Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45399)

Vierailija
45321/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan näitä viestejä maailman tappiin. Älä päästä mua menemään. En halua mennä enää. Anna meidän löytää toisemme uudestaan. Hyvällä, uudella tavalla. Älä ole niin armoton 🙏

Voitko puhkasta mun harhat kertomalla vähän enemmän? 

Mikä tuossa antaa harhoja sinulle? Täysin tunnisteeton viesti. "no kirjottaa just ku kaivattu, eli suomea" "kaivattu käytti kerran samaa emojia!!" 

Vierailija
45322/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💝💝💝

Yesterday is History

Tomorrow is a Mystery

Today is a Gift

That's why it's called The Present 

💝💝💝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45323/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Vierailija
45324/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et selvästi vietä aikaa täällä. Mikä on ihan terve merkki. Kai mun pitäisi vaan uskaltaa lähettää ihan oikea viesti. 

Sivusilmällä, enkä keskustele kahdenvälisiä tai omia asioita.

Tietenkään

Vierailija
45325/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Aika epätodennäköistä. Lisäksi suurimmalla osalla on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja työkavereita, joiden kanssa viestitellään milloin mistäkin asiasta. Ainakaan meillä viesti ei aiheuttaisi mitään draamaa.

Vierailija
45326/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Sehän se. Ei taida hän olla pelkkä kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45327/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.

Sehän se. Ei taida hän olla pelkkä kaveri.

Sellaiset vibat tuosta tulee mullekin… 🤣

Vierailija
45328/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästi vietä aikaa täällä. Mikä on ihan terve merkki. Kai mun pitäisi vaan uskaltaa lähettää ihan oikea viesti. 

Sivusilmällä, enkä keskustele kahdenvälisiä tai omia asioita.

Tietenkään

Anna joku tunniste jonka vain kaivattu tunnistaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45329/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Aika epätodennäköistä. Lisäksi suurimmalla osalla on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja työkavereita, joiden kanssa viestitellään milloin mistäkin asiasta. Ainakaan meillä viesti ei aiheuttaisi mitään draamaa.

Tosin, useimmiten kumppani myös tietää lähipiiriä/työkavereita ainakin nimeltä, joten se vaivaantunut "no se on yks työkaveri" tai "ei kukaan", kun näytölle lävähtää joku "miten menee" viesti 19:32 lauantaina, voisi herättää epäilystä. 

Vierailija
45330/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45331/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästi vietä aikaa täällä. Mikä on ihan terve merkki. Kai mun pitäisi vaan uskaltaa lähettää ihan oikea viesti. 

Sivusilmällä, enkä keskustele kahdenvälisiä tai omia asioita.

Tietenkään

Anna joku tunniste jonka vain kaivattu tunnistaa 

Ne haukutaan täällä ohikseksi ja poistetaan.

Vierailija
45332/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta

Ei teille mitään viestejä ole tulossa. Olkaa huoleti. Yritän vain ajatella realistisesti, kyllähän jo viestin kilahdus saattaa herättää kysymyksiä, jos puhelin ei tavallisesti juurikaan kilahtele. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45333/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisee, kumisee

Syke tahtia pitelee

Leimuaako sisällä vai ulkona

Enemmän 

Kuuleeko hän

Vierailija
45334/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä,  jätä selvä tunniste 

Uskallat kyllä jos on tarpeeksi tahtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45335/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästi vietä aikaa täällä. Mikä on ihan terve merkki. Kai mun pitäisi vaan uskaltaa lähettää ihan oikea viesti. 

Sivusilmällä, enkä keskustele kahdenvälisiä tai omia asioita.

Tietenkään

Anna joku tunniste jonka vain kaivattu tunnistaa 

Ne haukutaan täällä ohikseksi ja poistetaan.

Höpöhöpö. Anna nyt vaan

Vierailija
45336/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumisee, kumisee

Syke tahtia pitelee

Leimuaako sisällä vai ulkona

Enemmän 

Kuuleeko hän

Tuskassa?

Vierailija
45337/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästi vietä aikaa täällä. Mikä on ihan terve merkki. Kai mun pitäisi vaan uskaltaa lähettää ihan oikea viesti. 

Sivusilmällä, enkä keskustele kahdenvälisiä tai omia asioita.

Tietenkään

Anna joku tunniste jonka vain kaivattu tunnistaa 

Olisi tunnistanut terveiseni, jos täällä kävisi. 

Vierailija
45338/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.

Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa. 

Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af. 

Vierailija
45339/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumisee, kumisee

Syke tahtia pitelee

Leimuaako sisällä vai ulkona

Enemmän 

Kuuleeko hän

Tuskassa?

Ei.

Vierailija
45340/45399 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä,  jätä selvä tunniste 

Uskallat kyllä jos on tarpeeksi tahtoa.

Olen jo jättänyt. Et tunnistanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi