tietää että minä olen täällä

Haluatko rusinat pullasta ihan kaikessa, kunhan sinun ei tarvitse laittaa mitään likoon. Ihan saatanan ärsyttävä asenne! 

Olen laittanut asioita likoon mutten haluaisi tehdä sitä tällä palstalla  

Vierailija
45342/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan vähän kaivata heppatytöistä kiinnostunutta miestä...

Seuraavaksi haluat varmasti vähän lisää tunnisteita tästä miehestä, niin olisi helpompi trollata, eiksje? "missäs minä asuinkaan ja kävin töissä, en nyt muista?" 

En tarvi tunnisteita. Tiedän että molemminpuolista kiinnostusta (eri miehen kuin sinun kanssa) on. Kunhan sanoin ääneen.

Mitä ihmettä teet täällä jos kiinnostus on molemminompuoleista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45343/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän selittää itselleni, että hän olisi antanut edes numeronsa tai jotain, jos olisi halunnut että lähestyn. Ja sitten toinen puoli minusta sanoo, että ehkä hänkin havahtui liian myöhään.

Vierailija
45344/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Eiköhän ehdotus kerro siitä, että tunnetaan ennestään. Siinä mainittiin puhelinnumeron hukkuminen eli ilmeisesti yhteystietojakin on joskus vaihdettu.

Vierailija
45345/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä, halaisin ja pitäisin lähellä.

Vierailija
45346/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän selittää itselleni, että hän olisi antanut edes numeronsa tai jotain, jos olisi halunnut että lähestyn. Ja sitten toinen puoli minusta sanoo, että ehkä hänkin havahtui liian myöhään.

Mulle kävi noin.. Tajusin mitä oikeasti haluan vasta kun menetin yhteyden, enkä voi ottaa selvää hänen haluistaan... -Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45347/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän selittää itselleni, että hän olisi antanut edes numeronsa tai jotain, jos olisi halunnut että lähestyn. Ja sitten toinen puoli minusta sanoo, että ehkä hänkin havahtui liian myöhään.

No mulle kävi kyllä juuri noin jännityksessä oari vuotta sitten että en "tajunnut" vaihtaa yhteystietoja. Oletin tyhmänä, että sovitaan se hänen ehdottamansa seuraava tapaaminen deittisovelluksessa.

Ei oo kyllä eka kerta ku menee vihkoon naisten kanssa kun jännitän alussa liikaa vaikka peitän sen jännityksen.

 

Sivu

Vierailija
45348/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45349/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän selittää itselleni, että hän olisi antanut edes numeronsa tai jotain, jos olisi halunnut että lähestyn. Ja sitten toinen puoli minusta sanoo, että ehkä hänkin havahtui liian myöhään.

Mulle kävi noin.. Tajusin mitä oikeasti haluan vasta kun menetin yhteyden, enkä voi ottaa selvää hänen haluistaan... -Sivusta

Tiedän että kaikesta pääsee yli, mutta tämä sattuu ja luultavasti ottaa paljon aikaa. Kunhan nyt vaan ensin pääsisi täältä pois. -jatkoa sivusta

Vierailija
45350/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Henkisesti aikuiset lukevat ketjun otsikon ja ymmärtävät sen.    -terveiset heille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45351/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkin käyt nykyään suihkussa myös ennen salia. Onkohan meillä yhteinen syy?

Vierailija
45352/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?

Oletat että kaikki ovat "henkisesti aikuisia" tai ottavat ei toivotut lähestymiset posin kautta. Olen itse nähnyt tilanteita joissa mies on saanut juomat päälleen tai jopa turpaan, kun lähestyi "väärää" naista baarissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45353/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Aika epätodennäköistä. Lisäksi suurimmalla osalla on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja työkavereita, joiden kanssa viestitellään milloin mistäkin asiasta. Ainakaan meillä viesti ei aiheuttaisi mitään draamaa.

Tosin, useimmiten kumppani myös tietää lähipiiriä/työkavereita ainakin nimeltä, joten se vaivaantunut "no se on yks työkaveri" tai "ei kukaan", kun näytölle lävähtää joku "miten menee" viesti 19:32 lauantaina, voisi herättää epäilystä. 

Miksei voisi tietää kaivattua? Useimmiten varmaan tietää.

Vierailija
45354/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2777 sivulla mennään tänään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45355/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta

Vierailija
45356/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mix koetat houkutella ketjun trollit ja häiriköt sinnekin?

Vierailija
45357/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kävin lukemassa kaksplussan ketjua, samat hörhöt siellä on. Istuvat ensin päivän tässä ketjussa ja siirtyvät sitten sinne, kun tämä menee kiinni. Milloin mahtavat nukkua. 

Vierailija
45358/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Ei teille mitään viestejä ole tulossa. Olkaa huoleti. Yritän vain ajatella realistisesti, kyllähän jo viestin kilahdus saattaa herättää kysymyksiä, jos puhelin ei tavallisesti juurikaan kilahtele. 

Aika kontrolloiva olisi ihmissuhde jos se tuollaista olisi

Vierailija
45359/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH

VAROITUS: VIIRUS LINKKI !!!!!!

Ei ole. Kuin tämä ketju -

mutta hiljainen ja 

huomattavasti fiksumpi.

Aktiivinen 23-06.

Päivällä ei juuri 

kävijöitä. E

Vierailija
45360/45506 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH

VAROITUS: VIIRUS LINKKI !!!!!!

Ei ole. Kuin tämä ketju -

mutta hiljainen ja 

huomattavasti fiksumpi.

Aktiivinen 23-06.

Päivällä ei juuri 

kävijöitä. E

Tuo Google share -linkki on hyvin epäilyttävä. Miksi ei laitettu suoraan kyseisen ketjun omaa www-osoitetta?

https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/laheta-terveisesi-kaipaamallesi-…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan