Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45083)
Suhteessa, rakkaudessa, kaipuussakin pitää olla intohimoa, ymmärrystä, lämpöä, kunnioitusta/arvostusta, luottamusta, psyykkistä ja fyysistä turvallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Ei vaan IKÄ EI OLE KUIN NUMEROITA.
No eihän se olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Edelleenkin on enemmän kuin numeroita, jos nuorempi osapuoli haluaa biologisia lapsia. Tää keskustelu on täällä käyty miljoona kertaa.
...Ja myös miljoonaan kertaan todettu, ettei kaikki "nuoremmat osapuolet" halua lapsia. Esim. minä.
Niin, sitten ei kosketa just teitä, mutta fakta on edelleen se, että he joita koskee, heille ikä ei ole vain numeroita. Kuten siinä luki.
Miksi ylipäätään kommentoit jos ei koske sinua? Selkeästi lukee että JOS HALUAA.Minun kaipaukseeni ei liity lapsihaaveet, joten miksi kommentoit alkuperäistä viestiäni? Minulle ikäero on pelkkiä numeroita, sori siitä. Kukaan muu kuin sinä ei nostanut tuota vakijankkausta esiin.
Tätä väitettä minä olen kommentoinut:
No eihän se [ikä] olekaan, jos molemmat on täyspäisiä aikuisia.
Ei tuo riitä, JOS HALUAA lapsia. Sä et halua, fine, sulle se on pelkkä numero, mutta ei se mitenkään täyspäisyyteen liity vaan biologiseen ikään ja lisääntymishalukkuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki on niin vaikeeta?
Miksi on vaikeaa ottaa yhteyttä.
Estetty, ei estetty, estetty, ei estetty. Sivu.
estetty, pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki on niin vaikeeta?
Miksi on vaikeaa ottaa yhteyttä.
Estetty, ei estetty, estetty, ei estetty. Sivu.
Ehkä hänessä järki, tunteet ynnä muu käy sisäistä taistoa keskenään? Järki käskee lopettaa kaiken, sydän sitkeästi suuntaasi sykkii..?
Sivunen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa sulle jotain kaunista mutten osaa tulla sun luo ilman kutsua
Tule tule. Onko se kaunis vaatteiden alla?
Saattaa vaikka ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku täällä oikeasti, että rakkaus löytyy syyllisiä etsimällä, painostamalla, uhkavaatimuksia esittämällä ja vinoilemalla? Tulee mieleen ihan jokin muu kuin rakkaus.
Eihän se täältä löydy millään muullakaan. Täähän on vain tuuletuspaikka.
Joten: ei luule.Rakkaus tai kaipuu ei ole haukkumista yms. sontaa mitä täällä kirjoitetaan. Tehkää omaketju "hauku kaikki ihmiset".
Tee itse, jos tykkäät haukkumisesta. Älä ammu viestintuojaa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki on niin vaikeeta?
Miksi on vaikeaa ottaa yhteyttä.
Estetty, ei estetty, estetty, ei estetty. Sivu.
estetty, pysyvästi.
Ei kai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa sulle jotain kaunista mutten osaa tulla sun luo ilman kutsua
Tule tule. Onko se kaunis vaatteiden alla?
Saattaa vaikka ollakin.
Mutta on siinä muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki on niin vaikeeta?
Miksi on vaikeaa ottaa yhteyttä.
Estetty, ei estetty, estetty, ei estetty. Sivu.
Ehkä hänessä järki, tunteet ynnä muu käy sisäistä taistoa keskenään? Järki käskee lopettaa kaiken, sydän sitkeästi suuntaasi sykkii..?
Sivunen
Luultavasti. Silti vaikea ottaa yhteyttä. Se asia on yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Tytöltä saan katseen, se hohtaa lämpöä. Juuri sitä nyt tarvitsen.Samoilla aalloilla kai liikutaan, eikä sanota sanaakaan.
Näihin vois laittaa lainausmerkit, kun teksti on toiselta lainattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki on niin vaikeeta?
Miksi on vaikeaa ottaa yhteyttä.
Estetty, ei estetty, estetty, ei estetty. Sivu.
Ehkä hänessä järki, tunteet ynnä muu käy sisäistä taistoa keskenään? Järki käskee lopettaa kaiken, sydän sitkeästi suuntaasi sykkii..?
Sivunen
Tai sit kokeilee että voisko jo pitää estämättä. Esim itse tein eksän kans sitä, että otin välillä eston somessa pois jotta keskustelut yhteisten kavereiden seinillä näkyis kokonaisina, mut se samantien otti aina yhteyttä, joten blokkasin taas.
Syyttä kukaan ei estä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku täällä oikeasti, että rakkaus löytyy syyllisiä etsimällä, painostamalla, uhkavaatimuksia esittämällä ja vinoilemalla? Tulee mieleen ihan jokin muu kuin rakkaus.
En tiedä. En itse ainakaan edes haluaisi sellaista rakkautta. Vahva Red flag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähellä kahvilla.Tule käymään? Olisit tervetullut.
Laita viesti ihan puhelimeen niin ehkä tavoittaa henkilön
Ei numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki on niin vaikeeta?
Miksi on vaikeaa ottaa yhteyttä.
Estetty, ei estetty, estetty, ei estetty. Sivu.
Ehkä hänessä järki, tunteet ynnä muu käy sisäistä taistoa keskenään? Järki käskee lopettaa kaiken, sydän sitkeästi suuntaasi sykkii..?
Sivunen
Tai sit kokeilee että voisko jo pitää estämättä. Esim itse tein eksän kans sitä, että otin välillä eston somessa pois jotta keskustelut yhteisten kavereiden seinillä näkyis kokonaisina, mut se samantien otti aina yhteyttä, joten blokkasin taas.
Syyttä kukaan ei estä.
Eri
Tuo. Kukaan ei estä ilman pätevää syytä.
Se, että roikut toisessa estojen jälkeen voi olla rikos, jos se aiheuttaa haittaa vastapuolelle. Voi jopa heilahtaa vankeustuomio.
Sinua mummo voisin hyvänä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Sen oikean kanssa jatketaan lähentymistä, vaikka on vaikeaa. Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee.
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa, rakkaudessa, kaipuussakin pitää olla intohimoa, ymmärrystä, lämpöä, kunnioitusta/arvostusta, luottamusta, psyykkistä ja fyysistä turvallisuutta.
Toki riitojakin tai ennemmin erimielisyyttä/eriäviä mielipiteitä, mutta ne selvitellään keskustellen ja kuunnellen, omia tuntoja ja näkemyksiä avoimesti avaten. Yrittäen ymmärtää toistakin osapuolta, ei jyräämälllä huutaen ja manipuloiden.
oon näköjään suhun pysyvästi rakastunu, terkkuja muumilaakson(?) suuntaan
Estetty, ei estetty, estetty, ei estetty. Sivu.