Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45399)
💝💝💝
Yesterday is History
Tomorrow is a Mystery
Today is a Gift
That's why it's called The Present
💝💝💝
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Et selvästi vietä aikaa täällä. Mikä on ihan terve merkki. Kai mun pitäisi vaan uskaltaa lähettää ihan oikea viesti.
Sivusilmällä, enkä keskustele kahdenvälisiä tai omia asioita.
Tietenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Aika epätodennäköistä. Lisäksi suurimmalla osalla on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja työkavereita, joiden kanssa viestitellään milloin mistäkin asiasta. Ainakaan meillä viesti ei aiheuttaisi mitään draamaa.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Sehän se. Ei taida hän olla pelkkä kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä kuuluu?" Huoh kun en saa näin yksinkertaista viestiä lähetettyä kaverille.
Sehän se. Ei taida hän olla pelkkä kaveri.
Sellaiset vibat tuosta tulee mullekin… 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästi vietä aikaa täällä. Mikä on ihan terve merkki. Kai mun pitäisi vaan uskaltaa lähettää ihan oikea viesti.
Sivusilmällä, enkä keskustele kahdenvälisiä tai omia asioita.
Tietenkään
Anna joku tunniste jonka vain kaivattu tunnistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Aika epätodennäköistä. Lisäksi suurimmalla osalla on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja työkavereita, joiden kanssa viestitellään milloin mistäkin asiasta. Ainakaan meillä viesti ei aiheuttaisi mitään draamaa.
Tosin, useimmiten kumppani myös tietää lähipiiriä/työkavereita ainakin nimeltä, joten se vaivaantunut "no se on yks työkaveri" tai "ei kukaan", kun näytölle lävähtää joku "miten menee" viesti 19:32 lauantaina, voisi herättää epäilystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästi vietä aikaa täällä. Mikä on ihan terve merkki. Kai mun pitäisi vaan uskaltaa lähettää ihan oikea viesti.
Sivusilmällä, enkä keskustele kahdenvälisiä tai omia asioita.
Tietenkään
Anna joku tunniste jonka vain kaivattu tunnistaa
Ne haukutaan täällä ohikseksi ja poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Jos sellaista pelkää niin viestistä on aika helppo tehdä viaton niin ettei aiheuta pahaa verta
Ei teille mitään viestejä ole tulossa. Olkaa huoleti. Yritän vain ajatella realistisesti, kyllähän jo viestin kilahdus saattaa herättää kysymyksiä, jos puhelin ei tavallisesti juurikaan kilahtele.
Kumisee, kumisee
Syke tahtia pitelee
Leimuaako sisällä vai ulkona
Enemmän
Kuuleeko hän
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä, jätä selvä tunniste
Uskallat kyllä jos on tarpeeksi tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästi vietä aikaa täällä. Mikä on ihan terve merkki. Kai mun pitäisi vaan uskaltaa lähettää ihan oikea viesti.
Sivusilmällä, enkä keskustele kahdenvälisiä tai omia asioita.
Tietenkään
Anna joku tunniste jonka vain kaivattu tunnistaa
Ne haukutaan täällä ohikseksi ja poistetaan.
Höpöhöpö. Anna nyt vaan
Vierailija kirjoitti:
Kumisee, kumisee
Syke tahtia pitelee
Leimuaako sisällä vai ulkona
Enemmän
Kuuleeko hän
Tuskassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästi vietä aikaa täällä. Mikä on ihan terve merkki. Kai mun pitäisi vaan uskaltaa lähettää ihan oikea viesti.
Sivusilmällä, enkä keskustele kahdenvälisiä tai omia asioita.
Tietenkään
Anna joku tunniste jonka vain kaivattu tunnistaa
Olisi tunnistanut terveiseni, jos täällä kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys: Kannattaako lähettää viestin varatulle rouvalle. Vaikkapa pelkkä tervehdys.
Voi johtaa kiusallisiin tilanteisiin jos esim. mies näkee. Kuvittele, että rouva näyttää juuri jotain puhelimeltaan, kun ilmoitus ponnahtaa näyttöön. Joo, ei siinä ketjulaisten mielestä tietenkään mitään, kun sellaisia viestejä odottavat, mutta IMHO varattu lähestyy jos kiinnostaa.
Kannattaa muistaa, että täällä on porukkaa joiden mielestä olisi OK jos KAIVATTU kaivaisi numeron fonectasta. Ihana romanttinen ja määrätietoinen ele, paitsi jos se ei ole kaivattu, sitten creepy af.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumisee, kumisee
Syke tahtia pitelee
Leimuaako sisällä vai ulkona
Enemmän
Kuuleeko hän
Tuskassa?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että sinuun uskaltaa ottaa yhteyttä, jätä selvä tunniste
Uskallat kyllä jos on tarpeeksi tahtoa.
Olen jo jättänyt. Et tunnistanut.
Mikä tuossa antaa harhoja sinulle? Täysin tunnisteeton viesti. "no kirjottaa just ku kaivattu, eli suomea" "kaivattu käytti kerran samaa emojia!!"