Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44696)

Vierailija
44581/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että tällä on tarkoitus 🙏 siks ei ole aikomustakaan luovuttaa. En ole luovuttaja jos uskon johonkin. Julistan voiton tähän asiaan.

Mielenkiintoista. Muistathan kuitenkin, että yksin ei voi ihmissuhdetta rakentaa. :)

Vierailija
44582/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon näköjään suhun pysyvästi rakastunu, terkkuja muumilaakson(?) suuntaan

Sittenhän meitä on kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44583/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra, opeta meitä hyväksymään vanhojen rakkaus, nuorten rakkaus, keski-ikäisten ihmisten rakkaus, rumien rakkaus, lihavien rakkaus, köyhien rakkaus, huonosti puettujen rakkaus ja yksinäisten rakkaus. Opeta meitä hyväksymään rakkaus, me niin pelkäämme sitä.

eeva Kilpi, Laulu rakkaudesta

Vierailija
44584/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...

Niin siinä taitaa olla🤔 totuus. 

Vierailija
44585/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...

Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on

Vierailija
44586/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä marinointi hyvin pakattuna viileässä, jonka jälkeen pitkä kypsytys matalalla lämmöllä tuottaa yleensä hyvän lopputuloksen.

Missäs kohtaa se kuuma maillard? 

Vedä käteen, kannibaali lizko. x

Sieltähän alkaa oikea villisian karva erottua 🐗 

Ei sitä määräänsä enempää kukaan jaksa oksaleikkuria ja suuhun paskåmistoiveita lassukkaurpåna kuunnella. Kun ei ole sitä Mikael Forsbyn kaltaista rinnalla puolustamassa, niin naisen on itse itseään puolustettava HC narsuhyeenoilta. x

Anteeksi nyt, mutta mitä pahaa maillard-kommenttini mielestäsi tarkoitti, ajatusleikkijatkumona irralliseen kypsennysohjeeseen? Jos olisin tiennyt, että alkuperäinen kirjoitus oli sinun, en olisi vahingossakaan siihen vastannut. Tiedoksesi tämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44587/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin antaa sulle jotain kaunista mutten osaa tulla sun luo ilman kutsua

Tule tule. Onko se kaunis vaatteiden alla?

Jos on hattu päässä, niin sitten tavallaan kai on. 

eri

Vierailija
44588/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

 

Suhteessa, rakkaudessa, kaipuussakin pitää olla intohimoa, ymmärrystä, lämpöä, kunnioitusta/arvostusta, luottamusta, psyykkistä ja fyysistä turvallisuutta.

Toki riitojakin tai ennemmin erimielisyyttä/eriäviä mielipiteitä, mutta ne selvitellään keskustellen ja kuunnellen, omia tuntoja ja näkemyksiä avoimesti avaten. Yrittäen ymmärtää toistakin osapuolta, ei jyräämälllä huutaen ja manipuloiden.

Sopivan 🧩🧩 kanssa erimielisyyksiä tulee harvemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44589/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen Sinua päivittäin, ehkä liikaakin. Tätä miestä ei haittaa, että olet 10 vuotta vanhempi nainen. Ehkä juuri sen vuoksi olet niin upea, kypsä, fiksu, kaunis, turvallinen, luotettava ja kaiken lisäksi omalla tavallasi seksikäs Nainen isolla N:llä. 


Kaipaan kauniin sinisiä silmiäsi ja sitä, kun tulet lähelle ja jutellessa katsot syvälle silmiini välillä huuliani vilkuillen. Niin lähelle, että haistan tuoksusi ja tekisi mieli koskettaa.


Odotan vain malttamattomana sitä, että kesän jälkeen näen taas Sinut ja kauniin hymysi, jonka joka kerta luot minuun, kun näemme toisiamme työn tai lounaan merkeissä.

Vierailija
44590/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra, opeta meitä hyväksymään vanhojen rakkaus, nuorten rakkaus, keski-ikäisten ihmisten rakkaus, rumien rakkaus, lihavien rakkaus, köyhien rakkaus, huonosti puettujen rakkaus ja yksinäisten rakkaus. Opeta meitä hyväksymään rakkaus, me niin pelkäämme sitä.

eeva Kilpi, Laulu rakkaudesta

Opeta ihmisille kuinka kuuluu hyväksyä ihan kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44591/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...

Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on

Ja oletko heidän kaikkien kanssa edelleen suhteessa, eli siitä seurasi teille loppuelämän kumppanuus? 

Vierailija
44592/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksymällä kaiken voit paremmin. Miksi taistella elämää vastaan kun sen voi hyväksyä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44593/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...

Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on

Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?

Vierailija
44594/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...

Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on

Ja oletko heidän kaikkien kanssa edelleen suhteessa, eli siitä seurasi teille loppuelämän kumppanuus? 

En, enkä sellaista väittänytkään. Mulle Se Oikea ei tarkoita välttämättä loppuelämää, se tarkoittaa oikeanlaista juuri siinä elämänvaiheessa. Harva meistä on yhden ainoan kanssa alusta loppuunsa saakka mutta ei se tee niistä henkilöistä välttämättä vääriä. 
Mutta molemminpuolisen kiinnostuksen sä siihen oikeaankin tarttet, joten uskoit oikeaasi millä mielellä tahansa, niin kyllä toi klisee aika pitkälti pätee.

Lopeta muuten toi turha aggressiivisuus. Voit kirjoittaa ihan ystävälliseen sävyyn etkä irvaillen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44595/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

 

Suhteessa, rakkaudessa, kaipuussakin pitää olla intohimoa, ymmärrystä, lämpöä, kunnioitusta/arvostusta, luottamusta, psyykkistä ja fyysistä turvallisuutta.

Lisään: eriävät mielipiteet sovittais kaivatun kanssa halaten 🥰😘🔥

Vierailija
44596/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon näköjään suhun pysyvästi rakastunu, terkkuja muumilaakson(?) suuntaan

Kaipaatko Nuuskamuikkusta?

Vierailija
44597/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua mummo voisin hyvänä pitää. 

Mummon kognitiiviset toiminnot ovat niin heikentyneitä ettei ymmärrä pienistä vihjeistä. Mummolle on väännettävä rautalangasta pitämällä säännöllisesti hyvänä tai menee ihan ohi 🥲 

Vierailija
44598/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...

Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on

Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?

Erosit tai et, sä tarviit molemminpuolisen kiinnostuksen päästäkses alkuun sun oikean kanssa. Ja se kiinnostus yleensä näkyy just siinä, että kaikki sujuu helposti

Vierailija
44599/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon näköjään suhun pysyvästi rakastunu, terkkuja muumilaakson(?) suuntaan

Sittenhän meitä on kaksi.

Kolme. Muumilaakson suuntaan täältäkin. 

Vierailija
44600/44696 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...

Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on

Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?

Erosit tai et, sä tarviit molemminpuolisen kiinnostuksen päästäkses alkuun sun oikean kanssa. Ja se kiinnostus yleensä näkyy just siinä, että kaikki sujuu helposti

Alku ei välttämättä aina solju kuin vesi virtana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi