Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44696)
Vierailija kirjoitti:
oon näköjään suhun pysyvästi rakastunu, terkkuja muumilaakson(?) suuntaan
Sittenhän meitä on kaksi.
Herra, opeta meitä hyväksymään vanhojen rakkaus, nuorten rakkaus, keski-ikäisten ihmisten rakkaus, rumien rakkaus, lihavien rakkaus, köyhien rakkaus, huonosti puettujen rakkaus ja yksinäisten rakkaus. Opeta meitä hyväksymään rakkaus, me niin pelkäämme sitä.
eeva Kilpi, Laulu rakkaudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Niin siinä taitaa olla🤔 totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä marinointi hyvin pakattuna viileässä, jonka jälkeen pitkä kypsytys matalalla lämmöllä tuottaa yleensä hyvän lopputuloksen.
Missäs kohtaa se kuuma maillard?
Vedä käteen, kannibaali lizko. x
Sieltähän alkaa oikea villisian karva erottua 🐗
Ei sitä määräänsä enempää kukaan jaksa oksaleikkuria ja suuhun paskåmistoiveita lassukkaurpåna kuunnella. Kun ei ole sitä Mikael Forsbyn kaltaista rinnalla puolustamassa, niin naisen on itse itseään puolustettava HC narsuhyeenoilta. x
Anteeksi nyt, mutta mitä pahaa maillard-kommenttini mielestäsi tarkoitti, ajatusleikkijatkumona irralliseen kypsennysohjeeseen? Jos olisin tiennyt, että alkuperäinen kirjoitus oli sinun, en olisi vahingossakaan siihen vastannut. Tiedoksesi tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa sulle jotain kaunista mutten osaa tulla sun luo ilman kutsua
Tule tule. Onko se kaunis vaatteiden alla?
Jos on hattu päässä, niin sitten tavallaan kai on.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa, rakkaudessa, kaipuussakin pitää olla intohimoa, ymmärrystä, lämpöä, kunnioitusta/arvostusta, luottamusta, psyykkistä ja fyysistä turvallisuutta.
Toki riitojakin tai ennemmin erimielisyyttä/eriäviä mielipiteitä, mutta ne selvitellään keskustellen ja kuunnellen, omia tuntoja ja näkemyksiä avoimesti avaten. Yrittäen ymmärtää toistakin osapuolta, ei jyräämälllä huutaen ja manipuloiden.
Sopivan 🧩🧩 kanssa erimielisyyksiä tulee harvemmin.
Ajattelen Sinua päivittäin, ehkä liikaakin. Tätä miestä ei haittaa, että olet 10 vuotta vanhempi nainen. Ehkä juuri sen vuoksi olet niin upea, kypsä, fiksu, kaunis, turvallinen, luotettava ja kaiken lisäksi omalla tavallasi seksikäs Nainen isolla N:llä.
Kaipaan kauniin sinisiä silmiäsi ja sitä, kun tulet lähelle ja jutellessa katsot syvälle silmiini välillä huuliani vilkuillen. Niin lähelle, että haistan tuoksusi ja tekisi mieli koskettaa.
Odotan vain malttamattomana sitä, että kesän jälkeen näen taas Sinut ja kauniin hymysi, jonka joka kerta luot minuun, kun näemme toisiamme työn tai lounaan merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Herra, opeta meitä hyväksymään vanhojen rakkaus, nuorten rakkaus, keski-ikäisten ihmisten rakkaus, rumien rakkaus, lihavien rakkaus, köyhien rakkaus, huonosti puettujen rakkaus ja yksinäisten rakkaus. Opeta meitä hyväksymään rakkaus, me niin pelkäämme sitä.
eeva Kilpi, Laulu rakkaudesta
Opeta ihmisille kuinka kuuluu hyväksyä ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on
Ja oletko heidän kaikkien kanssa edelleen suhteessa, eli siitä seurasi teille loppuelämän kumppanuus?
Hyväksymällä kaiken voit paremmin. Miksi taistella elämää vastaan kun sen voi hyväksyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on
Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on
Ja oletko heidän kaikkien kanssa edelleen suhteessa, eli siitä seurasi teille loppuelämän kumppanuus?
En, enkä sellaista väittänytkään. Mulle Se Oikea ei tarkoita välttämättä loppuelämää, se tarkoittaa oikeanlaista juuri siinä elämänvaiheessa. Harva meistä on yhden ainoan kanssa alusta loppuunsa saakka mutta ei se tee niistä henkilöistä välttämättä vääriä.
Mutta molemminpuolisen kiinnostuksen sä siihen oikeaankin tarttet, joten uskoit oikeaasi millä mielellä tahansa, niin kyllä toi klisee aika pitkälti pätee.
Lopeta muuten toi turha aggressiivisuus. Voit kirjoittaa ihan ystävälliseen sävyyn etkä irvaillen.
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa, rakkaudessa, kaipuussakin pitää olla intohimoa, ymmärrystä, lämpöä, kunnioitusta/arvostusta, luottamusta, psyykkistä ja fyysistä turvallisuutta.
Lisään: eriävät mielipiteet sovittais kaivatun kanssa halaten 🥰😘🔥
Vierailija kirjoitti:
oon näköjään suhun pysyvästi rakastunu, terkkuja muumilaakson(?) suuntaan
Kaipaatko Nuuskamuikkusta?
Vierailija kirjoitti:
Sinua mummo voisin hyvänä pitää.
Mummon kognitiiviset toiminnot ovat niin heikentyneitä ettei ymmärrä pienistä vihjeistä. Mummolle on väännettävä rautalangasta pitämällä säännöllisesti hyvänä tai menee ihan ohi 🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on
Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?
Erosit tai et, sä tarviit molemminpuolisen kiinnostuksen päästäkses alkuun sun oikean kanssa. Ja se kiinnostus yleensä näkyy just siinä, että kaikki sujuu helposti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon näköjään suhun pysyvästi rakastunu, terkkuja muumilaakson(?) suuntaan
Sittenhän meitä on kaksi.
Kolme. Muumilaakson suuntaan täältäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on
Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?
Erosit tai et, sä tarviit molemminpuolisen kiinnostuksen päästäkses alkuun sun oikean kanssa. Ja se kiinnostus yleensä näkyy just siinä, että kaikki sujuu helposti
Alku ei välttämättä aina solju kuin vesi virtana.
Mielenkiintoista. Muistathan kuitenkin, että yksin ei voi ihmissuhdetta rakentaa. :)