Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45506)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan vähän kaivata heppatytöistä kiinnostunutta miestä...
Seuraavaksi haluat varmasti vähän lisää tunnisteita tästä miehestä, niin olisi helpompi trollata, eiksje? "missäs minä asuinkaan ja kävin töissä, en nyt muista?"
En tarvi tunnisteita. Tiedän että molemminpuolista kiinnostusta (eri miehen kuin sinun kanssa) on. Kunhan sanoin ääneen.
Mitä ihmettä teet täällä jos kiinnostus on molemminompuoleista?
Yritän selittää itselleni, että hän olisi antanut edes numeronsa tai jotain, jos olisi halunnut että lähestyn. Ja sitten toinen puoli minusta sanoo, että ehkä hänkin havahtui liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Eiköhän ehdotus kerro siitä, että tunnetaan ennestään. Siinä mainittiin puhelinnumeron hukkuminen eli ilmeisesti yhteystietojakin on joskus vaihdettu.
Ikävä, halaisin ja pitäisin lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Yritän selittää itselleni, että hän olisi antanut edes numeronsa tai jotain, jos olisi halunnut että lähestyn. Ja sitten toinen puoli minusta sanoo, että ehkä hänkin havahtui liian myöhään.
Mulle kävi noin.. Tajusin mitä oikeasti haluan vasta kun menetin yhteyden, enkä voi ottaa selvää hänen haluistaan... -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Yritän selittää itselleni, että hän olisi antanut edes numeronsa tai jotain, jos olisi halunnut että lähestyn. Ja sitten toinen puoli minusta sanoo, että ehkä hänkin havahtui liian myöhään.
No mulle kävi kyllä juuri noin jännityksessä oari vuotta sitten että en "tajunnut" vaihtaa yhteystietoja. Oletin tyhmänä, että sovitaan se hänen ehdottamansa seuraava tapaaminen deittisovelluksessa.
Ei oo kyllä eka kerta ku menee vihkoon naisten kanssa kun jännitän alussa liikaa vaikka peitän sen jännityksen.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän selittää itselleni, että hän olisi antanut edes numeronsa tai jotain, jos olisi halunnut että lähestyn. Ja sitten toinen puoli minusta sanoo, että ehkä hänkin havahtui liian myöhään.
Mulle kävi noin.. Tajusin mitä oikeasti haluan vasta kun menetin yhteyden, enkä voi ottaa selvää hänen haluistaan... -Sivusta
Tiedän että kaikesta pääsee yli, mutta tämä sattuu ja luultavasti ottaa paljon aikaa. Kunhan nyt vaan ensin pääsisi täältä pois. -jatkoa sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Henkisesti aikuiset lukevat ketjun otsikon ja ymmärtävät sen. -terveiset heille
Säkin käyt nykyään suihkussa myös ennen salia. Onkohan meillä yhteinen syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Jos ei olisi kaivattu, niin hatun nosto silti siitä että lähestyi asiallisesti. Mitä creepyä on asiallisessa lähestymisessä? Jos saa pakit, niin sitten ottaa ne asiallisesti vastaan eikä jää inttämään, vainoamaan ja haukkumaan. Ja pakitkin tietenkin annetaan asiallisin sanankääntein ja ystävällisesti. Näin toimivat henkisesti aikuiset. Miten joillekin voi olla niin vaikeaa normaali ja fiksu kanssakäyminen?
Oletat että kaikki ovat "henkisesti aikuisia" tai ottavat ei toivotut lähestymiset posin kautta. Olen itse nähnyt tilanteita joissa mies on saanut juomat päälleen tai jopa turpaan, kun lähestyi "väärää" naista baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Aika epätodennäköistä. Lisäksi suurimmalla osalla on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja työkavereita, joiden kanssa viestitellään milloin mistäkin asiasta. Ainakaan meillä viesti ei aiheuttaisi mitään draamaa.
Tosin, useimmiten kumppani myös tietää lähipiiriä/työkavereita ainakin nimeltä, joten se vaivaantunut "no se on yks työkaveri" tai "ei kukaan", kun näytölle lävähtää joku "miten menee" viesti 19:32 lauantaina, voisi herättää epäilystä.
Miksei voisi tietää kaivattua? Useimmiten varmaan tietää.
2777 sivulla mennään tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Sen kannattaa muutenkin olla viaton niin tilanne jää auki eikä kumpikaan ns. menetä kasvojaan jos tunteet eivät kohtaa. Sivusta
Mix koetat houkutella ketjun trollit ja häiriköt sinnekin?
Joskus kävin lukemassa kaksplussan ketjua, samat hörhöt siellä on. Istuvat ensin päivän tässä ketjussa ja siirtyvät sitten sinne, kun tämä menee kiinni. Milloin mahtavat nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Ei teille mitään viestejä ole tulossa. Olkaa huoleti. Yritän vain ajatella realistisesti, kyllähän jo viestin kilahdus saattaa herättää kysymyksiä, jos puhelin ei tavallisesti juurikaan kilahtele.
Aika kontrolloiva olisi ihmissuhde jos se tuollaista olisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH
VAROITUS: VIIRUS LINKKI !!!!!!
Ei ole. Kuin tämä ketju -
mutta hiljainen ja
huomattavasti fiksumpi.
Aktiivinen 23-06.
Päivällä ei juuri
kävijöitä. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju | Page 1765 | Keskustelu | Kaksplus https://share.google/uaAJz5R7B7skGA1SH
VAROITUS: VIIRUS LINKKI !!!!!!
Ei ole. Kuin tämä ketju -
mutta hiljainen ja
huomattavasti fiksumpi.
Aktiivinen 23-06.
Päivällä ei juuri
kävijöitä. E
Tuo Google share -linkki on hyvin epäilyttävä. Miksi ei laitettu suoraan kyseisen ketjun omaa www-osoitetta?
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/laheta-terveisesi-kaipaamallesi-…
Olen laittanut asioita likoon mutten haluaisi tehdä sitä tällä palstalla